AUDIENŢE. Dinamica serii de luni a fost următoarea: Pro TV era lider detaşat cât timp a rulat serialul Las Fierbinţi, dar a pierdut primul loc în favoarea Antenei 1 când a început Vlad.
Detalii, în continuare:
Fără surprize pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul de comedie cu Celetano, Firicel sau Bobiţă produce cele mai bune audienţe pentru Pro TV. Peste 1,9 milioane de români au urmărit episodul de aseară.
Situaţia s-a schimbat când a început Vlad. Episodul de aseară n-a prins la public, astfel că Pro TV a pierdut primul loc în favoarea Antenei 1. Postul Intact difuza o nouă ediţie din Asia Express.
Pe intervalul Asia Express, cel de trei ore şi jumătate, Antena 1 era lider doar la oraşe şi pe publicul comercial. În ţară câştigase Pro TV-ul.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Audienţe „Fierbinţi” pentru Pro TV în prima parte a serii de luni
NAŢIONAL. Las Fierbinţi n-a avut rival pe propriul interval. Aproximativ 1.974.000 de români s-au uitat la episodul de aseară pe Pro TV.
A doua televiziune din top era Kanal D, cu peste 1,2 milioane de telespectatori. Postul Dogan difuza serialul turcesc Doctorul Minune.
Doar pe locul trei s-a clasat Antena 1, cu o nouă ediţie Asia Express - 1.178.000 de privitori.
URBAN. Las Fierbinţi, dominant şi la oraşe. Peste un milion de români au urmărit serialul pe Pro TV, în seara de luni, 18 octombrie.
Cifre mai bune pentru Antena 1, care ocupa locul secund cu 655.000 de telespectatori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 604.000 de privitori.
COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au urmărit şi ei în număr mare Las Fierbinţi pe Pro TV. Postul din Pache Protopopescu avea 437.000 de telespectatori, pe intervalul serialului de comedie.
Şi Antena 1 a scos audienţe bune pe acest segment de public, dar a prins doar locul doi în clasament, cu 329.000 de privitori. Pe trei era Kanal D, cu 167.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.974.000 | 11,2 | 22,8 |
2 | Kanal D | 1.219.000 | 6,9 | 14,1 |
3 | Antena 1 | 1.178.000 | 6,7 | 13,6 |
4 | Romania TV | 529.000 | 3,0 | 6,1 |
5 | DigiSport 1 | 332.000 | 1,9 | 3,8 |
6 | Antena 3 | 328.000 | 1,9 | 3,8 |
7 | Happy Channel | 253.000 | 1,4 | 2,9 |
8 | Antena Stars | 214.000 | 1,2 | 2,5 |
9 | Realitatea Plus | 184.000 | 1,0 | 2,1 |
10 | TVR 1 | 165.000 | 0,9 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.044.000 | 10,9 | 23,2 |
2 | Antena 1 | 655.000 | 6,8 | 14,6 |
3 | Kanal D | 604.000 | 6,3 | 13,4 |
4 | Romania TV | 278.000 | 2,9 | 6,2 |
5 | Antena 3 | 201.000 | 2,1 | 4,5 |
6 | DigiSport 1 | 168.000 | 1,8 | 3,7 |
7 | Happy Channel | 150.000 | 1,6 | 3,3 |
8 | Realitatea Plus | 101.000 | 1,1 | 2,3 |
9 | TVR 1 | 88.000 | 0,9 | 1,9 |
10 | Antena Stars | 87.000 | 0,9 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 437.000 | 10,5 | 29,7 |
2 | Antena 1 | 329.000 | 7,9 | 22,4 |
3 | Kanal D | 167.000 | 4,0 | 11,3 |
4 | DigiSport 1 | 51.000 | 1,2 | 3,5 |
5 | Digi 24 | 34.000 | 0,8 | 2,3 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0,8 | 2,2 |
7 | TVR 1 | 32.000 | 0,8 | 2,2 |
8 | TV1000 | 28.000 | 0,7 | 1,9 |
9 | Happy Channel | 25.000 | 0,6 | 1,7 |
10 | Antena Stars | 22.000 | 0,5 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Asia Express, mai urmărit decât Vlad
NAŢIONAL. Situaţia s-a schimbat pentru Pro TV pe intervalul Vlad. Postul din Pache se clasa doar pe trei, cu 1.015.000 de telespectatori.
Lider pe intervalul Vlad a fost Antena 1, cu 1.179.000 de privitori. Pe doi se clasa Kanal D, cu 1.028.000 de urmăritori.
URBAN. La oraşe s-a descurcat mai bine Vlad, în sensul că Pro TV a depăşit Kanal D. Postul din Pache avea 572.000 de telespectaotri pe intervalul serialului cu Adi Nartea în rol principal.
Şi de această dată s-a aflat pe primul loc Antena 1, cu 730.000 de privitori. Podiumul îl completa Kanal D, cu 528.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au preferat să urmărească Asia Express. Antena 1 câştiga şi pe acest segment de public, cu 383.000 de telespectatori.
Pro TV se clasa pe locul secund, cu serialul Vlad - 300.000 de privitori. Pe trei era Kanal D, cu 172.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.179.000 | 6,7 | 17,0 |
2 | Kanal D | 1.028.000 | 5,8 | 14,9 |
3 | Pro TV | 1.015.000 | 5,8 | 14,7 |
4 | Romania TV | 539.000 | 3,1 | 7,8 |
5 | Antena 3 | 380.000 | 2,2 | 5,5 |
6 | DigiSport 1 | 216.000 | 1,2 | 3,1 |
7 | Happy Channel | 171.000 | 1,0 | 2,5 |
8 | Prima TV | 160.000 | 0,9 | 2,3 |
9 | National TV | 155.000 | 0,9 | 2,2 |
10 | Realitatea Plus | 145.000 | 0,8 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 730.000 | 7,6 | 19,5 |
2 | Pro TV | 572.000 | 6,0 | 15,3 |
3 | Kanal D | 528.000 | 5,5 | 14,1 |
4 | Romania TV | 276.000 | 2,9 | 7,4 |
5 | Antena 3 | 265.000 | 2,8 | 7,1 |
6 | DigiSport 1 | 123.000 | 1,3 | 3,3 |
7 | Happy Channel | 94.000 | 1,0 | 2,5 |
8 | Realitatea Plus | 82.000 | 0,9 | 2,2 |
9 | Prima TV | 81.000 | 0,8 | 2,2 |
10 | Antena Stars | 69.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 18 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 383.000 | 9,1 | 28,5 |
2 | Pro TV | 300.000 | 7,2 | 22,4 |
3 | Kanal D | 172.000 | 4,1 | 12,8 |
4 | Antena 3 | 46.000 | 1,1 | 3,4 |
5 | DigiSport 1 | 42.000 | 1,0 | 3,2 |
6 | TV1000 | 31.000 | 0,7 | 2,3 |
7 | Comedy Central | 27.000 | 0,6 | 2,0 |
8 | Romania TV | 26.000 | 0,6 | 1,9 |
9 | Antena Stars | 22.000 | 0,5 | 1,6 |
10 | Prima TV | 19.000 | 0,5 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Hai, mai pe intelesul tau, singurul serial la care m-am uitat la tv in ultimii 25 ani e Vlad. In rest habar nu am. Asa ca , baga-te in seama si fa afirmatii "inteligente" cu altcineva nu cu mine.