Skip to main content

SuperStar, super audienţă. Show-ul Pro TV, mult peste iUmor-ul Antenei. În seara cu România TV pe trei

 
SuperStar, super audienţă. Show-ul Pro TV, mult peste iUmor-ul Antenei. În seara cu România TV pe trei

AUDIENŢE. Sâmbătă seara românii au avut televizoarele deschise pe Pro TV. SuperStar a fost programul serii, cu audienţe ce au depăşit iUmor-ul Antenei 1, principalul contracandidat la primul loc. 

Publicitate

Tot aseară s-a remarcat în audienţe un post de ştiri. Vorbim despre România TV, care a fost pe trei în mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţări. A stat mai bine chiar şi decât Kanal D, pe intervalul SuperStar. 

De notat că SuperStar a fost mai lung cu jumătate de oră faţă de iUmor. Diferenţele dintre cele două posturi au fost mari, de peste 400.000 de telespectatori în medie, până la ora 23:00. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00):

Naţional. Aproape 1,4 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la ediţia SuperStar de sâmbătă seara. Pro TV a fost lider detaşat, cu cifre mult peste cele obţinute de Antena 1. 

Postul Intact ocupat locul doi în top, cu o medie de peste 950.000 de privitori pe minut. 

România TV a depăşit Kanal D la nivel naţional, cu o medie de 768.000 de persoane. Postul Dogan a urmat în top, la mică distanţă, cu 764.000 de telespectatori pe minut. 

Urban. Situaţia s-a repetat şi în mediul urban. Pro TV a condus, cu o medie de aproximativ 720.000 de persoane. Antena 1 a ocupat locul secund, de unde aduna o medie de 450.000 de telespectatori. 

România TV şi Kanal D s-au duelat, şi în mediul urban, pentru locul trei. A câştigat România TV, care a numărat peste 400.000 de urmăritori pe minut, pe intervalul SuperStar. 

De pe locul patru, Kanal D a scos o medie de aproximativ 320.000 de oameni. 

Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la SuperStar, show care a adunat o medie de aproape 300.000 de telespectatori.

Antena 1 a urmat în top, iar pe intervalul SuperStar a adunat aproape 200.000 de oameni. 

Kanal a completat podiumul şi a stat mult mai bine decât România TV, pe segmentul tinerilor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Postul a numărat 100.000 de persoane, iar RTV 62.000. 

Audienta posturilor TV sâmbătă, 9 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.387.000 7.9 18.5
2 Antena 1 952.000 5.4 12.7
3 Romania TV 768.000 4.4 10.2
4 Kanal D 764.000 4.3 10.2
5 Antena 3 350.000 2.0 4.7
6 TVR 1 238.000 1.4 3.2
7 Realitatea Plus 217.000 1.2 2.9
8 National TV 143.000 0.8 1.9
9 Prima TV 141.000 0.8 1.9
10 Antena Stars 130.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 9 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 721.000 7.5 18.8
2 Antena 1 450.000 4.7 11.7
3 Romania TV 404.000 4.2 10.5
4 Kanal D 320.000 3.3 8.4
5 Antena 3 222.000 2.3 5.8
6 Realitatea Plus 107.000 1.1 2.8
7 TVR 1 89.000 0.9 2.3
8 DigiSport 1 84.000 0.9 2.2
9 TVR 2 73.000 0.8 1.9
10 Prima TV 72.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 9 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 284.000 6.8 23.4
2 Antena 1 195.000 4.7 16.1
3 Kanal D 106.000 2.5 8.7
4 Romania TV 62.000 1.5 5.1
5 Digi 24 30.000 0.7 2.5
6 Antena 3 30.000 0.7 2.5
7 National TV 26.000 0.6 2.1
8 DigiSport 1 24.000 0.6 2.0
9 TVR 1 19.000 0.5 1.6
10 Prima TV 18.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andreas Andreas
    Superstar a crescut și are toate șansele să devină cu acte în regulă show-ul musical al grilelor de toamnă Pro tv!
  • D D
    Dar de unde brusc creșterea în audiențe la SuperStar?
  • Daniel Daniel
    Sambata seara pe locurile 4-5-6 la comercial sunt 3 televiziuni de stiri. Ma rog 2 jumate, dar chiar si asa... e trist.
  • Ionulici Ionulici
    Pana acum, Antenuta supravietuieste doar cu Asiaticii. In rest, cam zero in audiente.
  • Gigilescu Gigilescu
    Postacii antenisti in frunte cu Mile mile in genunchi ! Umorul Sec chiar e Zero Barat !

Trimite un comentariu

sus