Românii s-au împărţit între Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor pe Pro TV, Chefi fără limite pe Antena 1 şi serialul turcesc cu Zuleyha de la Kanal D.
Fierbinţenii şi Zuleyha au dominat seara. "Leii" afacerişti s-au mulţumit cu locul doi, iar Chefii au fost pe trei, pe toate segmentele de audienţă.
Într-o seară cu Las Fierbinţi şi Imperiul Leilor în program, Zuleyha se poate lăuda cu primul loc, la nivel naţional şi la oraşe, însă doar în intervalul ei (20.00-23.30).
Cât timp a fost Las Fierbinţi, în prima parte a serii, Zuleyha a trecut pe doi. A câştigat mai mult public abia când a început emisiunea Imperiul Leilor, de la 21.30.
Chefii de la Antena 1 au fost constanţi - locul trei, pe toate targeturile.
Şi Antena Stars a urcat câteva poziţii, ajungând pe locul patru, la nivel naţional şi pe publicul comercial, înaintea colegei de trust, Antena 3. Astfel, postul a difuzat pe intervalul Las Fierbinţi o nouă ediţie a reality-ului Mireasa – Capriciile iubirii.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele televiziunilor, pe intervalul Las Fierbinţi:
Naţional. Serialul Las Fierbinţi a asigurat postului Pro TV poziţia de lider pe toate targeturile de audienţă.
Mai bine de 1,7 milioane de români au urmărit aventurile fierbinţenilor. Cât de mulţi telespectatori a avut Pro TV faţă de concurenţă? Las Fierbinţi a avut cu o jumătate de milion mai mulţi privitori faţă de următoarea clasată - Zuleyha de la Kanal D şi de trei ori mai mulţi faţă de câţi a avut Chefi fără limite de la Antena 1.
Pe intervalul Las Fierbinţi, serialul turcesc Zuleyha a ocupat poziţia secundă cu peste 1,2 milioane de fani. Iar Chefii s-au mulţumit cu locul trei, cu 642.000 de telespectatori.
Locul patru a fost adjudecat de Antena Stars, care s-a clasat înaintea surorii sale, Antena 3. Mireasa a ţinut mai mulţi români în faţa televizoarelor, având 420.000 de telespectatori pe intervalul Las Fierbinţi.
În acelaşi timp, Antena 3 a avut cu aproape 35.000 mai puţini şi a ocupat locul cinci în clasamentul audienţelor. Totuşi, a fost cel mai urmărit post de ştiri, cu cifre peste România TV şi Realitatea Plus.
Urban. Clasamentul s-a păstrat acelaşi si la oraşe: Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
Serialul Las Fierbinţi a fost urmărit de 826.000 de români, cifre duble faţă de Chefi fără limite (365.000).
Locul secund a fost adjudecat de Zuleya, cu 584.000 de fani care s-au uitat la serialul turcesc de la Kanal D.
Pe acest segment de audienţă Antena Stars a făcut rocada cu Antena 3, clasându-se pe locul cinci, cu 236.000 de privitori, după postul de ştiri care a avut 254.000.
Urban 21 - 54 de ani. Las Fierbinţi a fost lider şi pe publicul comercial. Serialul de comedie de la Pro TV a fost urmărit de 446.000 de tineri de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce Zuleyha de la Kanal D a avut cifre de două, trei ori mai mici - 179.000.
Chefii şi-au păstrat poziţia a treia, cu 170.000 de români pe Antena 1.
Pe acest segment de public, Antena Stars a mai urcat o poziţie, până pe locul patru, cu o audienţă de 103.000 de persoane.
Iar locul cinci a fost adjudecat de Digi 24, care a avut 58.000 de privitori, cu 5.000 mai mulţi faţă de Antena 3 care s-a clasat pe şase (53.000).
Audienţa posturilor TV de miercuri, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:21), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.743.000 | 9.9 | 23.3 |
2 | Kanal D | 1.243.000 | 7.1 | 16.6 |
3 | Antena 1 | 642.000 | 3.6 | 8.6 |
4 | Antena Stars | 420.000 | 2.4 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 386.000 | 2.2 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 300.000 | 1.7 | 4.0 |
7 | Romania TV | 290.000 | 1.6 | 3.9 |
8 | Pro Cinema | 212.000 | 1.2 | 2.8 |
9 | TVR 1 | 177.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Realitatea Plus | 153.000 | 0.9 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:21), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 826.000 | 8.7 | 21.0 |
2 | Kanal D | 584.000 | 6.1 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 365.000 | 3.8 | 9.3 |
4 | Antena 3 | 254.000 | 2.7 | 6.5 |
5 | Antena Stars | 236.000 | 2.5 | 6.0 |
6 | Romania TV | 181.000 | 1.9 | 4.6 |
7 | Happy Channel | 168.000 | 1.8 | 4.3 |
8 | Digi 24 | 119.000 | 1.3 | 3.0 |
9 | Realitatea Plus | 93.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | TVR 1 | 75.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:21), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 446.000 | 9.4 | 29.2 |
2 | Kanal D | 179.000 | 3.8 | 11.7 |
3 | Antena 1 | 170.000 | 3.6 | 11.1 |
4 | Antena Stars | 103.000 | 2.2 | 6.8 |
5 | Digi 24 | 58.000 | 1.2 | 3.8 |
6 | Antena 3 | 53.000 | 1.1 | 3.5 |
7 | Happy Channel | 33.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | DigiSport 1 | 28.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 25.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Leii afacerişti, lideri doar pe publicul comercial. În rest, au fost întrecuţi de Zuleyha
Naţional. Odată ce s-a terminat Las Fierbinţi, Pro TV a pierdut aproape jumătate din public pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor. De la o audienţă de peste 1,7 milioane de români, a ajuns la puţin peste 900.000.
Aşadar, locul întâi în clasament a fost ocupat de serialul turcesc de la Kanal D - Mă numesc Zuleyha, care a avut în a doua parte a serii aproape 1,4 milioane de privitori. Adică cu aproape 150.000 mai mulţi faţă de intervalul Las Fierbinţi.
Pe doi s-a clasat Pro TV cu Imperiul Leilor, iar pe trei a rămas Antena 1 cu Chefi fără limite. De altfel, şi Antena 1 a mai câştigat ceva public, având în plus 40.000 de privitori. Cât au fost „leii“ pe Pro, Chefii au avut o audienţă de 680.000 de persoane.
Urban. „Leii“ nu şi-au putut arăta supremaţia în faţa Zuleyhei nici la oraşe. Emisiunea de la Pro TV a fost urmărită de 440.000 de români, în timp ce serialul turcesc de la Kanal D a avut 620.000 de fani.
Antena 1 şi-a păstrat poziţia a treia, pe care a avut şi anterior, pe intervalul Las Fierbinţi. Puţin peste 400.000 de români s-au uitat la show-ul culinar.
Urban 21 - 54 de ani. Imperiul Leilor a putut să cucerească publicul comercial, fiind lider pe acest segment cu o audienţă de 282.000 de persoane.
Aici Zuleyha a coborât pe doi, având 217.000 de privitori, iar Chefii au rămas constanţi - locul trei, cu 209.000 de români care s-au uitat la Antena 1.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 6 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:25-23:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.389.000 | 7.9 | 20.2 |
2 | Pro TV | 901.000 | 5.1 | 13.1 |
3 | Antena 1 | 680.000 | 3.9 | 9.9 |
4 | Antena 3 | 423.000 | 2.4 | 6.2 |
5 | Romania TV | 335.000 | 1.9 | 4.9 |
6 | DigiSport 1 | 253.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | Prima TV | 240.000 | 1.4 | 3.5 |
8 | Pro Cinema | 167.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | National TV | 160.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 151.000 | 0.9 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 6 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:25-23:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 620.000 | 6.5 | 17.1 |
2 | Pro TV | 440.000 | 4.6 | 12.1 |
3 | Antena 1 | 401.000 | 4.2 | 11.1 |
4 | Antena 3 | 240.000 | 2.5 | 6.6 |
5 | Romania TV | 206.000 | 2.2 | 5.7 |
6 | DigiSport 1 | 179.000 | 1.9 | 4.9 |
7 | Prima TV | 122.000 | 1.3 | 3.4 |
8 | Digi 24 | 112.000 | 1.2 | 3.1 |
9 | Happy Channel | 85.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Antena Stars | 84.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 6 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:25-23:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 282.000 | 5.9 | 18.3 |
2 | Kanal D | 217.000 | 4.6 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 209.000 | 4.4 | 13.6 |
4 | DigiSport 1 | 105.000 | 2.2 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 64.000 | 1.3 | 4.1 |
6 | Digi 24 | 59.000 | 1.2 | 3.8 |
7 | Romania TV | 54.000 | 1.1 | 3.5 |
8 | Prima TV | 47.000 | 1.0 | 3.0 |
9 | Pro Cinema | 46.000 | 1.0 | 3.0 |
10 | Antena Stars | 30.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Oare Acasă a reușit să intre măcar în top15?