AUDIENŢE. Tricolorii s-au impus pe teren (2-0), iar victoria a adunat şi mulţi oameni în faţa televizoarelor. Meciul de fotbal, din preliminariile Cupei Mondiale din 2022, a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor.
Cifrele au fost mari, partida contra naţionalei din Liechtenstein fiind şi cel mai urmărit program duminică seara. Peste 1,6 milioane de români au urmărit din faţa micilor ecrane meciul.
Audienţele au fost ceva mai mari şi faţă de meciul câştigat contra Islandei.
De altfel, Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune în intervalul de maximă audienţă aseară. Pe scurt, rezumatul serii:
- Pro TV a dat cel mai urmărit jurnal, cel de la 19:00, care a adunat o medie de un milion de telespectatori pe minut.
- Audienţa postului din Pache a crescut la 1,2 milioane de oameni în medie, cu filmul Ora de vârf 3
- Apoi cifrele au atins maximul serii, cu partida România - Liechtenstein (2-0).
Antena 1 a fost postul de pe locul doi, în seara meciului din preliminariile CM 2022 din Qatar. Show-ul „Splash! Vedete la apă” a fost urmărit, în medie, de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului România - Liechtenstein (21:45-23:35):
Naţional. Naţionala lui Mirel Rădoi a atras peste 1,6 milioane de români în faţa televizoarelor, cu meciul câştigat în faţa reprezentativei din Liechtenstein.
Locul doi pe interval a fost adjudecat de Antena 1, cu 1,3 milioane de persoane, în timp ce Kanal D a completat topul primelor trei (cu 630.000 de persoane).
Urban. Lucrurile nu au fost cu mult diferite nici în mediul urban. La oraşe, Pro TV a ocupat primul loc şi a atras o medie de aproape 950.000 de telespectatori pe minut.
Antena 1, ocupanta locului doi pe interval, a numărat aproape 680.000 de persoane pe minut. De pe trei, Kanal D a înregistrat aproape 300.000 de telespectatori pe minut.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la meciul României. Pro TV a avut cifre aproape duble faţă de Antena 1 şi triple faţă de Kanal D.
Peste 400.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la golurile marcate de Toşca şi Manea. Antena 1 aduna, pe interval, o medie de 260.000 de persoane.
Nu în ultimul rând, Kanal D a scos o medie de 110.000 de privitori pe minut, atunci când la TV era România - Liechtenstein.
Audienta posturilor TV duminică, 5 septembrie, pe intervalul meciului România - Liechtenstein (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.621.000 | 9.2 | 24.3 |
2 | Antena 1 | 1.312.000 | 7.4 | 19.7 |
3 | Kanal D | 627.000 | 3.6 | 9.4 |
4 | Romania TV | 472.000 | 2.7 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 278.000 | 1.6 | 4.2 |
6 | Prima TV | 190.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | TVR 1 | 185.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Realitatea Plus | 134.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Pro 2 | 100.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Film Cafe | 88.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 5 septembrie, pe intervalul meciului România - Liechtenstein (21:45-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 943.000 | 9.8 | 26.2 |
2 | Antena 1 | 678.000 | 7.1 | 18.8 |
3 | Kanal D | 290.000 | 3.0 | 8.1 |
4 | Romania TV | 227.000 | 2.4 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 172.000 | 1.8 | 4.8 |
6 | TVR 1 | 93.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | Realitatea Plus | 85.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | Prima TV | 73.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Pro 2 | 69.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | National TV | 42.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 5 septembrie, pe intervalul meciului România - Liechtenstein (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 411.000 | 9.8 | 32.7 |
2 | Antena 1 | 258.000 | 6.2 | 20.6 |
3 | Kanal D | 109.000 | 2.6 | 8.7 |
4 | Prima TV | 42.000 | 1.0 | 3.4 |
5 | Antena 3 | 32.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | TV1000 | 29.000 | 0.7 | 2.3 |
7 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 2.0 |
8 | Digi 24 | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | History | 19.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Pro 2 | 16.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii