Skip to main content

Survivor, încă o seară pe primul loc în audienţe. Peste 1,6 milioane de persoane, cu ochii pe show-ul de supravieţuire. Audienţe bune şi pentru Digi Sport

 
Survivor, încă o seară pe primul loc în audienţe. Peste 1,6 milioane de persoane, cu ochii pe show-ul de supravieţuire. Audienţe bune şi pentru Digi Sport

Show-ul Survivor a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe şi duminică seara. Peste 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit o nouă ediţie a show-ului de supravieţuire. 

Publicitate

Antena 1 a fost a doua pe podium, cu o nouă ediţie iUmor, în timp ce Kanal D a fost pe trei, cu emisiunea de divertisment Roata norocului. 

Ca de obicei, Digi Sport 1 a avut poziţie bună în audienţă. Postul a difuzat aseară meciul Universitatea Craiova - CFR Cluj. Pe intervalul meciului (20.30 - 22.30) Digi Sport  avut cifre chiar mai bune decât a înregistrat pe intervalul Survivor (20.00 - 23.30).

Astfel, partida dintre Universitatea Craiova şi CFR Cluj a fost urmărită de ăeste 530.000 de persoane, dintre care 290.000 erau de la oraşe. Pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, Digi Sport 1 a fost urmărit de 120.000 de telespectatori.

Totodată, meciul a fost urmărit, la nivel naţional, de 155.000 de persoane pe Look Sport şi de 65.000 pe Orange Sport. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor de televiziune de duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor:

Naţional. Survivor a atras pe Pro TV peste 1,6 milioane de telespectatori, duminică seara. A avut peste 700.000 de telespectatori în plus faţă de al doilea clasat, Antena 1, care a pus aseară la bătaie o nouă ediţie a show-ului iUmor. 

Kanal D a avut locul al treilea pe podium, cu aproape 800.000 de telespectatori. 

Ca de obicei, Digi Sport 1 a avut poziţie bună în audienţe, pentru o televiziune de nişă. Televiziunea cu programe sportive a avut 440.000 de telespectatori media. 

Urban. Pro TV a marcat în audienţe şi la oraşe, cu o medie de 820.000 de telespectatori pentru show-ul Survivor. Locul secund a fost al Antenei 1, urmărită de 545.000 de orăşeni, media, în timp ce pe Kanal D erau 306.000 de persoane. 

Pe Digi Sport 1, cu derby-ul serii plus emisiunile de dezbatere, au fost 240.000 de telespectatori din mediul urban. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost cap de afiş şi e publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, unde a atras o medie de 405.000 de persoane. 

Antena 1, de pe poziţia secundă, a fost urmărită de 320.000 de persoane, în timp ce Kanal D a obţinut o medie de 110.000 de persoane. 

Digi Sport 1 n-a fost departe de Kanal D. A avut puţin peste 100.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.644.000 9.3 20.3
2 Antena 1 899.000 5.1 11.1
3 Kanal D 797.000 4.5 9.9
4 DigiSport 1 443.000 2.5 5.5
5 Antena 3 391.000 2.2 4.8
6 Romania TV 368.000 2.1 4.6
7 Happy Channel 352.000 2.0 4.4
8 Pro Cinema 258.000 1.5 3.2
9 Prima TV 225.000 1.3 2.8
10 National TV 196.000 1.1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel URBAN:

FIELD1 URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 824.000 8.7 19.5
2 Antena 1 545.000 5.7 12.9
3 Kanal D 306.000 3.2 7.2
4 DigiSport 1 240.000 2.5 5.7
5 Antena 3 217.000 2.3 5.1
6 Romania TV 207.000 2.2 4.9
7 Happy Channel 163.000 1.7 3.8
8 Prima TV 102.000 1.1 2.4
9 Pro Cinema 98.000 1.0 2.3
10 National TV 93.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 DE ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 405.000 8.5 22.1
2 Antena 1 321.000 6.7 17.5
3 Kanal D 108.000 2.3 5.9
4 DigiSport 1 102.000 2.1 5.6
5 Prima TV 56.000 1.2 3.0
6 Pro Cinema 51.000 1.1 2.8
7 Antena 3 46.000 1.0 2.5
8 Happy Channel 38.000 0.8 2.1
9 Digi 24 38.000 0.8 2.1
10 Realitatea Plus 31.000 0.7 1.7
 
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • B.A.M B.A.M
    Expertule, PESTE 75% din comentariul tău e plagiat propriu de pe alte articole!!
    Dacă NU ai fost contrazis până acum pe acele articole, înseamnă că LUMEA E DE ACORD CU TINE!!! Și, deci, NU trebuie să devii un "mile 2"!!!
    REPET!!! NIMENI NU TE-A CONTRAZIS ca să scrii aceleași lucruri de o mie de ori!!!
    Măcar REFORMULEAZĂ-LE....
    CALMEAZĂ-TE!!! Suntem de acord atât cu lauda către PRO TV (precum costul SMS), precum și CRITICA (respectiv că producătorii au fost INCOMPETENȚI în a ține în concurs concurenții AGRESIVI ȘI CERTĂREȚI, și implicit INTERESANȚI PENTRU EMISIUNE și TELESPECTATORI)
    Suntem de acord cu tine! Nu te mai comporta ca și cum am fi sărit să te batem pentru opinia ta NEcontrazisă de NIMENI!!!
  • B.A.M B.A.M
    Rile, chiar dacă acești useri sunt enervanți, EI AU DREPTATE!!! Cei de la Pagina de media pozează într-un site obiectiv, dar publică audiențele unei emisiuni doar dacă există un interes ascuns în spate (fie pentru emisiune, fie pentru editori)! Iar această IPOCRIZIE e MAI enervantă decât acești useri certăreți, pe care POȚI SĂ-I IGNORI!!! (Apropo!)
    Doar pentru că pe tine (și alții) te enerveză, asta NU le "diluează" DREPTUL LA OPINIE ȘI LA LIBERA EXPRIMARE A ACESTEIA!!!
    #JOS CENZURA
    #JOS POLITICALLY CORECT
  • R R
    Se pare că ziua de sâmbătă nu prea contează în audiențe ,de se pun audiențele din an în Paște . Și vă rugăm să dați audiențele pe targetul comercial oficial 21-54 național sau 18-54 urban
  • MucCelMic MucCelMic
    Caldura a fost in capul tau, postac.
  • Mile Mile
    Iată ca public educat e la antena , la postaci sunt pensionari , pe intervalul iumor nu prezentați, survivor e gata ha
  • Rile Rile
    @R: nu mai bine te angajezi undeva decât sa cerșești audiențe aici? Cine lucrează în domeniu, are deja audientele.Cei care nu le au înseamnă ca nu au nevoie de ele pt jobul lor. Nu are nimeni nevoie de comentariile tale și de obositoarea cearta pe cifre dintre câțiva useri aici. #ignoreR #ignoremile
  • Mile Mile
    Ca nu este oficial este de postsci Target
  • Expertul Expertul
    Sunt cele mai slabe audiente Survivor Romania din acest sezon, dar e normal sa scada interesul pentru show, avand in vedere ca doar o echipa castiga aproape toate jocurile.
    O scurta analiza cu plusuri si minusuri despre Survivor Romania sezonul3! Plusuri: 1. La ProTV un mesaj SMS prin care iti votezi concurentul preferat costa doar 0,48 Euro, in timp ce la Kanal D a costat 1,19 Euro. 2. Introducerea din formatul original a insulei exilului a adus mai mult dinamism in show. 3. Introducerea imunitatii personale salveaza concurentii buni pe plan sportiv de la eliminare. 4. ProTV si producatorii au sanctionat violenta verbala, in timp ce la Kanal nu s-a intamplat asta. 5. Survivor este mai curat in acest sezon fara manelisti. 6. La ProTV eliminarile s-au facut corect, daca tinem cont ca pentru producatori si ProTV era mai convenabil sa mentina in show concurentii pusi pe scandal. Minusuri: 1 In acest sezon echipele sunt dezechilibrate, iar ProTV si producatorii n-au reusit sa remedieze asta prin noii concurenti adusi pe parcurs. E tare frustrant sa te uiti la o competitie in care doar o echipa castiga. 2. Un format cu performantele Survivor ar fi trebuit sa primeasca cel putin4 zile in grila ProTV. 3. Continutul Survivor care n-are loc in show-ul de pe TV ar fi trebuit difuzat pe platforma Voyo. 4. Survivor n-ar fi trebuit difuzat in avans pe Voyo, avand in vedere ca retelele sociale sunt pline cu mesaje in care se dezvaluie ce echipa castiga jocurile. 5. Redenumirea celor doua echipe si amestecarea concurentilor mi se pare o mare prostie din partea producatorilor. Telespectatorii au fost obisnuiti din sezoanele trecute, sa urmareasca lupta dintre Faimosi si Razboinici, dar cu aceasta incercare nereusita de a echilibra cele doua echipe telespectatorii vor fi derutati si audientele vor fi tot mai mici.
  • Migilescu Migilescu
    Apropo postac Mile, Pro Cinema peste Antenuta 3 Pensionari si Happy Zero. Nu zici asta postac ?
  • Milgica Milgica
    Iumor nu a scăzut nimic de căldură ha

    Ba a scazut postac. Tot locul 2 sub Survivor. Ha ha ha !
  • Mile Mile
    Iumor nu a scăzut nimic de căldură ha
  • alex9875 alex9875
    Ba frate audiențele de sâmbătă ???
  • R R
    Prezentați pe targetul national 21-54
  • Alex Alex
    Sunteți atat de obositori unii dintre voi , oare chiar nu se pot bana userii după IP ?
  • R R
    Vrem să vedem si audiențele de sâmbătă

Trimite un comentariu

sus