AUDIENŢE. România a câştigat meciul din Islanda, iar Pro TV „meciul” cu celelalte televiziuni. Antena 1 şi Kanal D au completat podiumul serii.
Naţionala lui Mirel Rădoi s-a impus cu 2-0 în Islanda, în preliminariile pentru Campionatul Mondial.
Succesul „tricolorilor” a fost văzut de peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional. Pro TV a dominat topul audienţelor pe cele trei segmente de public.
Antena 1 a difuzat pe intervalul meciului serialul Adela şi era a doua televiziune din top. Kanal D, în schimb, a fost a treia staţie TV cu serialul turcesc Doctorul minune.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Islanda-România (21:45-23:35):
Naţional. Meciul României a pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Postul din Pache Protopopescu era urmărit de 1.586.000 de telespectatori. Diferenţa a fost mare faţă de restul televiziunilor.
Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu 1.084.000 de privitori. Podiumul serii îl completa Kanal D - 937.000 de urmăritori.
Urban. Şi la oraşe a făcut rating mare meciul României. Victoria „tricolorilor” din Islanda era urmărită de 849.000 de români. Pro TV a fost lider şi pe acest segment de public.
Şi de această dată era Antena 1 pe locul secund. Aproximativ 516.000 de telespectatori urmăreau serialul Adela, pe intervalul meciului de fotbal. A treia staţie din clasament a fost Kanal D, cu 481.000 de privitori.
Comercial. Tinerii şi fotbalul. Pro TV mai bifa un succes în audienţe cu meciul Islanda-România. Aproximativ 348.000 de români au urmărit succesul fotbaliştilor antrenaţi de Mirel Rădoi.
Cifre bune şi pentru Antena 1, care era a doua staţie TV pe interval - 210.000 de telespectatori. Pe trei se clasa Kanal D - 118.000 de privitori.
Audienta posturilor TV joi, 2 septembrie, pe intervalul meciului Islanda - România (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.586.000 | 9,0 | 23,4 |
2 | Antena 1 | 1.084.000 | 6,3 | 16 |
3 | Kanal D | 937.000 | 5,3 | 13,8 |
4 | Antena 3 | 406.000 | 2,3 | 6 |
5 | Romania TV | 377.000 | 2,1 | 5,6 |
6 | Prima TV | 201.000 | 1,1 | 3 |
7 | Digi 24 | 143.000 | 0,8 | 2,1 |
8 | Pro Cinema | 119.000 | 0,7 | 1,8 |
9 | Antena Stars | 113.000 | 0,6 | 1,7 |
10 | National TV | 110.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 2 septembrie, pe intervalul meciului Islanda - România (21:45-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 849.000 | 8,9 | 23,2 |
2 | Antena 1 | 516.000 | 5,4 | 14,1 |
3 | Kanal D | 481.000 | 5,0 | 13,2 |
4 | Antena 3 | 273.000 | 2,9 | 7,5 |
5 | Romania TV | 210.000 | 2,2 | 5,8 |
6 | Prima TV | 116.000 | 1,2 | 3,2 |
7 | Digi 24 | 70.000 | 0,7 | 1,9 |
8 | Realitatea Plus | 69.000 | 0,7 | 1,9 |
9 | Happy Channel | 63.000 | 0,7 | 1,7 |
10 | Antena Stars | 60.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 2 septembrie, pe intervalul meciului Islanda - România (21:45-23:35), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 348.000 | 8,3 | 28 |
2 | Antena 1 | 210.000 | 5,0 | 16,9 |
3 | Kanal D | 118.000 | 2,8 | 9,5 |
4 | Antena 3 | 40.000 | 0,9 | 3,2 |
5 | Digi 24 | 30.000 | 0,7 | 2,4 |
6 | Prima TV | 30.000 | 0,7 | 2,4 |
7 | Comedy Central | 29.000 | 0,7 | 2,4 |
8 | Pro Cinema | 24.000 | 0,6 | 2 |
9 | National Geographic Wild | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
10 | National TV | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii