Serialul Las Fierbinţi continuă să fie cel mai ales program TV de români, însă MasterChef nu reuşeşte să treacă de Zuleyha şi Adela.
Aproape 1,9 milioane de români au stat pe Pro TV să vadă Las Fierbinţi, însă mai mult de jumătate au schimbat canalul atunci când a început MasterChef.
Astfel, Pro TV a trecut de pe primul loc pe al treilea, pe intervalul emisiunii culinare, făcând loc serialelor Mă numesc Zuleyha (Kanal D) şi Adela (Antena 1).
Televiziunea de ştiri Antena 3, care a difuzat programe tip Breaking News despre războiul din Ucraina, şi-a menţinut poziţia a patra în clasamentul audienţeler. A avut aproximativ jumătate de milion de telespectatori la nivel naţional, poziţionându-se astfel în faţa rivalei România TV.
Iar postul Pro X a avut audienţe peste medie cu meciul de fotbal din Europa League, dintre Galatasaray şi Barcelona, transmis pe intervalul Las Fierbinţi.
Aproximativ 300.000 de suporteri din întreaga ţară s-au uitat la meciul care s-a încheiat cu scorul 1-2, în favoarea echipei spaniole.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi:
Naţional. Las Fierbinţi nu a depăşit pragul de două milioane de telespectatori joi seara, însă a stat bine în cifre, cu o audienţă de 1.866.000 de persoane.
Şi Zuleyha a stat aproape, fiind urmărită de 1,7 milioane de fani ai serialului turcesc.
Adela, de la Antena 1, a ocupat şi ea un loc pe podium, dar la distanţă de cel puţin jumătate de milion de privitori faţă de Pro Tv şi Kanal D, înregistrând o audienţă de 1.188.000 de persoane.
Urban. Serialul de comedie de la Pro TV a fost în vârful topului şi la oraşe, cu aproape 900.000 de privitori (875.000, mai exact).
Zuleyha I-a suflat, din nou, în ceafă, poziţionând Kanal D pe locul doi, cu 781.000 de telespectatori. Iar Adela a obţinut tot locul trei, cu 530.000 de fani care au stat pe Antena 1.
Comercial Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a tinerilor de la oraşe. Aproximativ jumătate de milion de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, au stat pe Pro TV (492.000, mai exact).
Locul doi, dar cu cifre la jumătate, a fost ocupat de Zuleyha de la Kanal D - 251.000 de privitori, iar locul trei de Adela de la Antena 1, cu 234.000.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.866.000 | 10.6 | 20.3 |
2 | Kanal D | 1.715.000 | 9.7 | 18.7 |
3 | Antena 1 | 1.188.000 | 6.8 | 12.9 |
4 | Antena 3 | 492.000 | 2.8 | 5.4 |
5 | Romania TV | 434.000 | 2.5 | 4.7 |
6 | Antena Stars | 335.000 | 1.9 | 3.6 |
7 | Pro X | 284.000 | 1.6 | 3.1 |
8 | Happy Channel | 218.000 | 1.2 | 2.4 |
9 | Prima TV | 209.000 | 1.2 | 2.3 |
10 | TVR 1 | 183.000 | 1.0 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 875.000 | 9.2 | 19.4 |
2 | Kanal D | 781.000 | 8.2 | 17.3 |
3 | Antena 1 | 530.000 | 5.6 | 11.8 |
4 | Antena 3 | 282.000 | 3.0 | 6.3 |
5 | Romania TV | 234.000 | 2.5 | 5.2 |
6 | Pro X | 171.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | Antena Stars | 170.000 | 1.8 | 3.8 |
8 | Digi 24 | 128.000 | 1.3 | 2.8 |
9 | Happy Channel | 93.000 | 1.0 | 2.1 |
10 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 492.000 | 10.4 | 26.3 |
2 | Kanal D | 251.000 | 5.3 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 234.000 | 4.9 | 12.5 |
4 | Pro X | 87.000 | 1.8 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 81.000 | 1.7 | 4.3 |
6 | Digi 24 | 74.000 | 1.6 | 4.0 |
7 | Antena Stars | 71.000 | 1.5 | 3.8 |
8 | Romania TV | 62.000 | 1.3 | 3.3 |
9 | Prima TV | 42.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 31.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
MasterChef a cedat în faţa doamnelor, Zuleyha şi Adela
Naţional. Cum s-a terminat Las Fierbinţi, cum Pro TV a picat de pe locul întâi. Românii au plecat masiv de pe Pro când a început emisiunea MasterChef.
De la aproape două milioane câţi se uitau la serialul de comedie, au mai rămas puţini peste 700.000 să vadă cooking show-ul cu Chef Joseph Hadad, Chef Foa şi Chef Radu Dumitrescu.
Primul loc în clasament, după ora 21.30, a fost adjudecat de Zuleyha cu un milion şi jumătate de fani în faţa televizioarelor. Astfel, 1.575.000 de români s-au uitat la Kanal D, în timp ce Antena 1 cu Adela a câştigat 1.160.000.
Locul trei a fost ocupat de Pro TV, cu 739.000 de români care s-au uitat la MasterChef.
Urban. Emisiunea culinară de la Pro TV şi-a menţinut poziţia a treia în clasament şi la oraşe, având o audienţă de 331.000 de privitori.
Zuleyha a continuat să conducă topul, cu 742.000 de fani ai serialului turcesc pe Kanal D. Iar Adela a urmat-o, cu 547.000 de români din mediul urban care au ales să se uite la Antena 1.
Comercial Urban 21-54 de ani. Ordinea în clasament se menţine aceeaşi şi pe acest segment de public: Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.
MasterChef nu trecut de Zuleyha şi de Adela nici în rândul tinerilor de la oraşe. Cooking show-ul a fost urmărit de 195.000 de români cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce la Zuleyha s-au uitat 270.000, iar la Adela 245.000.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.575.000 | 9.0 | 22.2 |
2 | Antena 1 | 1.160.000 | 6.6 | 16.3 |
3 | Pro TV | 739.000 | 4.2 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 460.000 | 2.6 | 6.5 |
5 | Romania TV | 408.000 | 2.3 | 5.7 |
6 | Pro X | 242.000 | 1.4 | 3.4 |
7 | Prima TV | 233.000 | 1.3 | 3.3 |
8 | Digi 24 | 152.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 138.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | National TV | 137.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 742.000 | 7.8 | 20.7 |
2 | Antena 1 | 547.000 | 5.8 | 15.2 |
3 | Pro TV | 331.000 | 3.5 | 9.2 |
4 | Antena 3 | 250.000 | 2.6 | 7.0 |
5 | Romania TV | 232.000 | 2.4 | 6.5 |
6 | Prima TV | 127.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Digi 24 | 113.000 | 1.2 | 3.1 |
8 | Pro X | 96.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | National TV | 79.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Realitatea Plus | 64.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 17 martie, pe intervalul MasterChef (21:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 270.000 | 5.7 | 18.4 |
2 | Antena 1 | 245.000 | 5.1 | 16.7 |
3 | Pro TV | 195.000 | 4.1 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 77.000 | 1.6 | 5.3 |
5 | Digi 24 | 61.000 | 1.3 | 4.1 |
6 | Pro X | 48.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | Romania TV | 47.000 | 1.0 | 3.2 |
8 | National TV | 39.000 | 0.8 | 2.7 |
9 | Pro Cinema | 35.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | Prima TV | 32.000 | 0.7 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Masterchef are mai multă audienta decât Chefi fără limite, este ok, dar mă enervează momentul eliminării, cum își bat joc de concurenți și ii amăgesc ca ii urca la balcon, ca mai apoi sa-i elimine. Pe Acasă am văzut că va fi și Masterchef, oare va fi cu aceeași concurenți? Ar fi putut muta direct emisiunea pe Acasă, iar în locul ei să bage mai mult Las Fierbinți, sau un episod Survivor
Mulțumesc pentru răspunsuri, Sabina, Allex și CH+.
Vocile principale ale Pro Tv sunt George Vintilă, Valentin Teodosiu și Florin Piersic Jr.
Știu de Valentin, George Vintilă..
Mi s-a părut ca am auzit o voce nouă. Florin Piersic Jr. mai este?