AUDIENŢE România - Elveţia. Audienţe mari pentru meciul de fotbal România - Elveţia (1-0). Partida a plasat Antena 1 pe primul loc, cu cifre de câteva ori mai mari decât locurile următoare.
Pe publicul comercial 21-54 urban, a fosr recordul de audienţă al anului în materie de cotă de piaţă: aproape 50%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre telespectatorii care aveau televizoarele deschise se uitau la meciul de pe Antena 1.
Înainte de cifre, cu cine s-a intersectat meciul pe intervalul de difuzare (21.45-23.45):
- Pro TV - Imperiul Leilor
- Kanal D - film Promisiunea şi reluare Roata Norocului
- TVR 1 - film Scandal la Sorrento şi reluare Breaking Fake News
- Prima TV: Vulturul negru
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul partidei România - Elveţia din 21 noiembrie:
NAŢIONAL. Partida România - Elveţia a fost văzută de peste 2,3 milioane de români în fiecare minut. Audienţa Antena 1 a fost de peste trei ori mai mare decât locul al doilea, ocupa de Kanal D.
URBAN. La oraşe, meciul s-a apropiat de 1,5 milioane de telespectatori pe minut. Cota de piaţă: peste 40%.
Diferenţa mare şi la oraşe faţă de locurile următoare: audienţa Antena 1 a fost de aproape patru ori mai mare decât cea a Kanal D şi a Pro TV.
COMERCIAL. Publicul comercial 21-54 de ani urban a ales meciul de fotbal. Cota de piaţă s-a apropiat de 50%, un record al anului pentru un program de televiziune.
Faţă de Pro TV, audienţa pe comercial a fost de peste patru ori mai mare. Faţă de Kanal D, audienţa România - Elveţia a fost mai mare de opt ori.
Audienţa posturilor TV marţi, 21 noiembrie, pe intervalul meciului România - Elveţia (21.50-23.40), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 2.335.000 | 13,5 | 38 |
2 | Kanal D | 753.000 | 4,4 | 12,2 |
3 | Pro TV | 646.000 | 3,7 | 10,5 |
4 | Happy Channel | 304.000 | 1,8 | 4,9 |
5 | Antena 3 CNN | 252.000 | 1,5 | 4,1 |
6 | Romania TV | 228.000 | 1,3 | 3,7 |
7 | Prima TV | 114.000 | 0,7 | 1,9 |
8 | Diva | 80.000 | 0,5 | 1,3 |
9 | Antena Stars | 79.000 | 0,5 | 1,3 |
10 | Digi 24 | 70.000 | 0,4 | 1,1 |
11 | Pro Cinema | 62.000 | 0,4 | 1 |
12 | National TV | 55.000 | 0,3 | 0,9 |
13 | Realitatea Plus | 51.000 | 0,3 | 0,8 |
14 | Pro Arena | 44.000 | 0,3 | 0,7 |
15 | AMC | 42.000 | 0,2 | 0,7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV marţi, 21 noiembrie, pe intervalul meciului România - Elveţia (21.50-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.397.000 | 14,9 | 40,6 |
2 | Kanal D | 363.000 | 3,9 | 10,5 |
3 | Pro TV | 285.000 | 3 | 8,3 |
4 | Happy Channel | 177.000 | 1,9 | 5,2 |
5 | Antena 3 CNN | 153.000 | 1,6 | 4,4 |
6 | Romania TV | 146.000 | 1,6 | 4,2 |
7 | Diva | 60.000 | 0,6 | 1,8 |
8 | Prima TV | 50.000 | 0,5 | 1,5 |
9 | Antena Stars | 46.000 | 0,5 | 1,3 |
10 | Digi 24 | 43.000 | 0,5 | 1,2 |
11 | National TV | 40.000 | 0,4 | 1,2 |
12 | Realitatea Plus | 33.000 | 0,3 | 0,9 |
13 | TVR 1 | 27.000 | 0,3 | 0,8 |
14 | Pro Cinema | 26.000 | 0,3 | 0,8 |
15 | Kanal D2 | 26.000 | 0,3 | 0,8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV marţi, 21 noiembrie, pe intervalul meciului România - Elveţia (21.50-23.40), pe publicul COMERCIAL 21-54 URBAN:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 685.000 | 15,3 | 48,9 |
2 | Pro TV | 169.000 | 3,8 | 12 |
3 | Kanal D | 86.000 | 1,9 | 6,2 |
4 | Happy Channel | 39.000 | 0,9 | 2,8 |
5 | Prima TV | 27.000 | 0,6 | 2 |
6 | National TV | 27.000 | 0,6 | 2 |
7 | Antena 3 CNN | 25.000 | 0,6 | 1,8 |
8 | Romania TV | 25.000 | 0,6 | 1,8 |
9 | Digi 24 | 17.000 | 0,4 | 1,2 |
10 | Diva | 16.000 | 0,4 | 1,2 |
11 | Antena Stars | 15.000 | 0,3 | 1,1 |
12 | N24 PLUS | 15.000 | 0,3 | 1 |
13 | Comedy Central | 13.000 | 0,3 | 0,9 |
14 | Kanal D2 | 12.000 | 0,3 | 0,9 |
15 | Pro Arena | 12.000 | 0,3 | 0,9 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro