Skip to main content

AUDIENŢE. MasterChef, primul loc luni seara la bătaie cu Asia Espress. Asia, prima pe două segmente duminica, atunci când nu sunt chefii pe Pro

 
AUDIENŢE. MasterChef, primul loc luni seara la bătaie cu Asia Espress. Asia, prima pe două segmente duminica, atunci când nu sunt chefii pe Pro

AUDIENŢE Masterchef şi Asia Express. Sezonul de toamnă vine cu o date interesante de audienţă, în competiţia pentru primul loc dintre Pro TV şi Antena 1.

Publicitate

Duminică, Asia Express, de pe Antena 1, a reuşit să fie pe primul loc pe două segmente: pe publicul urban şi pe comercialul staţiei.

Luni, cu MasterChef la concurenţă, Asia Express a fost pe poziţia a doua. Bucătarii au fost lideri pe toate categoriile de public.

Detalii, în continuare: 

Duminica Asia Express

În zi de weekend, cu film pe Pro TV, Asia Express, de pe Antena 1, a fost prima opţiune a telespectatorilor de la oraşe, dar şi a celor din targetul comercial urban între 21 şi 54 de ani.  Asia Express a fost însă pe poziţia a doua la nivelul întregii ţări.

În cifre:

La nivelul întregii ţări, o medie de 950.000 de telespectatori pentru filmul Pro, faţă de 810.000 la Asia Express şi puţin peste jumătate de milion de români la Kanal D.

La oraşe, Asia Express s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori şi a fost pe primul loc, urmată de Pro TV, la mică distanţă, la aproximativ 20.000 de telespectatori diferenţă. Kanal D era undeva la 270.000 de persoane la oraşe.

Pe segmentul comercial 21-54 de ani urban, competiţia a fost strânsă, dar în favoarea Antena 1: 250.000 media pentru Asia Express şi 225.000 la Pro TV

Lunea, în bucătărie: MasterChefii au luat toate "şorţurile"

Seara de luni a fost a celor trei bucătari: Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea au atras cei mai mulţi telespectatori. 

Mai exact:

În toată ţara, media de audienţă MasterChef, de pe Pro TV, a fost de aproape 1,2 milioane de români pe minut. La Asia Express se uitau puţin peste 800.000, iar la Kanal D erau 750.000.

La oraşe, diferenţa a fost ceva mai mică. O medie de 560.000 de telespectatori pentru MasterChef, pe Pro TV, faţă de 510.000 la Asia Express, pe Antena 1.

Cu MasterChef, Pro TV a câştigat publicul comercial, atât cel între 21 şi 54 de ani (targetul Antena 1), cât şi 21-54 Naţional ABCD (segmentul comercial folosit de Pro TV).

Pe segmentul 21-54 urban, MasterChefii au atras 280.000 de persoane, iar Asia Express cu 30.000 mai puţini. 

Pe segmentul 21-54 de ani naţional ABCD, la Pro TV se uitau 475.000 de telespectatori, faţă de 350.000 la Antena 1.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus