Skip to main content

AUDIENŢE. Cât de mult l-au „poftit“ românii la ei acasă pe Nea Mărin? Într-o seară cu Celentano, Zuleyha şi… Jean Reno

 
Sursa foto: Facebook/Poftiti pe la noi
Sursa foto: Facebook/Poftiti pe la noi

Ultima noapte de Insula iubirii, prima cu… Nea Mărin, la Antena 1. Ce cifre de audienţe a avut staţia TV?

Publicitate

O seară cu de toate la TV. Las Fierbinţi, serial turcesc, film de acţiune destul de recent şi… Nea Mărin. La ce s-au uitat românii?

Dacă ar fi să aleagă între Nea Mărin, Zuleyha şi Celentano, cei mai mulţi români îl preferă simpaticul personaj din Las Fierbinţi.

Chiar dacă are audienţe de vară, serialul de comedie a strâns în jurului lui peste 1,3 milioane de români din ţară. Sunt cele mai mari cifre ale serii, Pro TV fiind astfel lider pe toate segmentele de public.

Şi Zuleyha se ţine aproape, cu cifre care depăşesc pragul de un milion de telespectatori.

Însă între Nea Mărin şi Jean Reno, românii au ales… francezul. Care sunt cifrele serii?

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, în intervalul 20.26-23.06:

Naţional.  Antena 1 l-a introdus în grilă pe Nea Mărin, o redifuzare a sezonului trecut, dar la finalul serii nu a luat „coroniţă“. A rămas tot pe 3.
Insula iubirii a terminat sezonul pe locul trei, iar acum emisiunea cu Nea Mărin a intrat fix pe acelaşi loc trei, fiind urmărită de puţin peste 660.000 de români.

Cu cifre aproape duble, liderul serii a fost Pro TV care a difuzat Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Straja (2020), cu Jean Reno. Staţia a avut, în medie, 1.140.000 de telespectatori, pe intervalul emisiunii „Poftiţi pe la noi“ de la Antena 1.

Poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D, cu cifre foarte apropiate de Pro TV (1.115.000). Postul turcesc a difuzat serialul turcesc Mă numesc Zuleyha şi apoi, după 22.30, emisiunea Se strigă darul.

Urban. Antena 1 s-a menţinut pe locul trei şi la oraşe. Emisiunea cu Nea Mărin a avut cifre aproape la jumate faţă de primele două clasate.

Pro TV a fost lider şi pe acest segment, filmele sale fiind urmărite de peste 600.000 de orăşeni.

Kanal D şi-a asigurat poziţia secundă, la mică distanţă. Programele postului turcesc au fost urmărite de 581.000 de români din mediul urban.

Iar Antena 1 a fost pe trei, cu 323.000 de români care s-au uitat la emisiunea cu Nea Mărin.

COMERCIAL (Urban 21-54 de ani). Clasamentul nu aduce surprize nici pe publicul comercial. Ordinea şi proporţiile s-au păstrat aproape la fel.

Pro TV pe primul loc, cu puţin peste 300.000 de tineri de la oraşe care s-au uitat la Las Fierbinţi şi la filmul de după.

Kanal D pe locul doi, cu serialul turcesc şi emisiunea de după, programe urmărite, în medie, de 210.000 de români de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Iar Antena 1 pe trei, cu aproape 150.000 de telespectatori care l-au ales pe Nea Mărin.

Audienţa posturilor TV marţi, 28 iunie, pe intervalul 20.26-23.06, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.139.000 6.5 18.8
2 Kanal D 1.115.000 6.3 18.4
3 Antena 1 661.000 3.8 10.9
4 Romania TV 366.000 2.1 6.0
5 Antena 3 280.000 1.6 4.6
6 Happy Channel 207.000 1.2 3.4
7 Prima TV 201.000 1.1 3.3
8 Antena Stars 173.000 1.0 2.9
9 Realitatea Plus 124.000 0.7 2.1
10 TVR 1 123.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 28 iunie, pe intervalul 20.26-23.06, în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 607.000 6.4 17.8
2 Kanal D 581.000 6.1 17.1
3 Antena 1 323.000 3.4 9.5
4 Romania TV 213.000 2.2 6.3
5 Antena 3 191.000 2.0 5.6
6 Happy Channel 138.000 1.5 4.1
7 Prima TV 118.000 1.2 3.5
8 Antena Stars 97.000 1.0 2.8
9 TVR 1 83.000 0.9 2.4
10 Realitatea Plus 67.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 28 iunie, pe intervalul 20.26-23.06, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 303.000 6.4 23.6
2 Kanal D 210.000 4.4 16.3
3 Antena 1 149.000 3.1 11.5
4 Romania TV 57.000 1.2 4.4
5 Pro Cinema 37.000 0.8 2.9
6 Prima TV 35.000 0.7 2.7
7 Antena 3 31.000 0.7 2.4
8 Happy Channel 27.000 0.6 2.1
9 Digi 24 27.000 0.6 2.1
10 TVR 1 27.000 0.6 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Acel interval e intervalul emisiunii lui Nea Marin?
  • R R
    Mulțumim pentru audiențe ,sunt cifre bune pentru o reluare ,să ne aducem aminte că acel sezon a avut audiențe foarte mari la premiera de astă iarnă

Trimite un comentariu

sus