Skip to main content

AUDIENŢE PAŞTE. Slujba de Înviere la televizor. Pe ce posturi s-au uitat românii la miezul nopţii de Înviere

 
AUDIENŢE PAŞTE. Slujba de Înviere la televizor. Pe ce posturi s-au uitat românii la miezul nopţii de Înviere

AUDIENŢE. Câţi români au luat lumină de la televizor? La ce televiziuni au urmărit Slujba de Înviere? Pe ce posturi erau deschise televizoarele la miezul nopţii?

Publicitate

În Noaptea de Înviere, la miezul nopţii (intervalul 23.45-00.15), cei mai mulţi dintre români se uitau la Pro TV: erau 650.000 de români pe post la Slujba de Înviere.

Cifre apropiate pentru următoarele trei televiziuni sâmbătă seara: între 280.000 de telespectatori la România TV (locul patru) şi 340.000 de români la Kanal D.

La oraşe, clasamentul a fost diferit: cel mai urmărit a fost Pro TV, dar locul al doilea a fost Antena 1, urmat de România TV. Kanal D a fost pe patru.

Pe publicul comercial, Pro TV a fost singurul post care a depăşit 100.000 de telespectatori (165.000, mai exact). Publicul tânăr a fost slab reprezentat pe celelalte staţii (60-65.000 de telespectatori pentru locurile 2-3, Kanal D şi Antena 1). 

Citeşte şi: AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la finala Dancing on Ice, câştigată de Jean Gavril? Show-ul, după filmele Pro TV

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 23 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23:45-00:15), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 655.000 3,7 17,2
2 Kanal D 344.000 2,0 9,0
3 Antena 1 335.000 1,9 8,8
4 Romania TV 280.000 1,6 7,3
5 Antena 3 187.000 1,1 4,9
6 National TV 162.000 0,9 4,2
7 Digi 24 144.000 0,8 3,8
8 Realitatea Plus 84.000 0,5 2,2
9 TVR 1 72.000 0,4 1,9
10 Prima TV 72.000 0,4 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.


**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 23 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23:45-00:15), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 321.000 3,4 16,4
2 Antena 1 154.000 1,6 7,8
3 Romania TV 136.000 1,4 6,9
4 Kanal D 126.000 1,3 6,4
5 Digi 24 113.000 1,2 5,8
6 Antena 3 110.000 1,2 5,6
7 TVR 1 57.000 0,6 2,9
8 National TV 56.000 0,6 2,8
9 Eurosport 1 54.000 0,6 2,8
10 DigiSport 2 40.000 0,4 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.


**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 23 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23:45-00:15), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 165.000 3,5 20,1
2 Kanal D 65.000 1,4 7,9
3 Antena 1 61.000 1,3 7,5
4 Digi 24 34.000 0,7 4,2
5 Romania TV 33.000 0,7 4,0
6 Acasa Gold 30.000 0,6 3,7
7 Antena 3 29.000 0,6 3,5
8 DigiSport 1 23.000 0,5 2,8
9 History 22.000 0,5 2,7
10 Eurosport 1 21.000 0,4 2,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la finala Dancing on Ice, câştigată de Jean Gavril? Show-ul, după filmele Pro TV

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Miki Miki
    Acasa Gold pe locul 6 ? Pai ce a fost la ora aia ?
  • Catalin Catalin
    Ce audiente mici au toate posturile, se vede ca oamenii au petrecut de Paste.

Trimite un comentariu

sus