Bătălia serialelor într-o seară de joi în faţa televizorului a fost câştigată, din nou, de Las Fierbinţi. Zuleyha şi Adela au putut să-şi ia revanşa doar pe intervalul "MasterChefilor".
Aventurile fierbinţenilor rămân în continuare preferatele românilor. Aseară au fost urmărite de aproape 1,7 milioane de români, poziţionând Pro TV pe primul loc în topul audienţelor.
Însă show-ul culinar MasterChef „a ras“ aproape un milion din numărul telespectatorilor, ducând postul tv tocmai pe trei, la nivel naţional şi la oraşe.
Astfel, per total, Zuleyha de la Kanal D a fost lider pe intervalul ei orar (20.00-23.00), însă nu a reuşit să câştige şi publicul comercial, alcătuit din tinerii de la oraşe.
Iar Adela Antenei 1 a stat cuminte toată seara în urma postului turcesc, singura victorie în faţa Zuleyhei fiind pe publicul comercial.
Totuşi, Antena 1 a reuşit să depăşească Pro TV doar pe intervalul MasterChef. În schimb, Las Fierbinţi a condus pe toate targeturile de audienţă.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele posturilor TV de joi seara, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi:
Naţional. Comedia Las Fierbinţi atrage cei mai mulţi români în faţa televizoarelor. Aproape 1,7 milioane dintre ei au stat pe Pro TV (1.677.000, mai exact), în timp ce la Zuleyha de la Kanal D s-au uitat puţin peste 1,3 milioane.
Adela a dus postul Antena 1 pe locul trei, cu o audienţă de 973.000 de telespectatori.
În schimb, colega de trust Antena 3 a rămas cea mai urmărită televiziune de ştiri, clasându-se pe locul patru, cu o audienţă de 442.000 de persoane pe intervalul Las Fierbinţi.
Urban. Las Fierbinţi a fost prima alegere şi a celor de la oraşe. Aproape 840.000 de români au ales serialul de comedie de la Pro TV, cifre duble faţă de cele ale Antenei 1. Serialul Adela a strâns în faţa televizoarelor doar 450.000 de fani, clasând postul pe locul trei.
Zuleyha de la Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu 634.000 de privitori de la oraşe.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost lider şi pe publicul comercial, conducând topul cu o audienţă de 467.000 de persoane.
În schimb, Antena 1 a luat faţa postului turcesc Kanal D, ocupând poziţia secundă. Astfel, Adela a fost urmărită de 210.000 de tineri de la oraşe.
Zuleyha a avut cu 30.000 mai puţini fani în faţa televizoarelor, astfel că s-a clasat pe trei.
Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.677.000 | 9.5 | 22.8 |
2 | Kanal D | 1.316.000 | 7.5 | 17.9 |
3 | Antena 1 | 973.000 | 5.5 | 13.2 |
4 | Antena 3 | 442.000 | 2.5 | 6.0 |
5 | Antena Stars | 369.000 | 2.1 | 5.0 |
6 | Romania TV | 356.000 | 2.0 | 4.8 |
7 | Happy Channel | 187.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 161.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Realitatea Plus | 122.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 115.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 839.000 | 8.8 | 21.7 |
2 | Kanal D | 634.000 | 6.7 | 16.4 |
3 | Antena 1 | 450.000 | 4.7 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 255.000 | 2.7 | 6.6 |
5 | Antena Stars | 241.000 | 2.5 | 6.2 |
6 | Romania TV | 209.000 | 2.2 | 5.4 |
7 | Digi 24 | 117.000 | 1.2 | 3.0 |
8 | Happy Channel | 106.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Pro Arena | 68.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Diva | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 467.000 | 9.8 | 30.8 |
2 | Antena 1 | 210.000 | 4.4 | 13.9 |
3 | Kanal D | 180.000 | 3.8 | 11.9 |
4 | Antena Stars | 80.000 | 1.7 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 80.000 | 1.7 | 5.2 |
6 | Romania TV | 49.000 | 1.0 | 3.2 |
7 | Digi 24 | 47.000 | 1.0 | 3.1 |
8 | Pro Arena | 31.000 | 0.6 | 2.0 |
9 | Prima TV | 25.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Happy Channel | 25.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
MasterChefii nu au fost şefi pe niciun target de audienţă
Naţional. Pro TV nu a mai „râs“ la fel de bine după ce s-a terminat serialul de comedie. Chefii de la MasterChef nu au fost şefi pe niciun target de audienţă.
De pe primul loc, Pro TV a căzut direct pe trei, având cu aproape un milion de telespectatori în minus.
Zuleyha a fost Master în audienţe pe acest interval şi a preluat „frâiele“ topului. Kanal D a fost urmărit, în medie pe intervalul MasterChef, de 1.381.000 de români.
Şi Adela de la Antena 1 a depăşit show-ul culinar de la Pro TV. Serialul românesc a fost urmărit de peste un milion de români şi a dus postul Intact pe locul doi în audienţe.
Chefii de la Pro TV au fost urmăriţi de puţin peste 760.000 de telespectatori, mulţumindu-se cu locul trei în top.
Urban. Pro TV a fost depăşit de Kanal D şi de Antena 1 şi la oraşe.
Show-ul culinar de la Pro TV a fost urmărit de aproape 400.000 de români. În acelaşi timp, Zuleyha de la Kanal D a avut cu 200.000 mai mulţi privitori (610.000, mai exact), iar Adela de la Antena 1 cu 100.000 mai mulţi (504.000).
Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial, MasterChef a reuşit să urce o poziţie. Astfel, Pro TV s-a clasat pe locul doi, înaintea postului turcesc Kanal D.
MasterChef a avut o audienţă de 224.000 de tineri de la oraşe, în timp ce Zuleyha a fost urmărită de 215.000.
Totuşi, show-ul culinar nu a trecut de Adela care a câştigat prima poziţie pe publicul comercial, cu 237.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.381.000 | 7.8 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 1.062.000 | 6.0 | 15.3 |
3 | Pro TV | 762.000 | 4.3 | 11.0 |
4 | Antena 3 | 415.000 | 2.4 | 6.0 |
5 | Romania TV | 373.000 | 2.1 | 5.4 |
6 | Pro Arena | 222.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | Prima TV | 220.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Realitatea Plus | 196.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | Antena Stars | 181.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Pro Cinema | 156.000 | 0.9 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 610.000 | 6.4 | 17.5 |
2 | Antena 1 | 504.000 | 5.3 | 14.4 |
3 | Pro TV | 398.000 | 4.2 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 231.000 | 2.4 | 6.6 |
5 | Romania TV | 215.000 | 2.3 | 6.2 |
6 | Pro Arena | 142.000 | 1.5 | 4.1 |
7 | Antena Stars | 122.000 | 1.3 | 3.5 |
8 | Prima TV | 102.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | Digi 24 | 99.000 | 1.0 | 2.8 |
10 | Pro Cinema | 83.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 14 aprilie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 237.000 | 5.0 | 16.2 |
2 | Pro TV | 224.000 | 4.7 | 15.3 |
3 | Kanal D | 215.000 | 4.5 | 14.7 |
4 | Pro Arena | 84.000 | 1.8 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 63.000 | 1.3 | 4.3 |
6 | Pro Cinema | 57.000 | 1.2 | 3.9 |
7 | Antena Stars | 54.000 | 1.1 | 3.7 |
8 | Romania TV | 51.000 | 1.1 | 3.5 |
9 | Prima TV | 44.000 | 0.9 | 3.0 |
10 | Digi 24 | 43.000 | 0.9 | 2.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Kanal D peste Bucatarii Zero si Adelinara Zero pe comercial. Asta e tot ce conteaza postac.
Degeaba postacule. Ca Pro TV sterge pe jos cu Antenuta Zero, Antenuta 3 Pensie, Antenuta Zero Stele, Happy Zero.
Asta e tot ce conteaza postacule !
https://i.ibb.co/vZhqfJt/PD-ACASA.png
Exact ca Antenuta Zero. Public pensionari.
Pro 10 comercial urban si 9 urban. Public educat. Antenuta Zero lidera la pensionarii. Asta e nivelul de public cu 8 clase.
Exact ca Antenuta Zero. A devenit o copie de doi lei dupa Pro TV.
Avem Fierbinti, au bagat Mangalita Zero. Avem Talente, au bagat Umor Sec. Avem Ce spun romanii, au bagat emisiunea lui Zgarciu. Avem stiri la 17, au bagat Obositor la 17. Avem Lectii de viata, au bagat Povestiri Zero. Avem Survivor, au bagat Ultimul Trib.
Nu postacule ? Antenuta Zero copie de 2 lei paralei.
Postacule, ai vazut Fierbinti ce bine sa pe comercial ? Are public educat.
Adelinara Zero e lidera la pensionari. Nu zici asta postac ?