Skip to main content

AUDIENŢE. Anchetă despre traficul de migranţi. „România, te iubesc!”, primul loc în ţară şi la oraşe cu un reportaj de Rareş Năstase

 
Rareş Năstase. Foto: Facebook / România, te iubesc!
Rareş Năstase. Foto: Facebook / România, te iubesc!

AUDIENŢE. A doua ediţie a noului sezon „România, te iubesc!” a pus Pro TV-ul pe primul loc în audienţe doar în ţară şi la oraşe. Câţi tineri s-au uitat la emisiune? Detalii, mai jos. 

Publicitate

„Migranţi de contrabandă” s-a intitulat reportajul difuzat ieri. A fost realizat de jurnalistul Rareş Năstase şi a abordat subiectul migranţilor plecaţi din Afganistan, care plătesc mii de euro pentru a fi ajutaţi să ajungă în Vestul Europei. Sunt şi români implicaţi, cu sau fără voia lor.

Peste 700.000 de români au urmărit ediţia de duminică, 19 septembrie, la nivel naţional. Pro TV a pierdut, însă, primul loc pe publicul comercial din mediul urban (18-49), dar pe cel naţional (21-54) a reuşit să câştige.

În acelaşi timp, Antena 1 difuza o reluare din „Asia Express: Drumul Împăraţilor”, iar Kanal D avea Ştirile.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00):

Naţional. Ancheta lui Rareş Năstase a fost urmărită de 723.000 de români, la nivelul întregii ţări. Cifrele sunt mai bune decât săptămâna trecută.

A doua staţie TV din clasament era Kanal D, cu 549.000 de telespectatori. Podiumul îl completa Antena 1 - 514.000 de privitori pe minut.

Urban. Şi la oraşe a fost pe primul loc Pro TV, cu emisiunea „România, te iubesc!”. Peste 300.000 de români s-au uitat la a doua ediţie a noului sezon.

Al doilea post era Antena 1, cu 279.000 de telespectatori. Pe tre se clasa Kanal D - 209.000 de privitori.

Comercial. Situaţie diferită pe publicul comercial. Pe cel de la oraşe (18-49 urban) a câştigat reluarea din Asia Express, care punea Antena 1 pe primul loc, cu 120.000 de telespectatori. Aproximativ 110.000 urmăreau reportajul lui Rareş Năstase pe Pro TV.

Pe noul public comercial naţional (21-54 de ani), Pro TV a câştigat în faţa Antenei 1.

Audienta posturilor TV duminică, 19 septembrie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 723.000 4,1 14,7
2 Kanal D 549.000 3,1 11,2
3 Antena 1 514.000 2,9 10,5
4 Antena 3 353.000 2,0 7,2
5 Romania TV 287.000 1,6 5,8
6 TVR 1 191.000 1,1 3,9
7 Happy Channel 154.000 0,9 3,1
8 DigiSport 1 130.000 0,7 2,7
9 Diva 119.000 0,7 2,4
10 Prima TV 112.000 0,6 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 19 septembrie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 312.000 3,3 11,9
2 Antena 1 279.000 2,9 10,7
3 Kanal D 209.000 2,2 8,0
4 Antena 3 205.000 2,1 7,8
5 Romania TV 176.000 1,8 6,7
6 Diva 105.000 1,1 4,0
7 Happy Channel 90.000 0,9 3,5
8 TVR 1 90.000 0,9 3,4
9 DigiSport 1 84.000 0,9 3,2
10 Prima TV 71.000 0,7 2,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 19 septembrie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), la nivel COMERCIAL (19-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 120.000 2,9 14,6
2 Pro TV 110.000 2,6 13,4
3 Kanal D 65.000 1,5 7,9
4 TVR 1 37.000 0,9 4,5
5 Digi 24 29.000 0,7 3,5
6 Prima TV 27.000 0,6 3,3
7 Disney Junior 27.000 0,6 3,3
8 Romania TV 25.000 0,6 3,1
9 Antena 3 24.000 0,6 2,9
10 Happy Channel 18.000 0,4 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 19 septembrie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), la nivel COMERCIAL (21-54 National):

  COMERCIAL NATIONAL(21-54 ani) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 296.000 4,2 19,7
2 Antena 1 218.000 3,1 14,5
3 Kanal D 117.000 1,7 7,8
4 TVR 1 65.000 0,9 4,3
5 Antena 3 61.000 0,9 4,0
6 Romania TV 50.000 0,7 3,3
7 DigiSport 1 45.000 0,6 3,0
8 Digi 24 34.000 0,5 2,3
9 Happy Channel 28.000 0,4 1,8
10 History 27.000 0,4 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Andreas, nu se votează.
  • me me
    pro tv ul a ajuns *** tarii/ sa *** tu emisiunea emblema a postului concurent si sa te dai etalon in televiziune e umilirea maxima.cat de disperat sa fii si sa mai declari ca esti original. ***!
  • Andreas Andreas
    Totusi eu nu inteleg, la emisiunea asta, Femeia alege, nu se voteaza? Sau cum e? Ar fi normal ca anumite ediții să fie transmise și live, cum e la Mireasa.
  • Andreas Andreas
    Sabina, nu m-am uitat.
  • Nectarie Popa Nectarie Popa
    Audienţa la "Femeia alege"? Sunt curios dacă e măcar în top 15. Sper să fie, că-mi place formatul, şi deşi e clar făcut foarte ieftin, totuşi are un farmec. (nu ca Superstar, care mă face să mă simt prost din cauza insultelor aduse de juraţi concurenţilor)
  • Sabina Sabina
    Andreas,cum ți s-a părut emisiunea Femeia Alege?
  • Anonim Anonim
    Şi pe Pro2 au făcut o greşeală imensă cu noua emisiune chiar în prima zi de difuzare. Astăzi, de la ora 22:30, în loc să arate o ediție nouă a emisiunii, au reluat episodul de la 19:00. Mi se pare ridicol să facă asta chiar din prima zi (((:
  • Andreas Andreas
    Bebe Cotimanis a fost chemat din nou de Pro Tv la negocieri. S-ar putea să se întoarcă.
  • Iuli Iuli
    @S, @Gigi, azi am văzut o altă greșeală, aveau Promo de la Masked Singer în care ziceau la final “Astăzi după Las Fierbinți, la ProTV”, deși emisiunea este joia, iar azi (luni) este Vlad
  • Sabina Sabina
    Este o eroare în acel promo.SuperStar va fi în continuare difuzat vinerea de la 20.30 și sâmbătă de la ora 20.00.
  • Gigi Gigi
    Persistă o greșeală în promo-ul Superstar, scrie în permanență pe grafica din dreapta sus, unde este Hd-ul, “ mâine și sâmbătă”. Mesajul este afișat indiferent de zi. Oare nu supervizează nimeni promo-urile?
  • S S
    Acum cateva clipe Pro a dat un promo la SuperStar si au spus ca MAINE e o noua editie(si sambata)
    Deci maine e vineri sau azi e joi?!
  • Mark Mark
    O altă mișcare penibilă din partea Pro Tv, cândva Pro Tv dădea tonul, acum se bate să fure de la alții. A rămas doar numele din Pro .
  • Sabina Sabina
    Eu ,e adevărat dar momentan sunt doar negocieri, nu se știe nimic sigur. Dar cel mai probabil Survivor va fi pe Pro TV din 2022.
  • Razvan Razvan
    Slabe audiente are România,te iubesc

Trimite un comentariu

sus