Skip to main content

AUDIENŢE. Joi, o zi cu meciuri: câţi români s-au uitat la duelul naţionalei de la Jocurile Olimpice şi la partida echipei FCSB

 
Foto: Eurosport
Foto: Eurosport

AUDIENŢE. Joi a fost o zi cu multe meciuri la TV. Naţionala României a debutat cu o victorie la Jocurile Olimpice, iar FCSB a avut primul duel din preliminariile UEFA Conference League. Câţi români s-au uitat?

Publicitate

Detalii, în continuare:

Honduras-România, meci încheiat cu victoria tricolorilor cu 1-0, a scos cifre bune pentru TVR 1 şi Eurosport 2, cele două staţii TV care au difuzat partida jucată în Japonia.

Difuzat la ora 14:00, meciul Honduras-România a pus TVR-ul pe locul 4 la oraşe şi pe segmentul tinerilor, dar şi locul 6 în ţară. Pentru Eurosport 2, în schimb, au fost cifre mult peste media staţiei. Postul deţinut de Discovery bifa un loc în top 10 pe toate segmentele de public.

Seara, de la 21:30, Pro TV a difuzat FCSB-Shakhter Karagandy, scor 1-0. Duelul echipei lui Gigi Becali a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc doar la oraşe, dar şi pe noul public comercial naţional 21-54 ABCD.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de joi, 22 iulie:

1. TVR şi Eurosport 2, cifre bune cu meciul României de la Olimpiadă

Naţional. TVR 1 ocupa locul 6 la naţional cu meciul Honduras-România, de la Olimpiadă. Aproximativ 193.000 de români se uitau pe postul public. Eurosport 2 era pe locul 9, cu 69.000 de telespectatori pe minut.

Liderul pe acest segment de public era Kanal D, cu 648.000 de privitori pe minut.

Urban. TVR 1 a prins un loc mai bun în clasament la oraşe. Aproximativ 126.000 de telespectatori urmăreau debutul naţionalei lui Rădoi la Olimpiadă. Eurosport 2 se clasa pe locul 8, cu 40.000 de privitori pe minut.

Şi de această dată primul loc era ocupat de Kanal D, cu 227.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au adus cifre bune pentru TVR 1 şi Eurosport 2. Mai urmărit era postul public, cu 31.000 de telespectatori tineri pe minut. Eurosport 2 se clasa pe locul 5, cu 18.000 de privitori pe minut.

De data aceasta, Pro TV conducea topul audienţelor în acel interval orar, cu 57.000 de urmăritori pe minut.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 648.000 3,7 18,4
2 Pro TV 433.000 2,5 12,3
3 Antena 1 402.000 2,3 11,4
4 Romania TV 238.000 1,3 6,8
5 Antena 3 215.000 1,2 6,1
6 TVR 1 193.000 1,1 5,5
7 Happy Channel 97.000 0,5 2,8
8 Antena Stars 75.000 0,4 2,1
9 Eurosport 2 69.000 0,4 2,0
10 Boomerang 57.000 0,3 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 227.000 2,4 13,0
2 Antena 1 195.000 2,0 11,2
3 Pro TV 194.000 2,0 11,1
4 TVR 1 126.000 1,3 7,2
5 Antena 3 118.000 1,2 6,8
6 Romania TV 115.000 1,2 6,6
7 Happy Channel 55.000 0,6 3,1
8 Eurosport 2 40.000 0,4 2,3
9 Antena Stars 38.000 0,4 2,2
10 Digi 24 37.000 0,4 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 57.000 1,3 13,4
2 Antena 1 54.000 1,3 12,7
3 Kanal D 52.000 1,2 12,2
4 TVR 1 31.000 0,7 7,4
5 Eurosport 2 18.000 0,4 4,3
6 Boomerang 12.000 0,3 2,9
7 AMC 12.000 0,3 2,8
8 Happy Channel 12.000 0,3 2,8
9 TNT 11.000 0,3 2,6
10 Digi 24 10.000 0,2 2,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Pro TV, lider doar la oraşe cu meciul FCSB-ului

Naţional. Pro TV a fost doar pe locul doi la nivelul întregii ţări, cu meciul de debut al FCSB în preliminariile Conference League. Partida de pe Arena Naţională era urmărită de 1.139.000 de telespectatori.

Cei mai mulţi români au ales să urmărească serialul Hercai pe Kanal D - 1.214.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 - 994.000 de urmăritori.

Urban. Pro TV a reuşit să fie lider la oraşe cu duelul FCSB-Karagandy. Aproximativ 553.000 de români se uitau la partida echipei lui Gigi Becali.

La mică distanţă se clasa pe doi Kanal D, cu 550.000 de telespectatori. Urmează în clasament Antena 1 - 540.000 de privitori.

Comercial. Pe publicul comercial (18-49 de ani), Pro TV ocupa doar locul secund cu meciul FCSB-ului. Aproximativ 204.000 de telespectatori se uitau la partida de pe Arena Naţională.

Cifre mai bune a scos un Best Of al iUmor. Antena 1 era cel mai urmărit post pe interval meciului, cu 227.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 164.000 de comercial.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 1.214.000 6,9 18,4
2 Pro TV 1.139.000 6,4 17,3
3 Antena 1 994.000 5,6 15,1
4 Romania TV 372.000 2,1 5,6
5 Antena 3 287.000 1,6 4,4
6 Pro Cinema 161.000 0,9 2,4
7 DigiSport 1 140.000 0,8 2,1
8 Antena Stars 138.000 0,8 2,1
9 Prima TV 132.000 0,7 2,0
10 National TV 107.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 553.000 5,8 16,1
2 Kanal D 550.000 5,7 16,0
3 Antena 1 540.000 5,6 15,7
4 Antena 3 191.000 2,0 5,6
5 Romania TV 186.000 1,9 5,4
6 DigiSport 1 98.000 1,0 2,9
7 Happy Channel 72.000 0,7 2,1
8 Diva 71.000 0,7 2,1
9 Antena Stars 68.000 0,7 2,0
10 Pro 2 58.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 227.000 5,4 20,5
2 Pro TV 204.000 4,8 18,5
3 Kanal D 164.000 3,9 14,8
4 DigiSport 1 36.000 0,9 3,2
5 Antena Stars 33.000 0,8 3,0
6 Antena 3 26.000 0,6 2,3
7 Romania TV 25.000 0,6 2,3
8 Diva 22.000 0,5 2,0
9 Prima TV 21.000 0,5 1,9
10 TVR 2 17.000 0,4 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • B.A.M B.A.M
    Mile:
    1) De ce spui că Acces direct este sub PRO TV dar totdată spui că Acces Direct are o oră bună? Afirmațiile se bat cap în cap! Hotărăște-te!
    2)După ce sunt "disperat" și din ce cauze? (Ca să nu întreb și de dovezile pe care le ai sau nu le ai...)
  • Mile Mile
    Bam esti doar disperat nu observi ca e peste kanal d acces e mai mult sub pro tv acces are ora bună doar atat
  • B.A.M B.A.M
    Mile, dacă citeai CORECT ceea ce scrisesem, înțelegeai că "Mireasa" este cu mult SUB varianta MAI ONESTĂ "Mireasă pentru fiul meu" (comparând emisiuni CU ACCELAȘI FORMAT, sau cu "emisiunea mamă" "Noră pentru fiul meu") și sub "Acces Direct", despre care tu susțineai că trebuie înlocuită, ci nu continuată cu ediții înregistrate cum se face în prezent...
    Plus că este rușinos pentru un asemenea format să fie sub "Lecții de viață"+"În căutarea adevărului" și sub "La Măruță"+"Teo Show" (cum s-a întâmplat ȘI ieri)...
    Cred că acum chiar am fost clar...
  • Mile Mile
    Rzv e dezastru sub iumor o emisiune slaba cum ziceți, bam asa e de fiecare dată, nu ai ghid ha ha ha
  • Mile Mile
    Dezastru aseara lea picat fata la postaci , bam iată mireasa performeaza , nu ce zici tu , încă multe sezoane urmează
  • RzV RzV
    Audiente bune pentru TVR si Eurosport avand in vedere ora de difuzare si mediatizarea destul de slaba pentru acest meci.
    Iar FCSB revine la PROTV dupa ceva timp si la fel audiente bune avand in vedere numele adversarului.
  • B.A.M B.A.M
    Poate să-mi explice cineva de ce fotbalul a început cu o zi înaintea deschiderii oficiale??? :()
    Nu de alta, dar nu a fost promovat cum trebuie evenimentul pe și de TVR!!!!!
  • Mile Mile
    Bravo stars și 3 iată prind la comercial

Trimite un comentariu

sus