Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor, cifre de două-trei ori peste Insula iubirii. Fiica Ambasadorului, locul doi în ţară şi la oraşe

 
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

Survivor a scăzut uşor în audienţe, sub pragul de 1,5 milioane de telespectatori, însă se menţine lider. Insula iubirii, aflată abia la a doua ediţie din noul sezon, are cifre de două-trei ori mai mici.

Publicitate

Mai mult decât atât, emisiunea Antenei 1 prezentată de Radu Vâlcan a fost depăşită din nou de serialul turcesc Fiica Ambasadorului de la Kanal D, la nivel naţional şi la oraşe.

Astfel, dacă la Insula iubirii s-au uitat puţin peste 600.000 de români la nivel naţional, Fiica Ambasadorului a avut mai bine de un milion de telespectatori.

Vezi aici audienţele ediţiei de debut: Premiera Temptation Island - Insula Iubirii a „naufragiat” pe locurile doi şi trei

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor:

Naţional. Pro TV a fost lider de audienţă, show-ul Survivor fiind urmărit de peste 1,4 milioane de telespectatori.

Locul doi a fost ocupat de Kanal D care a difuzat în acest interval noi episoade ale serialului turcesc Fiica Ambasadorului, vizionate de mai bine de un milion de fani.

Insula iubirii a avut puţin peste 600.000 de telespectatori din întreaga ţară, cu 30.000 mai mulţi faţă de prima ediţie, difuzată luni, 2 mai. Cu aceste cifre, emisiunea de la Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei în clasamentul audienţelor la nivel naţional, după Pro TV şi Kanal D.

Locurile patru şi cinci au fost ocupate de două televiziuni de ştiri: România TV a avut 379.000 de privitori, iar Antena 3 - 364.000.

Urban. Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi la oraşe. Aici, show-ul din Republica Dominicană a fost urmărit de puţin peste 700.000 de telespectatori.

Şi Kanal D şi-a păstrat publicul, ocupând aceeaşi poziţie secundă cu serialul Fiica Ambasadorului la care s-au uitat 479.000 de fani.

Iar Antena 1, cu cifre la jumate faţă de lider, s-a mulţumit cu locul trei. Reality show-ul Insula iubirii a fost urmărit de 359.000 de români de la oraşe.

Antena 3 şi România TV au făcut schimb de locuri la oraşe. Postul Antena 3 a trecut pe locul patru, cu o audienţă de 245.000 de persoane, iar România TV s-a poziţionat după, cu 224.000 de privitori.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost lider şi pe publicul comercial, fiind urmărit de 325.000 de tineri de la oraşe.

Însă Antena 1 şi-a luat revanşa. Insula iubirii a trecut pe doi, înaintea serialului de la Kanal D. Show-ul a fost urmărit de 243.000 de români din mediul urban cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Astfel, Kanal D a coborât pe trei, cu cifre aproape la jumate faţă de Antena 1. Serialul Fiica Ambasadorului a atras 127.000 de tineri de la oraşe.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1456 8.3 20.8
2 Kanal D 1.050.000 6.0 15.0
3 Antena 1 617.000 3.5 8.8
4 Romania TV 379.000 2.2 5.4
5 Antena 3 364.000 2.1 5.2
6 Prima TV 280.000 1.6 4.0
7 DigiSport 1 244.000 1.4 3.5
8 Pro Cinema 239.000 1.4 3.4
9 Antena Stars 202.000 1.1 2.9
10 Happy Channel 189.000 1.1 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 706.000 7.4 18.8
2 Kanal D 479.000 5.0 12.8
3 Antena 1 359.000 3.8 9.6
4 Antena 3 245.000 2.6 6.5
5 Romania TV 224.000 2.4 6.0
6 DigiSport 1 171.000 1.8 4.5
7 Prima TV 150.000 1.6 4.0
8 Happy Channel 113.000 1.2 3.0
9 Pro Cinema 111.000 1.2 2.9
10 Antena Stars 92.000 1.0 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 3 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-22:25), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 325.000 6.8 20.7
2 Antena 1 243.000 5.1 15.5
3 Kanal D 127.000 2.7 8.1
4 DigiSport 1 99.000 2.1 6.3
5 Antena 3 65.000 1.4 4.2
6 Pro Cinema 64.000 1.4 4.1
7 Prima TV 55.000 1.2 3.5
8 Romania TV 50.000 1.1 3.2
9 Digi 24 50.000 1.0 3.2
10 National TV 39.000 0.8 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Acicu Acicu
    A avut noroc ca nu a fost chefi la cuțite

    Ce visezi postac ? Am avut Bucatareala Zero. Nu mai abera pe aici.
  • Morigu Morigu
    Chiar e sub te cunosc survivor , cine ar fi crezut , sa ajungă la asemenea umilință, felicitări antena se pricepe la emisiuni ha

    Se pricepe la pensionari. Exact. Si Cunoscutii Zero sub Talentosi si Fierbinti. Ha ha !
  • Pestig Pestig
    Foarte slab survivor la kanal d era peste

    Foarte slab Bucatarela Zero si Insula Zero. Survivor peste.
  • Mile Mile
    A avut noroc ca nu a fost chefi la cuțite
  • Mile Mile
    Chiar e sub te cunosc survivor , cine ar fi crezut , sa ajungă la asemenea umilință, felicitări antena se pricepe la emisiuni ha
  • Mile Mile
    Foarte slab survivor la kanal d era peste
  • Dragos Dragos
    B.A.M, bine a zis cine a zis ca vrei sa pari NEinteresant. As spune chiar ca nu vrei sa pari, ci chiar esti NEinteresant. Scrii mult si prost. Insula iubirii, ca de altfel majoritatea emisiunilor de la noi, sunt importate si au un soi de Biblie, de la care nu te abati, decat cu acceptul celui care a creat acel format. Daca cei care au creat formatul au decis sa schimbe cate ceva, fix asta s-a intamplat si cu emisiunea din Romania. Tot nu vrei sa inveti.
  • B.A.M B.A.M
    @Nelu din poplaca:
    1) Episoadele serialelor ce rulează se schimbă!!!!!
    2) Dacă ție NU îți plac actualele seriale, AȘTEAPTĂ până ce ce va difuza un NOU (sau altul) serial!!! Pun pariu că unora chiar le plac aceste seriale, reluate uneori în buclă...
  • nelu din poplaca nelu din poplaca
    face cineva ceva cu Comedy Central? Degeaba e pe cablu ruleaza in bucla aceleasi vechituri e cineva acolo? Mai schimba cineva CD-urile sau benzile magnetice? :))
  • B.A.M B.A.M
    @Zero, una e să NU fi de acord cu mine, și cu totul altceva să zici că "vreau să par NEinteresant,..."!!!
    FĂ DIFERENȚA între nuanțe, dacă tot le folosești!!!
    P.S.
    În opinia MEA, toate aspectele BENEFICE privind redactarea, transpunerea și abordarea poveștilor concurenților din sezoanele 1-5 au fost înlocuite (ABSOLUT DEGEABA) cu unele INFERIOARE ca nivel de captare a atenției telespectatorului, de tipul celor folosite în emisiunile eșec de la PRO TV ca "Mă însoară mama", "Șef sub acoperire", etc! De aici și audiențele rușinoase ale acestui sezon (în comparație cu cele ale sezoanelor trecute, atât din toamnă, primăvară sau chiar vară).
    În plus, vechiul stil era atât de apreciat și de recunoscibil încât reușea și să distreze telespectatorul, NU doar să-l capteze în poveste!!!!
    Poate acum înțelegi la ce mă refer...
    (Dar dacă nu ai văzut vreun sezon din cele 5, nu ai cum face comparația cu cel actual-6, la nivelul primelor 2 episoade difuzate până acum, de unde reiese o abordare și o execuție superficială a celor de la Antena 1...)
  • R R
    Corectați greșelile din articol , Survivor s-a terminat la 13:25 nu 22:25 iar la Pro tv în tabelul național ,ați scis 1456, 1.456.000 ,așa trebuia
  • SobySobea SobySobea
    Claudiu Pândaru și Florin Negruțiu au revenit la Digi 24 de ieri.
    Cel mai probabil au fost în concediu și gata.
  • zero zero
    Una da copy/paste,altul bate câmpii cu digi24,R continua cu aberatiile,bam vrea sa para NEinteresant și să fie băgat în seamă,Mile e incultul pagini...numai capodopere pe aici.
  • B.A.M B.A.M
    Cifrele mici ale Antenei 1 (fie ele și în ușoară creștere) sunt consecința unui rebranding NEnecesar și absolut NEfericit!!! Atunci când ai o rețetă de succes (o emisiune consacrată ca Insula Iubirii), o păstrezi!!! NU o schimbi!!!!
    Chiar am așteptat aseară o redresare miraculoasă a emisiunii, dar zici că emisiunea e făcută la mișto de PRO TV!!!!
    Nu mai reiau ce am spus aseară (comentariul e public), dar se anunță cel mai prost sezon din cele 6!!! (Și culmea, nu neapărat din cauza concurenților sau a ispitelor ușor stângace și neinstruite, ci a celor care au făcut emisiunea...)
    P.S.
    Au trecut doar 3-4 ani de la ultima tură de Thailanda, din care 2 de pandemie. Dar cum să uiți într-o proporție atât de mare cum se face o emisiune filmată de ceva ani?!?!?!?!?!?!!?
  • R R
    1456, corectați 1.456.000 ,aveți greșeli multe

Trimite un comentariu

sus