AUDIENŢE. Într-o seară cu Las Fierbinţi, Visuri la cheie şi Chefi la cuţite, audienţa s-a împărţit în funţie de intervalul de difuzare.
Prima parte a serii a fost dominată de Las Fierbinţi - primul loc fără probleme pentru serialul de pe Pro TV. Chefii au fost chiar pe poziţia a treia la bătaie cu serialul.
A doua parte a serii, cu Visuri la cheie pe Pro TV, a avut un clasament diferit. Pro TV şi-a păstrat primul loc la nivelul întregii ţări, dar oraşele şi publicul comercial au fost luate de Chefii de pe Antena 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL. În intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a dominat clasamentul, cu aproape 1,7 milioane de telespectatori, urmată la mare distanţă de Kanal D şi Antena 1.
Cu Visuri la cheie, însă, PRO TV şi-a menţinut poziţia, dar şi-a mai scăzut din audienţă: a ajuns la 1,2 milioane de persoane, la doar o fracţiune distanţă de Antena 1, locul 2. În tot acest timp, pe Kanal D era Aripi frânte, până la 22.30, apoi Jocul cuvintelor cu Dan Negru, până la 23.30.
URBAN. Şi aici Pro TV, cu Las Fierbinţi, s-a clasat pe primul loc, la o distanţă de aproape 200.000 de telespectatori, faţă de Kanal D, şi la aproape 250.000 de spectatori distanţă de Antena 1.
Pe intervalul Visuri la cheie, Antena 1 a preluat ştafeta cu o audienţă aproape de 630.000 de români. Pro TV, pe 3, a fost sub Antena cu aproape 250.000 de persoane, şi la 30.000 distanţă de Kanal D, a doua clasată.
COMERCIAL 21-54 ani URBAN. Pe categoria comercial, PRO TV (locul 1) a atins un public de aproape 400.000 de persoane cu Las Fierbinţi şi aproape 270.000 cu Visuri la cheie (locul 3).
Pe cealaltă parte, Chefii (locul 2) au fost aproape de 250.000 de persoane în intervalul 20:30-21:30, iar după Las Fierbinţi, au urcat pe locul 1 până la aproape 340.000, în intervalul 21:30-22:30.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 octombrie, pe intervalul „Las Fierbinţi!” (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.684.000 | 9.5 | 21.2 |
2 | Kanal D | 1.282.000 | 7.2 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 1.149.000 | 6.5 | 14.4 |
4 | Antena 3 CNN | 353.000 | 2 | 4.4 |
5 | Romania TV | 313.000 | 1.8 | 3.9 |
6 | National TV | 262.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | Happy Channel | 214.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Antena Stars | 199.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | DigiSport 1 | 135.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 127.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 octombrie, pe intervalul „Las Fierbinţi!” (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 741.000 | 7.8 | 18.9 |
2 | Kanal D | 571.000 | 6 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 496.000 | 5.2 | 12.7 |
4 | Romania TV | 177.000 | 1.9 | 4.5 |
5 | Antena 3 CNN | 170.000 | 1.8 | 4.3 |
6 | National TV | 162.000 | 1.7 | 4.1 |
7 | Happy Channel | 135.000 | 1.4 | 3.5 |
8 | Antena Stars | 100.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | DigiSport 1 | 84.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | TVR 1 | 66.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 octombrie, pe intervalul „Las Fierbinţi!” (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 394.000 | 8.3 | 25.8 |
2 | Antena 1 | 247.000 | 5.2 | 16.1 |
3 | Kanal D | 141.000 | 3 | 9.2 |
4 | National TV | 69.000 | 1.5 | 4.5 |
5 | Antena 3 CNN | 50.000 | 1.1 | 3.3 |
6 | DigiSport 1 | 47.000 | 1 | 3.1 |
7 | Antena Stars | 45.000 | 0.9 | 2.9 |
8 | Acasa Gold | 36.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Cartoon Network | 34.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Finalul Las Fierbinţi a dat ocazia Chefilor de pe Antena 1 să vină din urmă. La niveul întregii ţări, s-au apropiat până aproape de egalitate.
La oraşe şi pe publicul comercial, Antena 1 a preluat conducerea în partea a doua a serii.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 octombrie, pe intervalul „Vise la cheie” (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.167.000 | 6.6 | 18 |
2 | Antena 1 | 1.162.000 | 6.6 | 17.9 |
3 | Kanal D | 993.000 | 5.6 | 15.3 |
4 | Antena 3 CNN | 368.000 | 2.1 | 5.7 |
5 | Romania TV | 277.000 | 1.6 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 211.000 | 1.2 | 3.2 |
7 | Prima TV | 206.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | National TV | 194.000 | 1.1 | 3 |
9 | Happy Channel | 162.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Digi 24 | 126.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 octombrie, pe intervalul „Vise la cheie” (21:30-23:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 626.000 | 6.6 | 18.7 |
2 | Kanal D | 490.000 | 5.2 | 14.6 |
3 | Pro TV | 459.000 | 4.8 | 13.7 |
4 | Antena 3 CNN | 175.000 | 1.8 | 5.2 |
5 | Romania TV | 170.000 | 1.8 | 5.1 |
6 | DigiSport 1 | 161.000 | 1.7 | 4.8 |
7 | Prima TV | 120.000 | 1.3 | 3.6 |
8 | National TV | 115.000 | 1.2 | 3.4 |
9 | Happy Channel | 112.000 | 1.2 | 3.3 |
10 | Digi 24 | 67.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 octombrie, pe intervalul „Vise la cheie” (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rating | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 337.000 | 7.1 | 24.2 |
2 | Pro TV | 269.000 | 5.7 | 19.3 |
3 | Kanal D | 150.000 | 3.2 | 10.8 |
4 | DigiSport 1 | 97.000 | 2.1 | 7 |
5 | Prima TV | 48.000 | 1 | 3.4 |
6 | National TV | 37.000 | 0.8 | 2.7 |
7 | Happy Channel | 34.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Antena 3 CNN | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Cartoon Network | 26.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 23.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro