Skip to main content

AUDIENŢE. Show-ul Survivor rămâne lider de audienţă, dar cu cifre mai mici faţă de prima ediţie

 
AUDIENŢE. Show-ul Survivor rămâne lider de audienţă, dar cu cifre mai mici faţă de prima ediţie

AUDIENŢE. A doua ediţie Survivor, difuzată luni seară pe Pro TV, a adus în faţa televizoarelor puţin peste două milioane de telespectatori, la nivel naţional. De notat însă că a reuşit să atragă mai puţini români, în minus cu cel puţin jumătate de milion faţă de prima ediţie, difuzată duminică, la aceeaşi oră

Publicitate

Show-ul a fost şi de această dată lider detaşat de audienţă, cu cifre aproape duble faţă de Kanal D (un milion de telespectatori) şi Antena 1 care s-a clasat pe locul trei (1,4 milioane). 


AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat


Faimoşii şi Războinicii s-au confruntat aseară într-un joc de imunitate. Scorul a fost de 10 la 6 pentru Războinici, aşa că Faimoşii s-au văzut nevoiţi apoi să lupte pentru imunitatea individuală. 

Luni seara s-au făcut şi primele propuneri pentru eliminare. Singurii care au stat liniştiţi pe parcursul nominalizărilor au fost Emil Rengle şi Elena Chiriac. În schimb, Roxana Ciuhulescu, Xonia şi Cătălin Zmărăndescu şi-au auzit numele şi au fost propuşi să iasă din show. Soarta lor va fi decisă de public, în această seară, în cea de-a treia ediţie Survivor.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa principalelor posturi de luni, 17 ianuarie, când a fost difuzată a doua ediţie Survivor (20.30-23.30):

Naţional. Survivor a clasat Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite televiziuni, luni seara, cu cea de-a doua ediţie din noul sezon. Emisiunea a reuşit să adune mai bine de 2 milioane de telespectatori în fiecare minut. Astfel, Pro TV a avut o cotă de piaţă de 25% şi un rating de 11,5. Cifrele sunt mai mici decât cele de duminică, de la debutul show-ului, când postul TV a înregistrat 2,6 milioane de privitori, o cotă de piaţă de 31% şi un rating de 14,8, după cum a relatat Paginademedia.ro

Pe locul doi s-a clasat Kanal D, la o distanţă destul de mare de lider. Astfel, 1,4 milioane de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la programele sale, pe intervalul Survivor. Postul a avut programat serialul turcesc Fiica Ambasadorului.

Şi Antena 1 a ocupat un loc pe podium, dar cu cifre la jumătate faţă de Pro TV. Astfel, aproximativ un milion de telespectatori din întreaga ţară se uitau la programele Antenei pe intervalul emisiunii cu Daniel Pavel. 

Urban. Survivor a rămas lider şi la oraşe. Astfel, mai bine de un milion de români se uitau, în fiecare minut, la cea de-a doua ediţie Survivor, difuzată de Pro TV în acest sezon.

Podiumul a rămas neschimbat şi la nivel urban. Kanal D a reuşit să atragă peste 626.000 de telespectatori, iar Antena 1, pe trei, aproape jumătate de milion (492.000 de persoane). 

Comercial 21-54 Urban. Pro TV a condus detaşat şi în rândul tinerilor. Peste 512.000 de persoane din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, au preferat Survivor luni seară. 

Însă Antena 1 făcut rocada cu Kanal D şi, pe această categorie, s-a clasat pe locul doi. Aproximativ 282.000 de români s-au uitat la „Poftiţi pe la noi“, în timp ce 171.000 au ales serialul turcesc „Fiica Ambasadorului“.

Locurile patru şi cinci au fost ocupate de România TV (56.000) şi Antena 3 (48.000).

Citeşte şi: Cine este Andreea Tonciu, din echipa Faimoşilor, în show-ul Survivor


Citeşte şi: Cine este Laura Giurcanu, din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Otilia Bilionera, din echipa Faimoşilor, la Survivor 2022


Citeşte şi: Cine este CRBL, din echipa Faimoşilor de la Survivor


Citeşte şi: Cine este TJ Miles, concurent la Survivor în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Emil Rengle din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Elena Chiriac, concurentă la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Cătălin Zmărăndescu, concurent Survivor România, în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Robert Niţă, concurent la Survivor România în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Xonia, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Roxana Ciuhulescu, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Radu Itu de la Survivor România, din echipa Faimoşii

Audienţa posturilor TV de luni, 17 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.021.000 11.5 25.3
2 Kanal D 1.471.000 8.4 18.4
3 Antena 1 1.037.000 5.9 13.0
4 Romania TV 436.000 2.5 5.5
5 Antena 3 329.000 1.9 4.1
6 Prima TV 214.000 1.2 2.7
7 Pro Cinema 180.000 1.0 2.3
8 Happy Channel 178.000 1.0 2.2
9 Realitatea Plus 153.000 0.9 1.9
10 National TV 147.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 17 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.012.000 10.6 24.6
2 Kanal D 626.000 6.6 15.2
3 Antena 1 492.000 5.2 12.0
4 Romania TV 252.000 2.6 6.1
5 Antena 3 215.000 2.3 5.2
6 Prima TV 112.000 1.2 2.7
7 Happy Channel 98.000 1.0 2.4
8 Realitatea Plus 91.000 1.0 2.2
9 Diva 77.000 0.8 1.9
10 Pro Cinema 73.000 0.8 1.8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de luni, 17 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 512.000 10.7 30.5
2 Antena 1 282.000 5.9 16.8
3 Kanal D 171.000 3.6 10.2
4 Romania TV 56.000 1.2 3.3
5 Antena 3 48.000 1.0 2.9
6 Diva 38.000 0.8 2.3
7 Digi 24 38.000 0.8 2.3
8 Prima TV 35.000 0.7 2.1
9 Pro Cinema 35.000 0.7 2.1
10 National TV 28.000 0.6 1.7

Totul despre SURVIVOR. Cine sunt Faimoşii şi Războinicii


 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Rebeca Rebeca
    Pana acum, imi place. Parca e mai mult partea sportiva, si mai putin barfa. Sper sa nu schimbe prea repede... Sa vedem jumate intreceri, jumate certuri.
  • Sabina Sabina
    Cred că de săptămâna viitoare Survivor va fi difuzat și miercurea ,depinde ce audiențe obține MasterChef mâine seara. Felicitări Pro TV pentru audiența.
  • Marius Marius
    Pentru mine, 3 ore pe zi e prea mult. Preferam 4 zile pe saptamana, dar emisiunea sa tina in jur de 2 ore si 30 de minute. De exemplu, de luni pana miercuri de la ora 20:30, pana la 23:00. Duminica, de la 20:00 pana la 22:30.
  • Milov Milov
    Iar a fost spulberata Antenuta. Nu Mile postac ?
  • No name No name
    Imi place ca e mai compacta fata de cea care a fost la Kanal D ,criticii innascuti acuma vor ceea ce anul trecut nu le placea
  • Maxim Maxim
    Nu e nici sport, nici divertisment. E un concurs cu obstacole fara niciun haz. Tot secretul sta in costumele de baie. Daca ar avea tricouri si sorturi audienta ar fi mult mai mică. Pentru ca continutul este zero. O emisiune plina de hormoni si atat. Daca ar fi o productie spectaculoasa, cu sportivi adevarati si mize puternice ar fi altceva. Dar, deocamdata, e o productie f buna pentru tarile sarace din estul Europei. Ceea ce si suntem.
  • RzV RzV
    Pentru o seara de luni sunt audiente foarte bune, logic sa fie mai in scadere dupa o seara de duminica si de debut a show-ului.
    Mi se pare prea grabita emisiunea, deja din a doua zi joc de eliminare si propuneri spre eliminare, deja incep discutiile si primele certuri cine pe cine voteaza si din nou se pare ca emisiunea se va baza pe barfele din spate.
  • Expertul Expertul
    Scaderea dupa prima editie a fost anticipata de mine, avand in vedere ca unii se asteptau ca show-ul sa fie asemanator cu cel din SUA, sau cu manelisti ca la Kanal d. Daca audienta Survivor se stabilizeaza la aprox 2 milioane si intre 11 si 9 rating pe targetul National 21 - 54 ABCD, va fi un castig pentru ProTV.
  • Comentatorul Comentatorul
    Episodul mi-a placut. M-am simtit ca la sezoanele trecute. Din pacate, ma tem, ca audienta o sa mai scada... Concurentii nu au fost alesi cum trebuie. Multi nu transmit nimic. Pe atat de mult ma bucur sa-l va pe Robert Nita la Faimosii, la varsta lui e un adevarat exemplu! Extraordinara idee de a-l alege. Dar Roxana Ciuhulescu are multe probleme se sanatate, nu inteleh ce cauta acolo! As fi vazut-o pe Elena Matei la Faimosi, ea si asa e destul de cunoscuta la Antena 1. Majoritatea fetelor de la Faimosi nu prea se potrivesc acestui show.
    Sper sa nu am dreptate, vreau ca acest show sa fie la fel de bun si lung ca sezonul trecut. Consider ca e nevoie de noi concurenti in curand! Si sper sa se aduca vedete mai actuale, care sa aduca telespectatori, sa revitalizeze situatia. Geta Sterp e cunoscuta pe youtube la TJ Miles pe tiktok, ar putea fi o solutie.
    Cei care se ocupa de social media inca mai au multe de invatat de la Kanal D! Nu stiu sa promoveze emisiunea in timp real!
  • Ha Ha
    Mamă... ce scădere, dar lider clar

    Mile, poate azi ieși din bârlog să recunoști că Antenuța a fost din nou spulberată
  • Euforie Euforie
    Se pare că strategia celor de la ProTV de a promova filmele de pe Pro Cinema în timpul programului informativ al Știrilor dă roade. Audiențe tot mai bune pentru acest post TV. Să sperăm că vor promova pe viitor mai mult și serialele de pe Pro 2. Ediția de aseară a fost foarte bună, pauzele au fost mai rare și mai scurte. În seara asta, se anunță o ediție incendiară: avem scandal, o eliminare, o descalificare, plânsete etc. Sper ca Pro TV să difuzeze această emisiune 4 zile pe săptămână, în rest, toate cele bune
  • Milac Milac
    Educatia la Pro, nu prostia de la Marinica. Nu postac Mile ?
    Si azi esti ascuns in barlog ? Trezirea !
  • Jadorashul Jadorashul
    Pro TV e interesat de comercial. Nu de national. Ai aproape 11 rating comercial si 30% share. E chiar foarte bine.

Trimite un comentariu

sus