Show-ul Survivor a fost prima alegere a telespectatori, marţi seara. Peste 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit emisiunea de supravieţuire.
A fost o seară în care show-ul a trecut printr-o nouă eliminare. Este vorba despre TJ Miles. Show-ul mai are opt concurenţi, iar începând din această seară emisiunea ajunge în faza de competiţii individuale. Marea finală, când se decide câştigătorul premiului de 100.000 de euro, va avea loc pe 31 mai, a anunţat Pro TV.
Aseară, în „competiţia” audienţelor au mai intrat şi Kanal D, cu ultimpul episod din serialul turcesc Fiica Ambasadorului, şi Antena 1, cu reality-show-ul Insula iubirii.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audineţa posturilor TV de marţi, 17 mai, pe intervalul Survivor România:
Naţional. Survivor a avut, la nivel naţional, peste 1,4 milioane de telespectatori. În acelaşi timp, pe Kanal D erau puţin peste un milion de persoane, cu ultimul episod din serialul Fiica Ambasadorului.
Locul trei i-a revenit Antenei 1, la mare distanţă de primele două televiziuni. Insula iubirii a fost „iubită” de doar jumătate de milion de telespectatori din întreaga ţară.
Urban. Pro TV a atras, la oraşe, peste 650.000 de persoane, cu ediţia în care a fost eliminat concurentul TJ Miles. Pe poziţia secundă a stat Kanal D, cu o medie de 490.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 340.000 de persoane.
Clasamentul este completat de Antena 3, cu 270.000 de orăşeni şi de Romania TV, cu 160.000.
Comercial-Urban 21-54 de ani. Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. Survivor a avut o medie de 240.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 233.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-23:30), -la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.404.000 | 8.0 | 21.3 |
2 | Kanal D | 1.073.000 | 6.1 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 533.000 | 3.0 | 8.1 |
4 | Antena 3 | 433.000 | 2.5 | 6.6 |
5 | Romania TV | 297.000 | 1.7 | 4.5 |
6 | Prima TV | 214.000 | 1.2 | 3.2 |
7 | National TV | 180.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 176.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | Happy Channel | 175.000 | 1.0 | 2.7 |
10 | Pro Cinema | 140.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 652.000 | 6.9 | 18.6 |
2 | Kanal D | 486.000 | 5.1 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 338.000 | 3.6 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 268.000 | 2.8 | 7.7 |
5 | Romania TV | 163.000 | 1.7 | 4.7 |
6 | Happy Channel | 119.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | Prima TV | 118.000 | 1.2 | 3.4 |
8 | Digi 24 | 88.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Antena Stars | 75.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 72.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 240.000 | 5.1 | 16.6 |
2 | Antena 1 | 233.000 | 4.9 | 16.1 |
3 | Kanal D | 142.000 | 3.0 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 88.000 | 1.9 | 6.1 |
5 | Prima TV | 55.000 | 1.2 | 3.8 |
6 | Digi 24 | 47.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | Pro Cinema | 36.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | Comedy Central | 35.000 | 0.7 | 2.5 |
9 | National TV | 28.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Film Cafe | 28.000 | 0.6 | 2.0 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
https://www.radardemedia.ro/audiente-tv-jocul-cuvintelor-cu-dan-negru-isi-mentine-pozitia-de-lider-de-piata/
https://www.radardemedia.ro/leii-au-sustinut-antreprenorii-la-inceput-de-drum-si-au-oferit-finantare-show-ul-a-fost-lider-de-audienta/