Televiziunea Prima TV a fost prima în audienţe! Meciul România - Muntenegru de marţi seară a fost lider pe toate targeturile. Câţi români s-au uitat la partida de fotbal?
România a pierdut, dar Prima TV a câştigat! Mai bine de un milion de români au stat cu ochii pe meciul de fotbal al Naţionalei, încheiat cu scorul de 0-3 pentru Muntenegru.
Pe ce locuri s-au clasat celelalte televiziuni? Şi ce programe au difuzat?
Paginademedia.ro prezintă audienţele de marţi seară, pe intervalul meciului România - Muntenegru, de pe Prima TV:
Naţional. Prima TV a avut audienţe peste medie marţi seară cu meciul Naţionalei. Partida, care a început la ora 21.45, a dus postul de televiziune pe primul loc în topul audienţelor. Mai bine de un milion de români s-au uitat la înfrângerea României (1.084.000, mai exact).
Pro TV, care a difuzat filmul de acţiune Bun venit în junglă! cu The Rock (Dwayne Johnson), a fost la distanţă de peste 130.000 de telespectatori şi a ocupat locul doi, având 951.000 de privitori.
Iar pe trei s-a poziţionat Kanal D, care a avut programat serialul turcesc cu Zuleyha şi apoi un episod în reluare din Strada Speranţei. Mai bine de 700.000 de fani ai serialelor au fost pe postul turcesc, pe intervalul meciului.
Însă Insula iubirii de la Antena 1 a naufragiat în afara podiumului, clasându-se pe locul patru. Reality-show-ul cu cupluri a avut puţin peste jumătate de milion de telespectatori.
Următoarele două locuri în clasament au fost ocupate de două posturi de ştiri: România TV (359.000 privitori) şi Antena 3 (314.000).
Urban. Meciul a fost cel mai urmărit program TV şi la oraşe. Prima TV a fost prima în audienţe, cu 622.000 de telespectatori din mediul urban.
Pro TV şi-a păstrat poziţia secundă, însă a fost la distanţă de mai bine de 200.000 de telespectatori. Astfel, filmul cu The Rock a fost urmărit de 407.000 de orăşeni.
Kanal D nu a mai avut loc pe podium, postul clasându-se pe patru, după Antena 1, însă la mică distanţă. Astfel, Insula iubirii a fost pe trei, cu 336.000 de privitori.
Cu doar aproximativ 3.000 de telespectori în minus faţă de show-ul de la Antena 1, serialele de la Kanal D au ocupat locul patru, fiind urmărite de 333.0000 de persoane.
România TV şi Antena 3 şi-au păstrat poziţiile cinci şi şase din top, în aceeaşi ordine. România TV a avut aproape 200.000 de privitori, iar Antena 3 cu aproape 50.000 mai puţini.
COMERCIAL (Urban 21-54 de ani). Prima TV, prima şi pe publicul comercial. Peste 300.000 de tineri de la oraşe s-au uitat la meciul României cu Muntenegru.
Pro TV s-a poziţionat tot pe doi, la distanţă de mai bine de 50.000 de privitori.
Iar Antena 1 n-a mai cedat locul trei, având cifre de aproape trei ori mai mari faţă de Kanal D. Astfel, Insula iubirii a avut 206.000 de telespectatori din publicul comercial, în timp ce serialele de la postul turcesc au avut 76.000.
România TV a fost constantă, ocupând locul cinci cu 40.000 de privitori, însă Antena 3 a căzut pe nouă, cu 29.000, după Antena Stars, TVR 1 şi Digi 24.
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului România - Muntenegru (21:45-23:36), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 1.084.000 | 6.2 | 17.2 |
2 | Pro TV | 951.000 | 5.4 | 15.1 |
3 | Kanal D | 717.000 | 4.1 | 11.4 |
4 | Antena 1 | 506.000 | 2.9 | 8.0 |
5 | Romania TV | 359.000 | 2.0 | 5.7 |
6 | Antena 3 | 314.000 | 1.8 | 5.0 |
7 | TVR 1 | 192.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | Antena Stars | 191.000 | 1.1 | 3.0 |
9 | Realitatea Plus | 164.000 | 0.9 | 2.6 |
10 | Happy Channel | 120.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului România - Muntenegru (21:45-23:36), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 622.000 | 6.5 | 18.6 |
2 | Pro TV | 407.000 | 4.3 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 336.000 | 3.5 | 10.1 |
4 | Kanal D | 333.000 | 3.5 | 10.0 |
5 | Romania TV | 199.000 | 2.1 | 6.0 |
6 | Antena 3 | 155.000 | 1.6 | 4.7 |
7 | Antena Stars | 108.000 | 1.1 | 3.2 |
8 | TVR 1 | 103.000 | 1.1 | 3.1 |
9 | Realitatea Plus | 81.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Happy Channel | 64.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iunie, pe intervalul meciului România - Muntenegru (21:45-23:36), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 310.000 | 6.5 | 22.0 |
2 | Pro TV | 254.000 | 5.4 | 18.0 |
3 | Antena 1 | 206.000 | 4.3 | 14.6 |
4 | Kanal D | 76.000 | 1.6 | 5.4 |
5 | Romania TV | 40.000 | 0.9 | 2.9 |
6 | Antena Stars | 38.000 | 0.8 | 2.7 |
7 | TVR 1 | 30.000 | 0.6 | 2.2 |
8 | Digi 24 | 29.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Antena 3 | 29.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Realitatea Plus | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Ca termen de comparație...
P.S.
Poate țineți cont de "picanteriile" pe care vi le oferim ca viitoare aspecte detaliate în viitoarele (sau actualele) articole!!!
Pacat ca rezultatele echipei sunt extrem de slabe si atunci scade din audienta. Acum dupa victoria cu Finlanda erau calcule care ne-ar fi putut duce si pe primul loc in grupa si oamenii au fost atrasi poate de o revenire a echipei. Dar am ramas cu un gust amar si cu un joc tot mai slab si o campanie de Nations League ratata si meciurile urmatoare chiar nu mai au nicio valoare si audientele vor fi categoric si mai mici.