AUDIENŢE. Emisiunea Focus la Prima oră, programul matinal de la Prima TV prezentat de Daniel Osmanovici şi Irina Gologan, a înregistrat vineri cel mai bun loc în topul programelor pe publicul tânăr din cele peste patru luni de la lansare.
Matinalul Prima TV a fost, pentru prima dată în cele patru luni, pe locul patru în clasamentul televiziunilor pe publicul comercial, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D, anunţă postul de televiziune.
Dacă pe publicul tânăr a fost pe poziţia a patra, la nivelul întregii ţări şi la oraşe matinalul a fost pe poziţia a şaptea.
Focus la prima oră, cu Daniel Osmanovici şi Irina Gologan, a fost lansat pe 1 februarie. Producătorul emisiunii este Septimiu Sărăţeanu.
Audienţele de vineri, 11 iunie, pe intervalul Focus la Prima oră (07:00-10:00):
COMERCIAL. Publicul comercial este cel pe care s-a plasat cel mai bine Prima TV vineri, după cum anunţă postul de televiziune.
Pentru prima dată în patru luni, matinalul a fost, pe toată durata emisiunii, pe poziţia a patra pe publicul tânăr.
În cifre absolute, audienţa pe publicul comercial este, în general, una scăzută: 80.000 de telespectatori tineri pentru liderul Pro TV, 66.000 pentru Antena 1 şi 20.000 pentru Kanal D.
Prima TV, pe poziţia a patra, a numărat 14.000 de telespectatori tineri, uşor peste Digi 24 şi România TV.
În ediţia de vineri au fost invitaţi Sebastian Zachmann, realizator Insider politic, Georgiana Anicăi, ghid turistic şi George Grigorescu, pilot de raliu şi promotor Cupa Dacia.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, matinalul Prima TV a fost urmărit de 45.000 de telespectatori în fiecare minut. A fost pe poziţia a şaptea, pe un interval dominat de Pro TV (700.000 de telespectatori), Antena 1 (360.000) şi România TV (130.000).
URBAN. Focus la prima oră a fost văzut de 33.000 de telespectatori în fiecare minut. Acelaşi loc şapte, în condiţiile în care între orele 7.00 şi 10.00 cele mai vizionate erau Pro TV (360.000) şi Antena 1 (aproape 190.000).
Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul Focus la Prima oră (7:00-10:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 699.000 | 4,0 | 33,8 |
2 | Antena 1 | 357.000 | 2,0 | 17,2 |
3 | Romania TV | 129.000 | 0,7 | 6,2 |
4 | Antena 3 | 90.000 | 0,5 | 4,3 |
5 | Kanal D | 74.000 | 0,4 | 3,6 |
6 | Antena Stars | 52.000 | 0,3 | 2,5 |
7 | Prima TV | 45.000 | 0,3 | 2,2 |
8 | Digi 24 | 42.000 | 0,2 | 2 |
9 | National TV | 40.000 | 0,2 | 1,9 |
10 | Boomerang | 29.000 | 0,2 | 1,4 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul Focus la Prima oră (7:00-10:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 361.000 | 3,8 | 32,1 |
2 | Antena 1 | 186.000 | 1,9 | 16,5 |
3 | Romania TV | 65.000 | 0,7 | 5,7 |
4 | Antena 3 | 48.000 | 0,5 | 4,3 |
5 | Kanal D | 46.000 | 0,5 | 4,1 |
6 | Digi 24 | 33.000 | 0,4 | 3 |
7 | Prima TV | 33.000 | 0,4 | 3 |
8 | Diva | 18.000 | 0,2 | 1,6 |
9 | Cartoon Network | 17.000 | 0,2 | 1,5 |
10 | Disney Junior | 17.000 | 0,2 | 1,5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV vineri, 11 iunie, pe intervalul Focus la Prima oră (7:00-10:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 80.000 | 1,9 | 29,6 |
2 | Antena 1 | 66.000 | 1,6 | 24,4 |
3 | Kanal D | 20.000 | 0,5 | 7,3 |
4 | Prima TV | 14.000 | 0,3 | 5,3 |
5 | Digi 24 | 11.000 | 0,3 | 4 |
6 | Romania TV | 9.000 | 0,2 | 3,5 |
7 | Boomerang | 6.000 | 0,2 | 2,3 |
8 | Happy Channel | 5.000 | 0,1 | 2 |
9 | Disney Junior | 4.000 | 0,1 | 1,6 |
10 | Magic TV | 3.000 | 0,1 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.