Skip to main content

AUDIENŢE. Cei din Las Fierbinţi, şefi pe linie. "MasterChefii", mai puţin

 
Serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă joi, 14 aprilie 2022. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti
Serialul Las Fierbinţi a fost lider de audienţă joi, 14 aprilie 2022. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti

Bătălia serialelor într-o seară de joi în faţa televizorului a fost câştigată, din nou, de Las Fierbinţi. Zuleyha şi Adela au putut să-şi ia revanşa doar pe intervalul "MasterChefilor".

Publicitate

Aventurile fierbinţenilor rămân în continuare preferatele românilor. Aseară au fost urmărite de aproape 1,7 milioane de români, poziţionând Pro TV pe primul loc în topul audienţelor.

Însă show-ul culinar MasterChef „a ras“ aproape un milion din numărul telespectatorilor, ducând postul tv tocmai pe trei, la nivel naţional şi la oraşe.

Astfel, per total, Zuleyha de la Kanal D a fost lider pe intervalul ei orar (20.00-23.00), însă nu a reuşit să câştige şi publicul comercial, alcătuit din tinerii de la oraşe.

Iar Adela Antenei 1 a stat cuminte toată seara în urma postului turcesc, singura victorie în faţa Zuleyhei fiind pe publicul comercial.

Totuşi, Antena 1 a reuşit să depăşească Pro TV doar pe intervalul MasterChef. În schimb, Las Fierbinţi a condus pe toate targeturile de audienţă.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele posturilor TV de joi seara, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi:

Naţional. Comedia Las Fierbinţi atrage cei mai mulţi români în faţa televizoarelor. Aproape 1,7 milioane dintre ei au stat pe Pro TV (1.677.000, mai exact), în timp ce la Zuleyha de la Kanal D s-au uitat puţin peste 1,3 milioane.

Adela a dus postul Antena 1 pe locul trei, cu o audienţă de 973.000 de telespectatori.

În schimb, colega de trust Antena 3 a rămas cea mai urmărită televiziune de ştiri, clasându-se pe locul patru, cu o audienţă de 442.000 de persoane pe intervalul Las Fierbinţi.

Urban. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a celor de la oraşe. Aproape 840.000 de români au ales serialul de comedie de la Pro TV, cifre duble faţă de cele ale Antenei 1. Serialul Adela a strâns în faţa televizoarelor doar 450.000 de fani, clasând postul pe locul trei.

Zuleyha de la Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu 634.000 de privitori de la oraşe.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost lider şi pe publicul comercial, conducând topul cu o audienţă de 467.000 de persoane.

În schimb, Antena 1 a luat faţa postului turcesc Kanal D, ocupând poziţia secundă. Astfel, Adela a fost urmărită de 210.000 de tineri de la oraşe.

Zuleyha a avut cu 30.000 mai puţini fani în faţa televizoarelor, astfel că s-a clasat pe trei.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.677.000 9.5 22.8
2 Kanal D 1.316.000 7.5 17.9
3 Antena 1 973.000 5.5 13.2
4 Antena 3 442.000 2.5 6.0
5 Antena Stars 369.000 2.1 5.0
6 Romania TV 356.000 2.0 4.8
7 Happy Channel 187.000 1.1 2.5
8 Digi 24 161.000 0.9 2.2
9 Realitatea Plus 122.000 0.7 1.7
10 TVR 1 115.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 839.000 8.8 21.7
2 Kanal D 634.000 6.7 16.4
3 Antena 1 450.000 4.7 11.6
4 Antena 3 255.000 2.7 6.6
5 Antena Stars 241.000 2.5 6.2
6 Romania TV 209.000 2.2 5.4
7 Digi 24 117.000 1.2 3.0
8 Happy Channel 106.000 1.1 2.7
9 Pro Arena 68.000 0.7 1.8
10 Diva 65.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 467.000 9.8 30.8
2 Antena 1 210.000 4.4 13.9
3 Kanal D 180.000 3.8 11.9
4 Antena Stars 80.000 1.7 5.3
5 Antena 3 80.000 1.7 5.2
6 Romania TV 49.000 1.0 3.2
7 Digi 24 47.000 1.0 3.1
8 Pro Arena 31.000 0.6 2.0
9 Prima TV 25.000 0.5 1.6
10 Happy Channel 25.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

MasterChefii nu au fost şefi pe niciun target de audienţă

Naţional. Pro TV nu a mai „râs“ la fel de bine după ce s-a terminat serialul de comedie. Chefii de la MasterChef nu au fost şefi pe niciun target de audienţă.

De pe primul loc, Pro TV a căzut direct pe trei, având cu aproape un milion de telespectatori în minus.

Zuleyha a fost Master în audienţe pe acest interval şi a preluat „frâiele“ topului. Kanal D a fost urmărit, în medie pe intervalul MasterChef, de 1.381.000 de români.

Şi Adela de la Antena 1 a depăşit show-ul culinar de la Pro TV. Serialul românesc a fost urmărit de peste un milion de români şi a dus postul Intact pe locul doi în audienţe.

Chefii de la Pro TV au fost urmăriţi de puţin peste 760.000 de telespectatori, mulţumindu-se cu locul trei în top.

Urban. Pro TV a fost depăşit de Kanal D şi de Antena 1 şi la oraşe.

Show-ul culinar de la Pro TV a fost urmărit de aproape 400.000 de români. În acelaşi timp, Zuleyha de la Kanal D a avut cu 200.000 mai mulţi privitori (610.000, mai exact), iar Adela de la Antena 1 cu 100.000 mai mulţi (504.000).

Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial, MasterChef a reuşit să urce o poziţie. Astfel, Pro TV s-a clasat pe locul doi, înaintea postului turcesc Kanal D.

MasterChef a avut o audienţă de 224.000 de tineri de la oraşe, în timp ce Zuleyha a fost urmărită de 215.000.

Totuşi, show-ul culinar nu a trecut de Adela care a câştigat prima poziţie pe publicul comercial, cu 237.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.381.000 7.8 19.9
2 Antena 1 1.062.000 6.0 15.3
3 Pro TV 762.000 4.3 11.0
4 Antena 3 415.000 2.4 6.0
5 Romania TV 373.000 2.1 5.4
6 Pro Arena 222.000 1.3 3.2
7 Prima TV 220.000 1.3 3.2
8 Realitatea Plus 196.000 1.1 2.8
9 Antena Stars 181.000 1.0 2.6
10 Pro Cinema 156.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 610.000 6.4 17.5
2 Antena 1 504.000 5.3 14.4
3 Pro TV 398.000 4.2 11.4
4 Antena 3 231.000 2.4 6.6
5 Romania TV 215.000 2.3 6.2
6 Pro Arena 142.000 1.5 4.1
7 Antena Stars 122.000 1.3 3.5
8 Prima TV 102.000 1.1 2.9
9 Digi 24 99.000 1.0 2.8
10 Pro Cinema 83.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 237.000 5.0 16.2
2 Pro TV 224.000 4.7 15.3
3 Kanal D 215.000 4.5 14.7
4 Pro Arena 84.000 1.8 5.8
5 Antena 3 63.000 1.3 4.3
6 Pro Cinema 57.000 1.2 3.9
7 Antena Stars 54.000 1.1 3.7
8 Romania TV 51.000 1.1 3.5
9 Prima TV 44.000 0.9 3.0
10 Digi 24 43.000 0.9 2.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Au trecut 12 ani de când serialul românesc "Las Fierbinți", este la tv. De 12 ani este lider continu și cred că va mai urma încă vreo cinci,zece ani de acum înainte.
  • Postacila Postacila
    Ne prea prinde ca la kanal d ha

    Kanal D peste Bucatarii Zero si Adelinara Zero pe comercial. Asta e tot ce conteaza postac.
  • Mile Mile
    Ne prea prinde ca la kanal d ha
  • Postacescu Postacescu
    si dreptate dar e pr numai

    Degeaba postacule. Ca Pro TV sterge pe jos cu Antenuta Zero, Antenuta 3 Pensie, Antenuta Zero Stele, Happy Zero.
    Asta e tot ce conteaza postacule !
  • Mile Mile
    Ano si dreptate dar e pr numai
  • ano ano
    Expertul nu vrea să vorbim de Acasă tv, dar când Happy Channel s-a lansat încă din primele zile/săptămâni urla pe aici că este sub Acasă, dar uite că după ani de zile, Acasă se luptă cu Disney jr, iar Happy cu televiziunile de ştiri/generaliste
  • ano ano
    Imagine cu promo-ul de pe Acasa despre Puterea dragostei
    https://i.ibb.co/vZhqfJt/PD-ACASA.png
  • Clasia Clasia
    Vai dar cum de acest nivel e publicul ha

    Exact ca Antenuta Zero. Public pensionari.
    Pro 10 comercial urban si 9 urban. Public educat. Antenuta Zero lidera la pensionarii. Asta e nivelul de public cu 8 clase.
  • Paralica Paralica
    Nu va jenează postaci asemenea emisiuni , ați devenit kanal d copie de doi lei , e bun acum , ha ha ha

    Exact ca Antenuta Zero. A devenit o copie de doi lei dupa Pro TV.

    Avem Fierbinti, au bagat Mangalita Zero. Avem Talente, au bagat Umor Sec. Avem Ce spun romanii, au bagat emisiunea lui Zgarciu. Avem stiri la 17, au bagat Obositor la 17. Avem Lectii de viata, au bagat Povestiri Zero. Avem Survivor, au bagat Ultimul Trib.
    Nu postacule ? Antenuta Zero copie de 2 lei paralei.
  • Postacila Postacila
    de ce sa crească are ceva bun

    Postacule, ai vazut Fierbinti ce bine sa pe comercial ? Are public educat.
    Adelinara Zero e lidera la pensionari. Nu zici asta postac ?
  • Mile Mile
    Vai dar cum de acest nivel e publicul ha
  • Mile Mile
    Nu va jenează postaci asemenea emisiuni , ați devenit kanal d copie de doi lei , *** e bun acum , ha ha ha
  • Maria Maria
    Da, a fost un promo la TV legat de sărbătoarea de Paște, unde e menționat și "Puterea dragostei"
  • Kidon Kidon
    Sunt informatii ca pe 13 aprilie a aparut un promo pe Acasa in care se cauta concurenti pentru Puterea Dragostei si Bravo ai Stil. A vazut cineva acel promo?
  • Mile Mile
    Expertule de ce sa crească are ceva bun

Trimite un comentariu

sus