Survivor continuă să fie cel mai urmărit program TV de români. Show-ul de la Pro TV a depăşit marţi seara Chefii de la Antena 1, dar şi serialele turceşti de la Kanal D.
Peste 1,6 milioane de români au urmărit ediţia din 22 martie, în care Cătălin Smărăndescu a fost votat pentru eliminare. Sportivul a părăsit competiţia din Republica Dominicană, Faimoşii fiind, din nou, cu un om minus şi deci, în dezavantaj faţă de Războinici.
Pe locul doi în clasament, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe, se menţine Kanal D cu serialele turceşti, peste Antena 1 care a difuzat marţi seara o nouă ediţie a show-ului Chefi fără limite.
Iar posturile de ştiri continuă să câştige public prin relatările despre războiul din Ucraina, având audienţe peste media obişnuită.
Antena 3 se ţine aproape de sora ei de trust, Antena 1, fiind cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu o audienţă de aproape 450.000 la nivel naţional, peste rivalele România TV şi Digi 24.
Iar postul Realitatea Plus nu a prins marţi seară un loc în top 10 cele mai urmărite televiziuni, pe niciun target de audienţă.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Survivor:
Naţional. O seară cu Survivor, adică o seară în care românii aleg Pro TV. Mai bine de 1,6 milioane s-au uitat la ediţia în care Cătălin Smărăndescu a ieşit din joc.
La mai bine de o jumătate de milion distanţă s-a clasat Kanal D care a difuzat, pe acest interval, Fiica Ambasadorului şi apoi, de la ora 23.00, tot un serial turcesc - Ramo.
Astfel, aproape 1,1 milioane de fani, în medie, s-au uitat la serialele turceşti de la Kanal D.
Ultimul loc de pe podium este al Antenei 1, care a strâns în faţa televizoarelor 621.000 de urmăritori ai Chefilor.
Audienţa posturilor de ştiri din top 10:
- Antena 3 (locul patru, 449.000 de telespectatori)
- România TV (locul cinci, 363.000 de telespectatori)
- Digi 24 (locul zece, 169.000 de telespectatori)
Urban. Show-ul de pe Pro TV se menţine pe primul loc şi în rândul celor de la oraşe. Peste 825.000 de români au ales să se uite la Survivor, cifre de aproape trei ori mai mari faţă de Chefi fără limite.
Astfel, 315.000 de români s-au uitat la cooking show-ul cu Chef Sorin Bontea, Chef Cătălin Scărlătescu şi Chef Florin Dumitrescu de la Antena 1, care a fost pe locul trei.
Poziţia secundă a fost ocupată de serialele turceşti de la Kanal D care au fost urmărite, pe intervalul Survivor, de 461.000 de fani.
Audienţa posturilor de ştiri din top 10:
- Antena 3 (locul patru, 267.000 de telespectatori)
- România TV (locul cinci, 179.000 de telespectatori)
- Digi 24 (locul şapte, 115.000 de telespectatori)
Comercial Urban 21 - 54 de ani. Pro TV a fost lider şi pe segmentul comercial, cu o audienţă de 409.000 de tineri de la oraşe.
Pe de altă parte, Antena 1 nu a mai cedat locul doi postului turcesc Kanal D. Astfel, televiziunea din grupul Intact s-a clasat pe poziţie secundă, având 174.000 de urmăritori, de două, trei ori mai puţini decât Pro TV.
Totuşi, Antena 1 a fost în faţa postului turcesc, cu un avans de 35.000 de privitori - Kanal D a strâns doar 139.000 de telespectatori din publicul comercial.
Audienţa posturilor de ştiri din top 10:
- Antena 3 (locul patru, 73.000 de telespectatori)
- Digi 24 (locul cinci, 63.000 de telespectatori)
- România TV (locul şapte, 55.000 de telespectatori)
Audienţa posturilor TV de marţi, 22 martie, pe intervalul Survivor (20:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.605.000 | 9.1 | 23.0 |
2 | Kanal D | 1.097.000 | 6.2 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 621.000 | 3.5 | 8.9 |
4 | Antena 3 | 449.000 | 2.6 | 6.4 |
5 | Romania TV | 363.000 | 2.1 | 5.2 |
6 | Prima TV | 242.000 | 1.4 | 3.5 |
7 | Antena Stars | 241.000 | 1.4 | 3.4 |
8 | National TV | 170.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | Happy Channel | 169.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Digi 24 | 169.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 22 martie, pe intervalul Survivor (20:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 825.000 | 8.7 | 23.3 |
2 | Kanal D | 461.000 | 4.8 | 13.0 |
3 | Antena 1 | 315.000 | 3.3 | 8.9 |
4 | Antena 3 | 267.000 | 2.8 | 7.5 |
5 | Romania TV | 179.000 | 1.9 | 5.1 |
6 | Prima TV | 145.000 | 1.5 | 4.1 |
7 | Digi 24 | 115.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Antena Stars | 110.000 | 1.2 | 3.1 |
9 | Happy Channel | 87.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | National TV | 74.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 22 martie, pe intervalul Survivor (20:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 409.000 | 8.6 | 27.1 |
2 | Antena 1 | 174.000 | 3.6 | 11.5 |
3 | Kanal D | 139.000 | 2.9 | 9.2 |
4 | Antena 3 | 73.000 | 1.5 | 4.8 |
5 | Digi 24 | 63.000 | 1.3 | 4.2 |
6 | Prima TV | 60.000 | 1.3 | 4.0 |
7 | Romania TV | 55.000 | 1.2 | 3.6 |
8 | National TV | 35.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 33.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Pro Cinema | 32.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Unde prostovane ? Pe stirile cu Bucatarii Zero spulberati de Survivor de duminica, luni si marti unde ai fost *** ?