AUDIENŢE. Una bună pentru Pro TV, una bună pentru Antena 1. Pro TV a dominat prima parte a serii de joi, cu Ştirile Pro TV şi cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 şi-a luat revanşa cu Adela, care a trecut peste MasterChef pe două segmente şi a fost la egalitate pe al treilea.
Kanal D, care avea serialul Mă numesc Zuleyha, nu a prins niciun loc 1, dar a fost opţiunea a doua pe mai multe segmente.
Detalii, în continuare:
1. Ştirile Pro TV - Zona de ştiri este, seara, a Pro TV-ului. Aproape 1,9 milioane de români la Ştirile Pro TV cu Andreea Esca, la un avans de 700.000 de telespectatori faţă de Observatorul Antenei 1.
Cota de piaţă a Pro TV este dublă faţă de locul doi, indiferent de target, şi a ajuns aseară la 28% pe publicul comercial (ceea ce înseamnă că aproape unul din trei tineri care avea televizorul deschis aseară se uita la Ştirile Pro TV.
2. Las Fierbinţi - Serialul nu lasă nicio şansă concurenţei. La peste două milioane de români media pe minut, a fost cu peste 600.000 de telespectatori în faţa Kanal D şi la 800.000 în faţa serialului Adela, de pe Antena 1.
Antena 1 a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe şi pe locul doi pe comercial (target pe care Las Fierbinţi a avut cifre duble).
3. Masterchef - Răsturnare de situaţie când a început Masterchef. De la peste două milioane cu Las Fierbinţi, Pro TV rămâne cu 1,2 milioane. Serialul Adela, care la bătaie directă cu Las Fierbinţi era pe trei, urcă acum direct pe prima poziţie, iar Pro TV coboară pe trei la nivel naţional şi la oraşe.
MasterChef se consolează cu primul loc pe publicul comercial, unde e la egalitate cu Adela (are un mic, mic de tot plus de 1.000 de telespectatori).
4. Adela - Media serialului de pe Antena 1 e influenţată de lupta cu Las Fierbinţi şi cu Masterchef, pentru că s-a intersectat cu ambele. Chiar dacă a recuperat audienţă pe intervalul MasterChef, Adela a fost depăşită atât de mult în lupta directă cu Las Fierbinţi, încât media o plasează sub Pro TV şi sub Kanal D la oraşe şi pe naţional (chiar dacă diferenţele nu sunt mari).
În cifre: medie de 1,26 milioane de români pentru Adela pe tot intervalul de difuzare (adică 20.30-23.10), faţă de 1,3 milioane la Pro TV şi 1,29 de milioane la Kanal D. Pro TV are un avans mai vizibil la oraşe. Pe publicul comercial "scorul" e de 380.000 la 280.000 în favoarea Pro TV.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.028.000 | 11,5 | 23,5 |
2 | Kanal D | 1.386.000 | 7,9 | 16,1 |
3 | Antena 1 | 1.186.000 | 6,7 | 13,7 |
4 | Romania TV | 438.000 | 2,5 | 5,1 |
5 | DigiSport 1 | 352.000 | 2,0 | 4,1 |
6 | Antena 3 | 289.000 | 1,6 | 3,3 |
7 | Realitatea Plus | 190.000 | 1,1 | 2,2 |
8 | Antena Stars | 189.000 | 1,1 | 2,2 |
9 | Prima TV | 155.000 | 0,9 | 1,8 |
10 | TVR 2 | 140.000 | 0,8 | 1,6 |
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 943.000 | 9,9 | 21,7 |
2 | Kanal D | 628.000 | 6,6 | 14,4 |
3 | Antena 1 | 522.000 | 5,5 | 12,0 |
4 | Romania TV | 248.000 | 2,6 | 5,7 |
5 | DigiSport 1 | 212.000 | 2,2 | 4,9 |
6 | Antena 3 | 167.000 | 1,8 | 3,8 |
7 | Antena Stars | 98.000 | 1,0 | 2,2 |
8 | Realitatea Plus | 95.0000 | 1,0 | 2,2 |
9 | Happy Channel | 79.000 | 0,8 | 1,8 |
10 | TVR 2 | 76.000 | 0,8 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL 21-54 Urban | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 515.000 | 10,8 | 28,4 |
2 | Antena 1 | 257.000 | 5,4 | 14,2 |
3 | Kanal D | 202.000 | 4,2 | 11,2 |
4 | DigiSport 1 | 88.000 | 1,8 | 4,9 |
5 | Romania TV | 52.000 | 1,1 | 2,9 |
6 | Realitatea Plus | 40.000 | 0,8 | 2,2 |
7 | Pro Cinema | 37.000 | 0,8 | 2,0 |
8 | Prima TV | 37.000 | 0,8 | 2,0 |
9 | Antena 3 | 35.000 | 0,7 | 1,9 |
10 | Antena Stars | 34.000 | 0,7 | 1,9 |
După ce a dominat fără drept de apel cu Las Fierbinţi, Pro TV a făcut rocada cu Antena 1 când a început MasterChef. Show-ul culinar a păstrat cam jumătate din audienţa care era pe Las Fierbinţi.
Cine a avut de câştigat? Serialul Adela, care s-a dus pe primul loc şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Diferenţa faţă de Pro TV a fost mai vizibilă la nivel naţional: dacă Las Fierbinţi avea 800.000 de români în faţa Adelei, MasterChef a fost depăşit de Adela la 400.000 de telespectatori distanţă.
Cea mai mică diferenţă a fost pe publicul comercial. Acolo a fost, practic, egalitate între Pro TV şi Antena 1, chiar dacă MasterChef are, pe "cifre", o mie de telespectatori în plus.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.208.000 | 6,9 | 17,7 |
2 | Kanal D | 1.174.000 | 6,7 | 17,2 |
3 | Pro TV | 843.000 | 4,8 | 12,4 |
4 | Romania TV | 418.000 | 2,4 | 6,1 |
5 | Antena 3 | 337.000 | 1,9 | 4,9 |
6 | Prima TV | 231.000 | 1,3 | 3,4 |
7 | Pro Cinema | 219.000 | 1,2 | 3,2 |
8 | DigiSport 1 | 214.000 | 1,2 | 3,1 |
9 | Realitatea Plus | 178.000 | 1,0 | 2,6 |
10 | TVR 2 | 146.000 | 0,8 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 558.000 | 5,9 | 15,7 |
2 | Kanal D | 523.000 | 5,5 | 14,7 |
3 | Pro TV | 459.000 | 4,8 | 12,9 |
4 | Romania TV | 214.000 | 2,3 | 6,0 |
5 | Antena 3 | 199.000 | 2,1 | 5,6 |
6 | DigiSport 1 | 134.000 | 1,4 | 3,8 |
7 | Prima TV | 127.000 | 1,3 | 3,6 |
8 | Pro Cinema | 101.000 | 1,1 | 2,8 |
9 | TVR 2 | 93.000 | 1,0 | 2,6 |
10 | Realitatea Plus | 76.000 | 0,8 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL 21-54 URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 278.000 | 5,8 | 18,9 |
2 | Antena 1 | 277.000 | 5,8 | 18,9 |
3 | Kanal D | 166.000 | 3,5 | 11,3 |
4 | DigiSport 1 | 70.000 | 1,5 | 4,8 |
5 | Pro Cinema | 57.000 | 1,2 | 3,9 |
6 | Romania TV | 43.000 | 0,9 | 2,9 |
7 | Antena 3 | 40.000 | 0,8 | 2,7 |
8 | Prima TV | 39.000 | 0,8 | 2,6 |
9 | TVR 2 | 33.000 | 0,7 | 2,3 |
10 | Realitatea Plus | 24.000 | 0,5 | 1,7 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Deci Umor Sec făcută de amatori se pare ha. Plange postacul.