PREMIERĂ. Surpriză vineri seară, ziua în care, de obicei, Vocea României domina audienţa. Ultimul episod din Lia şi noul titlu Iubire cu parfum de lavandă, seriale produse de Ruxandra Ion, au plasat Antena 1 peste Pro TV.
Cifrele serialului Lia, de exemplu, s-au ridicat la nivelul pe care îl avea Vocea României până acum. De exemplu, potrivit Antena 1 "În minutul de aur, 21.49, peste 1.5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau deznodământul Lia – Soţia soţului meu."
Nu mai demult de vinerea trecută, Vocea României era pe primul loc în audienţă, iar Pro TV anunţa atunci că "în minutul de maximă audienţă, de la 21:07, peste 1.5 milioane de români se uitau la show".
Şi după ce s-a terminat serialul Lia, noua producţie Iubire cu parfum de lavandă a fost, de asemenea, pe primul loc în audienţe.
Detalii despre audienţe, în continuare:
Lia - ultimul episod, primul loc
Ultimul episod din serialul Lia a fost difuzat de Antena 1 între 20.30 şi aproape 22.00. Producţia s-a intersectat cu Vocea României, de pe Pro TV şi a fost pe prmul loc pe toate segmentele de audienţă.
La nivelul întregii ţări, de exemplu, se uitau la Lia aproape 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut, cu peste 200.000 mai mulţi decât erau la Vocea României.
La oraşe, diferenţa a fost mai mică: 630.000 de telespectatori la Antena 1, faţă de 605.000 la Pro TV.
Pe targetul comercial, audienţele au fost şi mai apropiate, cu Lia pe primul loc: 15.000 de telespectatori a fost diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV pe segmentul 21-54 de ani de la oraşe.
Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul ultimului episod Lia - soţia soţului meu (20.30 - 21.50), la nivel NAŢIONAL:
1. Antena 1 - 1.365.000 de telespectatori (7,8 rtg, 19,5 share)
2. Pro TV - 1.140.000 (6,5 rtg, 16,2 share)
3. Kanal D - 875.000
4. România TV - 395.000
5. Happy Channel - 280.000
6. DigiSport - 270.000
Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul ultimului episod Lia - soţia soţului meu (20.30 - 21.50), în mediul URBAN:
1. Antena 1 - 630.000 de telespectatori (6,4 rtg, 17,3 share)
2. Pro TV - 605.000 (6,2 rtg, 16,6 share)
3. Kanal D - 430.000
4. România TV - 240.000
5. DigiSport - 185.000
6. Happy Channel - 140.000
Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul ultimului episod Lia - soţia soţului meu (20.30 - 21.50), pe segmentul COMERCIAL (21-54 de ani urban):
1. Antena 1 - 270.000 de telespectatori (5,9 rtg, 20,6 share)
2. Pro TV - 255.000 (5,5 rtg, 19,4 share)
3. Kanal D - 140.000
4. DigiSport - 75.000
5. Prima TV - 40.000
6. România TV - 37.000
Iubire cu parfum de lavandă - vârfuri de peste un milion
Clasamentul audienţelor s-a păstrat şi după ce s-a terminat Lia şi au început noile episoade din Iubire cu parfum de lavandă.
Serialul a debutat pe Antena 1 joi, 31 octombrie, iar la episoadele de vineri a fost pe primul loc, în seara cu Vocea României.
"În minutul de aur, 21.52, aproape 1.3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau povestea originală Iubire cu parfum de lavandă", spun cei de la Antena 1.
Care a fost media de audienţă pe intervalul serialului, adică 22.00-00.10?
La nivelul întregii ţări, serialul de pe Antena 1 s-a apropiat de un milion media pe minut, faţă de 815.000 de români la Pro TV şi cam jumătate de milion la Kanal D.
La oraşe, Iubire cu parfum de lavandă a sărit de jumătate de milion de telespectatori media (530.000 mai exact), în timp ce la Pro TV erau 465.000, iar la Kanal D - 280.000.
Pe publicul comercial al Antenei 1 (adică 21-54 de ani, urban), tot serialul a fost pe prima poziţie, dar diferenţa a fost ceva mai mică: aproape 220.000 la serialul produs de Ruxandra Ion (4,7 rating şi 20,5 share) şi aproape 200.000 la Pro TV (4,2 ratign şi 18,1 cotă de piaţă.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro