Skip to main content

AUDIENŢE. Nea Mărin coboară, după două ediţii pe primul loc în top. Filmele de pe Pro TV s-au văzut mai bine, luni

 
AUDIENŢE. Nea Mărin coboară, după două ediţii pe primul loc în top. Filmele de pe Pro TV s-au văzut mai bine, luni

AUDIENŢE. După două ediţii în postura de lider, Nea Mărin coboară pe doi. Poftiţi pe la noi a pus Antena 1 pe locul secund, luni seară.

Publicitate

Filmele date de Pro TV au prins mai bine la public decât aventurile lui Jean de la Craiova, Cosmin Seleşi, Romică Ţociu şi Adriana Trandafir, invitaţii lui Nea Mărin din această săptămână. 

Totuşi, cifrele au fost bune, deşi staţia Intact s-a clasat pe doi. La nivel naţional, peste 1,1 milioane de telepsectatori s-au uitat. Reamintim că şi lunea trecută emisiunea Poftiţi pe la noi a fost pe doi, însă a recuperat marţi şi miercuri. 


Citeşte şi: Nea Mărin se ţine bine. Încă o seară pe primul loc. Cifre mult peste concurenţă: peste 1,4 milioane de oameni


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00):

Naţional. Antena 1 s-a clasat pe locul doi, luni seară, în topul celor mai urmărite staţii TV. Cu emisiunea lui Nea Mărin, postul a adunat în faţa micilor ecrane peste 1,14 milioane de telespectatori pe minut. 

Din postura de lider, cu filmul Ninja 2 pe cea mai mare parte a intervalului, Pro TV s-a apropiat de 1,5 milioane de persoane pe minut. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a scos o medie de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Urban. Situaţia s-a repetat şi la oraşe. Acolo, Antena 1 a fost tot pe doi, cu o medie de 546.000 de oameni cu ochii pe Poftiţi pe la noi. 

Mai sus a fost Pro TV, staţie care a înregistrat peste 660.000 de persoane la TV, când pe Antena 1 era show-ul cu Nea Mărin. 

Kanal D a fost tot pe locul trei, sub cele două rivale. A numărat peste 430.000 de oameni în fiecare minut. 

Comercial. Nici tinerii nu au urcat Antena 1 mai sus de locul doi. Aproximativ 215.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani urmăreau emisiunea. De asemenea, peste 540.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani se uitau. 

Pe ambele segmente, Pro TV ocupa primul loc pe interval: cu 275.000, respectiv 626.000 de români în medie. 

Audienta posturilor TV luni, 20 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.486.000 8.4 19.9
2 Antena 1 1.145.000 6.5 15.4
3 Kanal D 1.083.000 6.1 14.5
4 Romania TV 439.000 2.5 5.9
5 Antena 3 359.000 2.0 4.8
6 DigiSport 1 273.000 1.6 3.7
7 Happy Channel 184.000 1.0 2.5
8 Realitatea Plus 168.000 1.0 2.3
9 Prima TV 131.000 0.7 1.8
10 TVR 1 119.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 20 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 662.000 6.9 17.1
2 Antena 1 546.000 5.7 14.1
3 Kanal D 433.000 4.5 11.2
4 Romania TV 256.000 2.7 6.6
5 Antena 3 243.000 2.5 6.3
6 DigiSport 1 191.000 2.0 5.0
7 Happy Channel 105.000 1.1 2.7
8 Digi 24 87.000 0.9 2.2
9 Prima TV 81.000 0.8 2.1
10 TVR 2 79.000 0.8 2.0

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 20 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 275.000 6.6 24.2
2 Antena 1 215.000 5.2 19.0
3 Kanal D 88.000 2.1 7.8
4 Digi 24 43.000 1.0 3.8
5 DigiSport 1 43.000 1.0 3.8
6 Antena 3 38.000 0.9 3.4
7 Prima TV 34.000 0.8 3.0
8 National TV 25.000 0.6 2.2
9 Romania TV 25.000 0.6 2.2
10 Diva 23.000 0.6 2.0

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 20 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 626.000 9.0 26.0
2 Antena 1 454.000 6.5 18.9
3 Kanal D 272.000 3.9 11.3
4 DigiSport 1 95.000 1.4 4.0
5 Antena 3 73.000 1.0 3.0
6 Digi 24 57.000 0.8 2.4
7 Romania TV 52.000 0.7 2.2
8 TVR 1 45.000 0.6 1.9
9 Prima TV 44.000 0.6 1.8
10 Film Cafe 35.000 0.5 1.5

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Zarzavescu Zarzavescu
    Mile mile unde sunt ? Trezirea postacilor. Saptamana trecuta laudati pe Marinica. Acum ?
  • Stefan Stefan
    ABC+, bugetele pentru publicitate se fac la inceput de an, iar Pro-ul intotdeauna a luat caimacul, pentru ca ce vezi pe canalele satelit ale Pro-ului sunt cumva (cu mici exceptii) bonusuri pentru firmele care isi fac reclama (de fapt, o firma angajeaza o alta firma de creatie si o agentie de publicitate care se ocupa de distributia reclamelor). Cam asta este mersul lucrurilor in publicitate. Nu in ultimul rand, cei care se ocupa cu vanzarea unui spatiu publicitar, trebuie sa fie foarte convingator pentru a atrage cat mai multi clienti si asta se intampla, asa cum spuneam, la inceput de an sau de sezon. Apropo, asta este si motivul pentru cam la fiecare inceput de sezon TV (in special cel din toamna) se fac ditamai conferintele de presa, pentru a fi prezentate "produsele" tv care urmeaza sa fie lansate.
  • Soby Soby
    @Ioana O să iau pauză. Chiar că, se uită PSD-iștii și AUR-iștii la Digi 24, iar PNL-iștii se uită la B1 TV.

    Scuze pentru dublură...
  • Ioana Ioana
    @Soby, nu cred că interesează pe nimeni posturile acestea pe care le tot numești obsesiv prin comentarii. Mai ia și tu o pauză, la fiecare postare, chiar dacă nu are legătură cu subiectul, văd comentariile tale legate de Digi24 sau BTV. Eu una nu m-am uitat niciodată pe aceste programe TV, nici măcar din greșeală
  • Maria Maria
    @Libelescu, serialele alea noi sunt foarte departe de a fi foarte, foarte ieftine. Cel puțin, cel pe care îl difuzează acum la 22, este un serial care a avut audiențe uriașe în Turcia și care nu a fost deloc achiziționat la un preț mic. E un serial care, pe scurt, dacă era pe Kanal D, ar fi avut audiențele meritate. Și în ultimul an, Pro2 a difuzat seriale foarte calitative, care nu sunt deloc ieftine. La o simplă căutare pe internet poți observa cam cât costă drepturile de difuzare pentru un singur episod și apoi să faci singur calculele. E usor sa comentezi în necunoștință de cauză.
  • Soby Soby
    @ABC+ Sunt niște clone de ale lui Mile, stai calm.
  • ABC+ ABC+
    Libelescu sau ce nume mai ai pe aici, degeaba ai costuri mici dacă audientele sunt la fel de mici.
    Niciodată nu vei avea profiturile mari pentru audiente minuscule, publicitarii nu caută așa ceva!
  • Libelescu Libelescu
    Postacule ABC+, trebuie sa te uiti si la costuri tolomacule. Tu zici "că celelalte Pro-uri fac bani doar 15-20% din cât face fratele mare."
    Dar, te-ai uitat si la costuri ? Sa ne uitam la Pro 2. Poate serialele alea noi costa foarte foarte ieftin. Si iese pe profit.
    Sau Pro Cinema. Acolo doar rererererereluari de filme si seriale. Cost minim, profit maxim.
  • Morcovescu Morcovescu
    Marinica, ca si Umor Sec, sub finala SuperStar in direct.
    Asta umilinta suprema pe postacii antenisti in frunte cu Mile mile.
  • Morcovescu Morcovescu
    Mile mile nu comenteaza aici postaci ? Ai curaj postacilor. Ascunsi in barlog ?
  • Soby Soby
    @ABC+ Nu.

    Ăștia de la Digi 24, Digi FM și Digi 24 FM au relații bune cu B1 TV. Probabil că Oancea va fi acționariat la firma care deține Pro FM, Digi FM, Dance FM, Digi 24 FM și Digi 24.
  • ABC+ ABC+
    @Soby, ai căzut în cap?

    Esti disperat!
  • Soby Soby
    Sorin Oancea (patron B1 TV) ar putea intra ca acționariat la firma care deține Digi 24, Digi FM și Digi 24 FM.

    Părerea mea: Ar putea deține între 10% și 30% la acționariat, în rest, RCS & RDS și Integrasoft SRL. Deși acționariatul la firma care deține Digi 24, Digi FM și Digi 24 FM din 2022 ar putea fi: RCS & RDS va deține 50%, Sorin Oancea va deține 40%, iar Intergasoft SRL va deține 10%. Trebuie să meargă la CNA în Ianuarie 2022 ca să ceară pentru modificat acționariat, acum nu se fac ședințele CNA deoarece membrii consiliului au intrat în vacanță și în Ianuarie mai vin la CNA pentru ședințe și alte treburi.

    Asta ar fi o soluție pentru relația Digi 24 - B1 TV.
  • geo geo
    Probabil ca audienta unui show / emisiuni Tv tine si de invitatii pe care ii ai. Mai buni sau mai răi. Mai amuzanți sau nu. Aseara nea Marin i-a avut pe Cosmin Seleşi, Romică Ţociu şi Adriana Trandafir. Cam subțirei, să fim sinceri...
  • RzV RzV
    Am observat de cateva zile ca PrimaTV si TVR apar in top 10 dupa ce nu pareau ca pot reveni dar se pare ca incep sa atraga tot mai bine.

Trimite un comentariu

sus