MasterChef a fost prima opţiune a telespectatorilor doar în mediul urban. La nivel naţional, Pro TV a fost a treia televiziune, după Kanal D, care avea un serial turcesc, şi după Antena 1, care îl avea pe Nea Marin.
În plus, Pro TV a fost „felul al doilea” şi pe publicul comercial urban 21-54 de ani, unde a fost depăşit tot de Antena 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de miercuri, 12 ianuarie, pe intervalul ediţiei de debut MasterChef:
Naţional. MasterChef a fost pe trei la nivelul întregii ţări, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori. A fost depăşit de Kanal D, care a avut serialul turcesc Fiica Ambasadorului, urmărit de peste 1,4 milioane de români.
Locul secund a fost al Antenei 1, cu emisiunea Poftiţi pe la noi - Poftiţi prin ţară, care a ţinut în faţa televizoarelor tot 1,4 milioane de telespectatori.
Romania TV a fost a patra televiziune, la distanţă de primele trei televiziuni, cu peste 560.000 de persoane.
Urban. La oraşe, MasterChefii au fost lideri, cu aproape 690.000 de telespectatori, media pe minut.
Pro TV a fost la mică distanţă de Antena 1, de pe poziţia secundă, urmărită de 670.000 de persoane de la oraşe.
Poziţia a treia a fost ocupată de Kanal D, cu o medie de 600.000 de persoane, media de la oraşe.
Comercial. Antena 1 a fost peste MasterChefii Pro TV şi pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani (noul target comercial pe care îl ia în calcul Paginademedia.ro în analizele audienţelor). Nea Marin a avut puţin peste 400.000 de persoane, în timp ce MasterChef a avut o medie de 390.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 12 ianuarie, pe intervalul premierei MasterChef (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.471.000 | 8.4 | 17.5 |
2 | Antena 1 | 1.409.000 | 8.0 | 16.8 |
3 | Pro TV | 1.235.000 | 7.0 | 14.7 |
4 | Romania TV | 565.000 | 3.2 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 402.000 | 2.3 | 4.8 |
6 | Happy Channel | 222.000 | 1.3 | 2.6 |
7 | Realitatea Plus | 210.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 194.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | National TV | 175.000 | 1.0 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 174.000 | 1.0 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 12 ianuarie, pe intervalul premierei MasterChef (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 687.000 | 7.2 | 15.9 |
2 | Antena 1 | 670.000 | 7.0 | 15.5 |
3 | Kanal D | 601.000 | 6.3 | 13.9 |
4 | Romania TV | 287.000 | 3.0 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 237.000 | 2.5 | 5.5 |
6 | DigiSport 1 | 142.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | Happy Channel | 123.000 | 1.3 | 2.9 |
8 | National TV | 105.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 103.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 94.000 | 1.0 | 2.2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 12 ianuarie, pe intervalul premierei MasterChef (20.30-22.30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 407.000 | 8.5 | 22.5 |
2 | Pro TV | 392.000 | 8.2 | 21.7 |
3 | Kanal D | 163.000 | 3.4 | 9.1 |
4 | DigiSport 1 | 68.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | National TV | 63.000 | 1.3 | 3.5 |
6 | Romania TV | 51.000 | 1.1 | 2.8 |
7 | Pro Cinema | 47.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | Antena 3 | 40.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | AMC | 37.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Prima TV | 37.000 | 0.8 | 2.1 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Supara adeverul nu prostule cu nume ? Nu stii ce sa raspunzi ? Doare adevarul tare nu postac ?