Pro TV a condus luni seara detaşat în clasamentul posturilor TV, fiind lider de audienţă, atât cu jurnalul de ştiri de la ora 19.00, cât şi cu emisiunea Survivor.
Dacă noua ediţie a show-ului Survivor a strâns în faţa televizoarelor aproape 1,9 milioane de telespectatori, jurnalul de ştiri a depăşit pragul de două milioane, mai precis 2.267.000 de persoane. Succesul s-a datorat şi relatărilor despre tensiunea din Ucraina, subiect din ce în ce mai urmărit de români.
Ştirile de la Pro Tv au dominat Observatorul Antenei 1 şi jurnalul celor la Kanal D, clasate tot pe podium, dar cu cifre de două-trei ori mai mici.
Tot Antena 1 şi Kanal D au completat podiumul şi restul serii, pe intervalul Survivor, de la 20.30 la 23.30. Dacă la nivel naţional Kanal D a strâns mai mulţi telespectatori, cu serialul Fiica Ambasadorului, la oraşe, în targetul 21-54 de ani, Antena 1 a ocupat locul doi, cu emisiunea Poftiţi pe la noi.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul Ştirilor Pro Tv:
Naţional. Jurnalul de ştiri de la Pro TV a înregistrat o audienţă mai mare chiar şi decât a emisiunii Survivor, care a urmat în programul televiziunii. Astfel, la nivel naţional, ştirile au avut 2.267.000 de telespectatori, în timp ce Survivor a avut 1.867.000.
Pe locul doi, în intervalul 19.00-20.30, s-a clasat Observatorul de la Antena 1, având aproape jumătate din audienţa Pro TV, mai exact 1.260.000 de persoane. Următorul în clasament a fost programul de ştiri de la Kanal D, ce a strâns un public de sub un milion de români (885.000).
Urban. Şi la oraşe ştirile Pro TV au condus detaşat, având de două ori mai mulţi telespectatori decât Observatorul de la Antena 1. Astfel, mai bine de 1,1 milioane de români au ales jurnalul de la Pro TV, în timp ce la Antena 1 s-au uitat puţini peste 500.000 de orăşeni. Pe locul trei s-a clasat tot Kanal D, şi la oraşe, cu o audienţă de 302.000 de persoane.
Comercial Urban 21-54. Pro TV a fost prima alegere şi în rândul populaţiei de la oraşe aflate în targetul 21-54 de ani. Mai bine de 670.000 de români preferat ştirile de la Pro TV, în timp ce de trei ori mai puţini s-au uitat la Observatorul Antenei 1 (206.000 de persoane) şi mult mai puţini la jurnalul Kanal D (93.000)
Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.267.000 | 12.9 | 25.7 |
2 | Antena 1 | 1.260.000 | 7.2 | 14.3 |
3 | Kanal D | 885.000 | 5.0 | 10.0 |
4 | Romania TV | 542.000 | 3.1 | 6.1 |
5 | Happy Channel | 360.000 | 2.0 | 4.1 |
6 | Antena 3 | 308.000 | 1.7 | 3.5 |
7 | National TV | 266.000 | 1.5 | 3.0 |
8 | DigiSport 1 | 209.000 | 1.2 | 2.4 |
9 | Pro Cinema | 193.000 | 1.1 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 184.000 | 1.0 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.145.000 | 12.0 | 26.6 |
2 | Antena 1 | 514.000 | 5.4 | 11.9 |
3 | Kanal D | 302.000 | 3.2 | 7.0 |
4 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 5.3 |
5 | Romania TV | 212.000 | 2.2 | 4.9 |
6 | Happy Channel | 174.000 | 1.8 | 4.0 |
7 | DigiSport 1 | 121.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | National TV | 119.000 | 1.3 | 2.8 |
9 | TVR 1 | 96.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | Realitatea Plus | 92.000 | 1.0 | 2.1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 671.000 | 14.1 | 38.0 |
2 | Antena 1 | 206.000 | 4.3 | 11.6 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2.0 | 5.3 |
4 | Antena 3 | 51.000 | 1.1 | 2.9 |
5 | Digi 24 | 42.000 | 0.9 | 2.4 |
6 | DigiSport 1 | 39.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Romania TV | 36.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | TVR 1 | 35.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Antena Stars | 33.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Pro Cinema | 30.000 | 0.6 | 1.7 |
Pro Tv s-a menţinut lider de audienţă şi cu show-ul Survivor, care a început la 20.30, după ştiri.
Naţional. Show-ul a atras 1.867.000 de români, la nivel naţional, cu mai mult de jumătate de milion faţă de Kanal D, care a rulat serialul Fiica Ambasadorului. Astfel, 1.297.000 de persoane au preferat filmul, în timp ce emisiunea Poftiţi pe la noi a adus în faţa televizoarelor doar puţin peste un milion de români (1.042.000).
Urban. Şi cei de la oraşe au ales Survivor luni seara. Aproape un milion au urmărit ce fac concurenţii din Republica Dominicană, mai precis 906.000 de telespectatori, în timp ce puţini peste jumătate de milion au ales filmul de la Kanal D. Foarte aproape s-a menţinut pe poziţii şi nea Mărin, cu emisiunea de la Antena 1, clasându-se pe locul trei, cu 504.000 de telespectatori. Diferenţa dintre locul doi şi trei a fost de 5.000 de români.
Comercial Urban 21-54. În continuare, Pro Tv s-a menţinut lider de audienţă şi rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, de la oraşe. Survivor a avut aproape jumătate de milion de telespectatori (472.000), aproape dublu faţă de nea Mărin (277.000) şi mai mult decât triplu faţă de serialul Fiica Ambasadorului, de la Kanal D (138.000).
Televiziunile de ştiri România TV şi Antena 3 s-au bătut pentru poziţiile 4 şi 5 din clasament, pe intervalul Survivor, cu cifre apropiate de audienţă.
Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane) | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.867.000 | 10.6 | 23.2 |
2 | Kanal D | 1.297.000 | 7.4 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 1.042.000 | 5.9 | 13.0 |
4 | Romania TV | 452.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 408.000 | 2.3 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 202.000 | 1.1 | 2.5 |
7 | Prima TV | 190.000 | 1.1 | 2.4 |
8 | DigiSport 1 | 184.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 170.000 | 1.0 | 2.1 |
10 | Realitatea Plus | 150.000 | 0.9 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 906.000 | 9.5 | 22.2 |
2 | Kanal D | 509.000 | 5.3 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 504.000 | 5.3 | 12.3 |
4 | Antena 3 | 264.000 | 2.8 | 6.5 |
5 | Romania TV | 216.000 | 2.3 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 101.000 | 1.1 | 2.5 |
7 | Happy Channel | 101.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | Prima TV | 91.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | National TV | 89.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Pro Cinema | 84.000 | 0.9 | 2.1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 472.000 | 9.9 | 27.0 |
2 | Antena 1 | 277.000 | 5.8 | 15.8 |
3 | Kanal D | 138.000 | 2.9 | 7.9 |
4 | Antena 3 | 65.000 | 1.4 | 3.7 |
5 | National TV | 53.000 | 1.1 | 3.0 |
6 | Romania TV | 49.000 | 1.0 | 2.8 |
7 | Prima TV | 44.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 43.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Digi 24 | 43.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 36.000 | 0.8 | 2.1 |
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Postacule cap de guma. Aici e Survivor nu Exatlon. Deci, fa comparatie cu Survivor Kanal de anul trecut cu Survivor de acum de la Pro. Nu Exatlon cu Survivor bolovane.
Uite aici Survivor Kanal de anul trecut:
https://www.paginademedia.ro/2021/01/audiente-survivor-eliminare-costi-ionita/
Vorbim de comercial postacule. Anu trecut pe 24 Ianuarie, Kanal a avut 448.000 persoane, 10.7 rating si 27.5 share. Pro pe 24 Ianuarie, 472.000, 9.9 si 27.0. Deci, mai multe persoane la Pro, dar rating mai mare la Kanal anul trecut.
Diferenta e ca, anul trecut, 24 Ianuarie a fost duminica. Anul acesta, a fost luni. Si, anul trecut, Kanal se batea pe 24 Ianaurie cu filme antice la Pro si Antenuta Zero.
Anul acesta, 24 Ianuarie, Survivor se bate cu Marinica Zero si turcisme. Deci tot Pro a fost mai bine fata de Kanal postacule.
SCUZE PENTRU ORA TÂRZIE! (Fiecare mai are și o viață personală...)
Si Pro TV e interesat de comercial. Mai bine zis, de comercial national. Unde are peste 10 rating.
Poate în curând, vine și Vlad Enăchescu ca șef al sport la Antena 1, deoarece Antena 1 va difuza meciuri din Naționala a României în curând împreună cu Prima TV și nu are o echipă suficientă de sport la Antena 1.
Poate la meciuri difuzate la Antena 1 cu Naționala a României sigur că va comenta Oprișan.
Mai vedem, dar la testele Euronews România dinafară de jurnaliștii TVR, PRO TV, Antena 1, Antena 3 și Digi 24, văd că au mai apărut și de la România TV, și de la Realitatea Plus ca părere. Probabil că nu au trecut de teste, dar mai vedem.
Ai dreptate Elena Matei este tot pe acolo cu greutatea.
Daca o aduc pe Mimi sa o aduca si pe Ioana Ignat si sa fie in aceeasi echipa :-)