Prima a fost prima! Meciul naţionalei cu Belarus, încheiat cu scorul 2-1 pentru ţara noastră, a pus Prima TV pe primul loc în audienţe. Partida a fost urmărită de aproape 1,3 milioane de români din întreaga ţară, poziţionând postul Prima TV peste marii Pro TV şi Antena 1.
A fost o seară aglomerată pe zona de divertisment, cu Antena 1 care a pus la bătaie Chefi la cuţite, un nou sezon, şi cu Pro TV, care a avut ediţie nouă din Survivor.
Antena 1 a fost pe poziţia a doua pe toate targeturile, în timp ce Pro TV a fost pe trei.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de marţi, 28 martie, pe intervalul meciului România - Belarus, din preliminariile Euro 2024:
NAŢIONAL. Prima TV a fost urmărită de aproape 1,3 milioane de persoane, la nivel naţional, cu partida dintre România şi Belarus. Postul TV a fost peste Antena 1, urmărită pe acelaşi interval de 1,1 milioane de persoane din întreaga ţară.
Pe locul al treilea, la mică distanţă de primele două, a fost Pro TV.
URBAN. La oraşe, aceeaşi Prima TV a fost urmărită de 810.000 de persoane. La Antena 1, aflată pe locul secund, se uitau 650.000 de persoane, media. Pro TV a fost pe locul al treilea, cu 510.000 de privitori media la oraşe.
COMERCIAL URBAN 21-54 ANI. Publicul comercial a ţinut tot cu România. Partida de fotbal a tricolorilor a avut 380.000 de telespectatori media, pe publicul urban cu vârste între 21 şi 54 de ani.
Antena 1 a avut şi aici poziţia a doua, cu o medie de 330.000 de privitori, în timp ce pe trei a fost Pro TV, la distanţă de primele două.
Audienţa posturilor TV marţi, 28 martie, pe intervalul meciului România - Belarus (21:45-23:40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 1.299.000 | 7.5 | 18.8 |
2 | Antena 1 | 1.112.000 | 6.4 | 16.1 |
3 | Pro TV | 1.089.000 | 6.3 | 15.8 |
4 | Kanal D | 826.000 | 4.7 | 12 |
5 | Antena 3 CNN | 249.000 | 1.4 | 3.6 |
6 | Romania TV | 236.000 | 1.4 | 3.4 |
7 | Pro Cinema | 193.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Happy Channel | 134.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Realitatea Plus | 118.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | National TV | 117.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 28 martie, pe intervalul meciului România - Belarus (21:45-23:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 810.000 | 8.7 | 21.8 |
2 | Antena 1 | 648.000 | 6.9 | 17.4 |
3 | Pro TV | 512.000 | 5.5 | 13.8 |
4 | Kanal D | 338.000 | 3.6 | 9.1 |
5 | Romania TV | 145.000 | 1.6 | 3.9 |
6 | Antena 3 CNN | 143.000 | 1.5 | 3.9 |
7 | Pro Cinema | 100.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 80.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Happy Channel | 73.000 | 0.8 | 2 |
10 | Digi 24 | 56.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 28 martie, pe intervalul meciului România - Belarus (21:45-23:40), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 380.000 | 8.4 | 25.2 |
2 | Antena 1 | 330.000 | 7.3 | 21.8 |
3 | Pro TV | 233.000 | 5.1 | 15.4 |
4 | Kanal D | 102.000 | 2.2 | 6.7 |
5 | Pro Cinema | 46.000 | 1 | 3 |
6 | Antena 3 CNN | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
7 | National TV | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
8 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Romania TV | 24.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Happy Channel | 19.000 | 0.4 | 1.3 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro