Skip to main content

AUDIENŢE. România - Olanda. Aproape cinci milioane de români s-au uitat la meci pe TV. De 15, chiar 20 de ori peste locul 2! Record istoric pentru Pro TV pe comercial: peste 80% cotă de piaţă

 
AUDIENŢE. România - Olanda. Aproape cinci milioane de români s-au uitat la meci pe TV. De 15, chiar 20 de ori peste locul 2! Record istoric pentru Pro TV pe comercial: peste 80% cotă de piaţă

AUDIENŢE România - Olanda. Cifre care au marcat un record istoric pentru Pro TV. Au fost aproape cinci milioane de români care s-au uitat în fiecare minut la meciul din optimi pierdut de Naţionala României cu 3-0. 

Publicitate

Recordul istoric a fost pe publicul comercial: peste 80% cotă de piaţă, cea mai mare înregistrată vreodată la un program. Practic, opt din zece români din acest segment care avea televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Vorbim de publicul între 21 şi 54 de ani de la nivel naţional, categoriile ESOMAR ABCD. În cifre absolute, au fost două milioane de români în acest segment.

Toată România a văzut România: 4,9 milioane de români în fiecare minut a fost audienţa postului. Audienţa Pro TV cu meciul de fotbal al României a fost de peste 15 ori mai mare decât a locului următor, ocupat de Kanal D.

Audienţa România - Olanda a fost cu aproape un milion de români peste meciul cu Slovacia, de asemea o partidă cu cifre de audienţă consistente.

În minutul de vârf, meciul România - Olanda a avut în faţa televizoarelor peste 5,3 milioane de români. Se întâmpla la ora 20.21.

Dacă în total au fost aproape cinci milioane de români, numai de la oraşe au fost aproape 3,2 milioane de telespectatori. În mediul urban, cu meciul de fotbal, audienţa Pro TV a fost de 20 de ori mai mare decât a următoarelor posturi, Kanal D şi Antena 1.

AUDIENŢE Slovacia - Romania, la Euro 2024, un meci de peste 4 milioane de români

Câţi bani a făcut meciul România - Slovacia din reclame? Audienţa record a adus şi o sumă uriaşă pentru Pro TV


Citeşte şi: EURO 2024. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2024 de pe Pro TV şi Pro Arena


Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Olanda de la euro (19.00-21.00), la nivel NAŢIONAL:

  1. Pro TV - 4.870.000 (27,9 rating, 67,2 share)
     
  2. Kanal D - 320.000 (1,8 rtg, 4,4 share)
     
  3. Antena 1 - 305.000 
     
  4. România TV - 250.000
     
  5. Happy Channel - 150.000
     
  6. Antena 3 - 110.000

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Olanda de la euro, în mediul URBAN:

  1. Pro TV - 3.155.000 (31,9 rtg, 69,7 share)
     
  2. Kanal D - 160.000 (1,6 rtg, 3,5 share)
     
  3. Antena 1 - 160.000 
     
  4. România TV - 140.000
     
  5. Happy Channel - 95.000
     
  6. Antena 3 - 55.000

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Olanda de la euro, pe segmentul COMERCIAL, naţional 21-54 ADCD:

  1. Pro TV - 1.997.000 (30,7 rtg, 81,6 share)
     
  2. Antena 1 - 85.000 (1,3 rtg, 3,4 share)
     
  3. Kanal D - 65.000
     
  4. România TV - 35.000
     
  5. Happy Channel - 30.000
     
  6. AXN - 20.000

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus