AUDIENŢE. Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune, joi seara, 10 martie. Nu toată seara. În prima parte, pe Ştirile Pro TV şi pe Las Fierbinţi a condus detaşat. Emisiunea Master Chef, care a completat programul serii, a tras în jos postul, pe locul trei, după Kanal D şi Antena 1.
Las Fierbinţi îşi menţine poziţia de lider, pe toate targeturile de audienţă, cu un public de aproape două milioane de telespectatori.
Serialele Zuleyha (Kanal D) şi Adela (Antena 1) se poziţionează pe locurile doi şi trei în topul audienţelor, cu cifre aproape la jumătate pe intervalul de bătaie directă cu Las Fierbinţi.
Însă Master Chef, care începe imediat după Las Fierbinţi, nu reuşeşte să menţină Pro TV pe primul loc. Emisiunea culinară duce postul de televiziune tocmai pe locul trei, făcând loc Zuleyhei şi Adelei.
Postul de ştiri Antena 3 continuă să câştige public cu programele de breaking news în care face relatări despre războiul din Ucraina. Se clasează pe locul patru în topul audienţelor, pe toate segmentele, înaintea postului România TV, cel care ocupa această poziţie înainte de războiul din Ucraina.
Şi postul de sport Pro X a intrat joi seară în primele zece cele mai urmărite televiziuni, cu meciul de fotbal din Europa League dintre Barcelona şi Galatasaray.
Aproape 200.000 de suporteri din întreaga ţară au urmărit partida care s-a încheiat cu scorul 0-0, o nouă confruntare fiind programată săptămâna viitoare, pe 17 martie. Pe intervalul meciului, Pro X a ajuns chiar pe locul cinci pe comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi:
Naţional. Serialul Las Fierbinţi de la Pro TV câştigă detaşat bătălia serialelor, într-o seară de joi, pe interval cu Adela (Antena 1) şi Zuleyha (Kanal D).
Serialul de comedie de pe Pro TV a câştigat un public de aproape două milioane de români (1.942.000, mai exact), cu un sfert de milion mai mult decât Zuleyha, care a clasat Kanal D pe poziţie secundă, cu o audienţă de 1.675.000 de persoane.
Serialul românesc Adela a dus Antena 1 pe locul trei, cu cifre la jumătate faţă de Pro TV. Astfel, peste un milion de fani din întreaga ţară s-au uitat la Adela (1.029.000, mai precis).
Antena 3 şi-a urmat „sora“ mai mare, ocupând poziţia a patra în clasament, înaintea concurentei România TV, cu aproape 400.000 de telespectatori interesaţi de programele de ştiri.
Urban. Clasamentul se menţine acelaşi şi la oraşe.
- Las Fierbinţi este primul, cu aproape un milion de fani în faţa televizoarelor (922.000),
- Zuleyha pe doi, la distanţă de aproape 200.000 de privitori (734.000 au preferat serialul turcesc de la Kanal D),
- iar Adela pe trei, cu aproape o jumătate de milion de români pe Antena 1 (487.000, mai exact).
În continuare Antena 3 s-a clasat pe patru, cu 267.000 de români interesaţi de breaking news, înaintea altor posturi de ştiri precum România TV (locul cinci, 234.000) sau Digi 24 (locul şapte, 118.000).
Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi rămâne prima alegere şi a tinerilor de la oraşe.
Pro TV s-a clasat pe locul întâi şi la această categorie de audienţă, cu un public comercial de peste jumătate de milion de români - 544.000.
Zuleyha a rămas pe locul doi, cu 242.000 de privitori, iar Antena 1 şi-a păstrat poziţia pe trei, cu 210.000 de români uitându-se la Adela.
Următoarele clasate au fost două televiziuni de ştiri: Antena 3, pe locul patru cu 91.000 de privitori şi Digi 24 cu 56.000.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.942.000 | 11.0 | 22.5 |
2 | Kanal D | 1.675.000 | 9.5 | 19.4 |
3 | Antena 1 | 1.029.000 | 5.9 | 11.9 |
4 | Antena 3 | 397.000 | 2.3 | 4.6 |
5 | Romania TV | 366.000 | 2.1 | 4.2 |
6 | Antena Stars | 254.000 | 1.4 | 2.9 |
7 | Realitatea Plus | 195.000 | 1.1 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 187.000 | 1.1 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 171.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | TVR 1 | 161.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 922.000 | 9.7 | 20.8 |
2 | Kanal D | 743.000 | 7.8 | 16.8 |
3 | Antena 1 | 487.000 | 5.1 | 11.0 |
4 | Antena 3 | 267.000 | 2.8 | 6.0 |
5 | Romania TV | 234.000 | 2.5 | 5.3 |
6 | Antena Stars | 136.000 | 1.4 | 3.1 |
7 | Digi 24 | 118.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Happy Channel | 114.000 | 1.2 | 2.6 |
9 | TVR 1 | 92.000 | 1.0 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 87.000 | 0.9 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 544.000 | 11.4 | 29.7 |
2 | Kanal D | 242.000 | 5.1 | 13.2 |
3 | Antena 1 | 210.000 | 4.4 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 91.000 | 1.9 | 4.9 |
5 | Digi 24 | 56.000 | 1.2 | 3.1 |
6 | Antena Stars | 53.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | Romania TV | 49.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | Prima TV | 43.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 38.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 33.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Zuleyha i-a luat faţa Adelei. Master Chef, felul al treilea
Naţional. Pro TV a căzut de pe primul loc tocmai pe al treilea după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Emisiunea Master Chef nu a reuşit să păstreze publicul, pierzând aproape două treimi din el.
Astfel, Zuleyha şi-a revendicat primul loc în top, cu 1,3 milioane de telespectatori după ora 21.30, luând faţa Adelei, care a avut puţin peste un milion de privitori (1.058.000, mai precis).
Show-ul culinar de pe Pro TV a avut cifre la jumătate faţă de Zuleyha şi de aproape trei ori mai mici faţă de Las Fierbinţi. Aşadar, Master Chef a fost urmărit, în fiecare minut, de 714.000 de români.
În schimb, Antena 3 a mai câştigat public, având o audienţă de 445.000 de români, cu 50.000 mai mulţi faţă de intervalul Las Fierbinţi. Aceasta a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, clasându-se înaintea posturilor România TV (381.000), Realitatea Plus (175.000) şi Digi 24 (165.000).
Şi postul Pro X şi-a făcut intrarea în top 10, cu meciul de fotbal din Europa League dintre Barcelona şi Galatasaray.
Urban. Clasamentul primelor cinci televiziuni s-a menţinut şi la oraşe, în aceeaşi ordine fiind: Kanal D (Zuleyha), Antena 1 (Adela), Pro TV (Master Chef), Antena 3 (breaking news) şi România TV (breaking news).
Astfel, Zuleyha a fost cea mai urmărită în partea a doua a serii, cu 635.000 de români de la oraşe, aceasta fiind urmată de Adela cu 479.000 de privitori.
Master Chef nu s-a clintit de pe locul trei, show-ul culinar fiind urmărit de 400.000 de români.
Urban 21-54 de ani. Segmentul de public comercial a adus schimbări majore la vârf de clasament. Zuleyha i-a cedat locul întâi show-ului Master Chef, însă Adela nu a învins-o.
Master Chef a câştigat doar acest target de audienţă, format din tinerii de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
Pro TV a fost urmărit, minut cu minut, de 260.000 de români, în timp ce Zuleyha a avut 233.000 de fani.
Adela s-a clasat pe locul trei, cu 222.000 de privitori.
Următoarele trei poziţii au fost ocupate de televiziunile de ştiri:
- Antena 3 (locul patru, 93.000)
- Digi 24 (locul cinci, 63.000)
- România TV (locul şase, 62.000)
Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.344.000 | 7.6 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 1.058.000 | 6.0 | 15.7 |
3 | Pro TV | 714.000 | 4.1 | 10.6 |
4 | Antena 3 | 445.000 | 2.5 | 6.6 |
5 | Romania TV | 381.000 | 2.2 | 5.6 |
6 | Prima TV | 262.000 | 1.5 | 3.9 |
7 | Pro Cinema | 179.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | Realitatea Plus | 175.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | Pro X | 166.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Digi 24 | 165.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 635.000 | 6.7 | 17.5 |
2 | Antena 1 | 479.000 | 5.0 | 13.2 |
3 | Pro TV | 400.000 | 4.2 | 11.1 |
4 | Antena 3 | 293.000 | 3.1 | 8.1 |
5 | Romania TV | 207.000 | 2.2 | 5.7 |
6 | Prima TV | 133.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | Digi 24 | 118.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Pro X | 113.000 | 1.2 | 3.1 |
9 | Pro Cinema | 94.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Antena Stars | 74.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 260.000 | 5.5 | 16.5 |
2 | Kanal D | 233.000 | 4.9 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 222.000 | 4.7 | 14.1 |
4 | Antena 3 | 93.000 | 2.0 | 5.9 |
5 | Digi 24 | 63.000 | 1.3 | 4.0 |
6 | Romania TV | 62.000 | 1.3 | 3.9 |
7 | Pro X | 56.000 | 1.2 | 3.5 |
8 | Prima TV | 52.000 | 1.1 | 3.3 |
9 | Pro Cinema | 49.000 | 1.0 | 3.1 |
10 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.7 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Dar tu ai curaj sa comentezi de Bucatarii Zero ca sunt Zero Barat ? Sau de Adelinara ca e sub turcisme de 2 lei ? Vlad sub turcisme NU (pe nici un target). Dar Adelinara Zero DA.
Ai curaj sa zici asta postacule ? Ai curaj arata cine ești dacă poți ha
Exact ca privitorii de marinica de accesati de insule ispite de factorati de dansati ha
Supara adevarul nu robotule antenist ? Laudai Adelinara, dar e Zero Barat.
Sub turcisme. ZERO BARAT !
Nu schimba subiectul postacule. MasterChef a sters pe jos cu Bucatarii Zero. Asta trebuie sa zici.
Hai Mile mile, comentati disperatilor.
În timp ce la Pro, aproape de 3.
Hai postaci, comentati.