AUDIENŢE. România a ars-o pe comedie, luni, în seara fără Facebook, Instagram şi WhatsApp. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program al serii, cu aproape două milioane de oameni în medie.
Cu serialul de comedie, Pro TV a fost lider detaşat. După ce a început Vlad lucrurile s-au mai echilibrat, în sensul că postul din Pache a mai pierdut din public şi Antena 1, cu Asia Express, a recuperat.
De notat că Asia Express a câştigat oraşele şi tinerii, în bătălia directă cu Vlad. Cu toate acestea, raportat la media celor patru ore, Asia Express a pus Antena 1 pe locul doi în topul audienţelor.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30):
Naţional. Aproape 1,9 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la episodul din Las Fierbinţi de luni seara. Timp de o oră, Pro TV a fost lider detaşat în topul celor mai urmărite televiziuni.
Locul doi pe interval era ocupat de Kanal D, cu o audienţă medie de aproape 1,2 milioane de persoane. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu aproape 950.000 de privitori pe minut.
Urban. Pro TV a fost lider detaşat şi la oraşe, cu peste un milion de oameni în medie. Kanal D a fost următorul post clasat, cu 606.000 de persoane din mediul urban.
Antena 1 s-a clasat pe trei, pe intervalul Las Fierbinţi, de unde a adunat 601.000 de telespectatori.
Comercial. Cei mai mulţi tineri, dintre cei cu vârste cuprinse între 18 şi 49, se uitau la Pro TV. Serialul era urmărit de peste 400.000 de persoane pe minut.
Locul doi aparţinea Antenei 1, cu peste 280.000 de privitori pe minut. De pe trei, Kanal D aduna 175.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.952.000 | 11.1 | 23.3 |
2 | Kanal D | 1.198.000 | 6.8 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 943.000 | 5.4 | 11.3 |
4 | Romania TV | 627.000 | 3.6 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 400.000 | 2.3 | 4.8 |
6 | Happy Channel | 285.000 | 1.6 | 3.4 |
7 | Antena Stars | 253.000 | 1.4 | 3.0 |
8 | Realitatea Plus | 213.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | TVR 1 | 195.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | DigiSport 1 | 179.000 | 1.0 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.010.000 | 10.5 | 22.9 |
2 | Kanal D | 606.000 | 6.3 | 13.7 |
3 | Antena 1 | 601.000 | 6.3 | 13.6 |
4 | Romania TV | 301.000 | 3.1 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 235.000 | 2.5 | 5.3 |
6 | Happy Channel | 175.000 | 1.8 | 4.0 |
7 | Antena Stars | 116.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | Realitatea Plus | 110.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | DigiSport 1 | 106.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | TVR 1 | 74.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 417.000 | 10.0 | 28.2 |
2 | Antena 1 | 282.000 | 6.8 | 19.1 |
3 | Kanal D | 175.000 | 4.2 | 11.8 |
4 | Antena 3 | 53.000 | 1.3 | 3.6 |
5 | Happy Channel | 49.000 | 1.2 | 3.3 |
6 | TVR 1 | 30.000 | 0.7 | 2.0 |
7 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Antena Stars | 28.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | DigiSport 1 | 27.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Romania TV | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Vlad, depăşit de Asia Express în mediul urban şi la tineri
Naţional. Vlad a pus Pro TV pe primul în topul audienţelor, în toată ţara. Peste 1,1 milioane de români s-au uitat aseară.
Locul doi a fost adjudecat de Kanal D, cu o medie de aproximativ un milion de oameni. Antena 1 s-a clasat pe trei, de unde număra 950.000 de privitori.
Urban. Lucrurile s-au schimbat în mediul urban. Pro TV, care aduna o medie de 580.000 de persoane, a fost depăşit de Antena 1.
Din poziţia de lider la oraşe, pe intervalul Vlad, Antena 1 număra peste 600.000 de telespectatori pe minut. Jumătate de milion de telespectatori în fiecare minut aduna şi Kanal D, când Vlad era la TV.
Comercial. Pro TV a fost depăşit de Antena 1, cu un avans mic, şi pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Aproximativ 300.000 de oameni se uitau, în medie, la fiecare din cele două posturi TV pe intervalul Vlad.
Aproape 150.000 de telespectatori număra si Kanal D, pe acelaşi interval.
Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Vlad (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.102.000 | 6.3 | 16.5 |
2 | Kanal D | 1.002.000 | 5.7 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 947.000 | 5.4 | 14.1 |
4 | Romania TV | 484.000 | 2.7 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 448.000 | 2.5 | 6.7 |
6 | Prima TV | 192.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | DigiSport 1 | 176.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | Happy Channel | 155.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 150.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Realitatea Plus | 149.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Vlad (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 627.000 | 6.5 | 16.8 |
2 | Pro TV | 579.000 | 6.0 | 15.5 |
3 | Kanal D | 507.000 | 5.3 | 13.6 |
4 | Antena 3 | 309.000 | 3.2 | 8.2 |
5 | Romania TV | 240.000 | 2.5 | 6.4 |
6 | Prima TV | 105.000 | 1.1 | 2.8 |
7 | Happy Channel | 98.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | DigiSport 1 | 92.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | Antena Stars | 84.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Digi 24 | 75.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Vlad (21:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 303.000 | 7.3 | 22.5 |
2 | Pro TV | 300.000 | 7.2 | 22.3 |
3 | Kanal D | 144.000 | 3.5 | 10.7 |
4 | Antena 3 | 68.000 | 1.6 | 5.0 |
5 | Antena Stars | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | National TV | 27.000 | 0.7 | 2.0 |
7 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
8 | National Geographic | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Digi 24 | 23.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Romania TV | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Apropo, TikTok este liderul aplicațiilor în 2020-prezent.
Să mai zic că există Netflix și alte site-uri, nu doar televiziune și Facebook?
Anul trecut, noroc cu pandemia si Bontea. Dar anul asta, vedete zero, ce audiente sa faca emisiunea ?