Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor de duminică seara. Aproape două milioane de persoane, cu ochii pe show-ul Pro TV. Digi Sport, poziţie bună în audienţe

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Seara de duminică a fost dominată de Pro TV, cu a patra ediţie a show-ului Survivor. Emisiunea a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga ţară, dintre care jumătate erau din mediul urban. 

Publicitate

Pro TV a fost liderul serii pe toate targeturile de audienţă, într-o seară în care Antena 1 a pus la bătaie emisiunea Poftiţi pe pa noi - Poftiţi prin ţară, în timp ce Kanal D a învârtit Roata norocului

Cine nu s-a uitat la emisiuni de divertisment, a ales filmele. Mai ales publicul din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Prin urmare, în clasamentul pe publicul comercial avem posturi precum AXN, Pro Cinema, Happy Channel sau TV 1000. 

În plus, televiziunea Digi Sport 1 a urcat bine în audienţe, pe trei la oraşe şi comercial, respectiv patru la nivel naţional, cu meciul FCSB - CFR Cluj. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul show-ului Survivor: 

Naţional. Pro TV a dominat la nivel naţional cu o nouă ediţia Survivor, difuzată dâmbătă seara. Postul TV s-a apropiat de două milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţăro, la o distanţă de aproape un milion de persoane de locul al doilea, ocupat de Antena 1. 

Kanal D a fost a treia televiziune pe intervalul Survivor (20.00 - 23.00), cu o medie de 740.000 de persoane. 

Poziţie bună pentru televiziunea Digi Sport 1. Postul RCS a fost pe patru în audienţe, cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori. Televiziunea a avut pe interval, meciul FCSB - CFR Cluj. 

Urban. Oraşele au ţinut tot cu Survivor. Emisiunea prezentată de Daniel Pavel s-a apropiat de un milion de telespectatori, în mediul urban, în cele trei ore de emisiune. 

Audienţele au fost mai mult decât duble faţă de locul al doilea, ocupat de Antena 1, care era urmărită de 480.000 de persoane. 

Meciul FCSB - CFR Cluj a propulsat bine audienţele Digi Sport 1. Postul ocupând poziţia a treia în audienţe, peste Kanal D. 

Comercial Urban 21-54. Survivorul Pro TV a avut o medie de 460.000 de telespectatori pe publicul urban cu vârste între 21-54 de ani. Cifrele au fost duble faţă de locul secund, ocupat de Antena 1, care avea o medie de 256.000 de persoane. 

Şi aici, Digi Sport 1 a prins poziţia a treia, cu o medie de 170.000 de privitori. 

Poziţie bună pentru AXN, care a fost a cincea televiziune pe publicul urban 21-54 de ani. Postul a avut, pe intervalul Survivor, două filme, Recuperatorul, cu Sylvester Stalone, şi Agentul, cu Wesley Snipes. 

Audienţa posturilor TV de duminică, 23 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.947.000 11.1 22.7
2 Antena 1 1.070.000 6.1 12.5
3 Kanal D 741.000 4.2 8.7
4 DigiSport 1 582.000 3.3 6.8
5 Romania TV 401.000 2.3 4.7
6 Antena 3 355.000 2.0 4.1
7 Happy Channel 286.000 1.6 3.3
8 TVR 2 259.000 1.5 3.0
9 TVR 1 208.000 1.2 2.4
10 Prima TV 192.000 1.1 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 23 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 933.000 9.8 21.8
2 Antena 1 481.000 5.1 11.2
3 DigiSport 1 342.000 3.6 8.0
4 Kanal D 256.000 2.7 6.0
5 Antena 3 219.000 2.3 5.1
6 Romania TV 216.000 2.3 5.1
7 TVR 2 134.000 1.4 3.1
8 Happy Channel 133.000 1.4 3.1
9 AXN 102.000 1.1 2.4
10 Realitatea Plus 94.000 1.0 2.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de duminică, 23 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 de ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 456.000 9.5 25.3
2 Antena 1 256.000 5.4 14.2
3 DigiSport 1 168.000 3.5 9.3
4 Kanal D 68.000 1.4 3.8
5 AXN 54.000 1.1 3.0
6 TVR 2 53.000 1.1 3.0
7 Romania TV 50.000 1.0 2.8
8 Pro Cinema 36.000 0.8 2.0
9 Happy Channel 35.000 0.7 1.9
10 TV1000 33.000 0.7 1.8

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Jadorashul Jadorashul
    Aseara am avut 3 ore de emisiune. Pe Pro TV Plus a aparut editia de aseara. Are 2 ore si 15 minute. Deci, 45 de minute de reclame sunt multe disperatilor ?
  • Sabina Sabina
    Și de această dată, show-ul Survivor a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:27. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.9 puncte de rating și 26.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.2 puncte de audiență și 16.2% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.9 milioane de românii au trăit cu sufletul jocul de imunitate, iar în minutul de aur, la ora 20:49, peste 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • Expertul Expertul
    Aseara, am monitorizat pauzele publicitare pentru cei care se plang de publicitatea din timpul Survivor. ProTV a avut 12 min de publicitate pe H, asa cum spune legea. Survivor a fost intrerupt de publicitate de doua ori in fiecare H, cu pauze de publicitate de 6 min plus 2 3 promo-uri.
  • Expertul Expertul
    @Andrei Nu se pune problema ca ProTV sa renunte la Valentin Teodosiu! Vocea lui Teodosiu poate fi auzita pe promo-urile pentru noile sezoane Romanii au talent, Las Fierbinti si la unele filme. @Iulian Poti sa ne spui niste nume potrivite pentru Survivor care sa fie pe gustul tau? Foarte curand vor fi adusi noi concurenti in ambele echipe Survivor.
  • Ionut Ionut
    "farmecul sezonului de la Kanal D"

    Iuliane, te referi la Jador ? La prostiile din capul lui Jador ? La maimutarelile lui Jador ? Asta era "farmecul" ?
    Prefer Survivor Pro de acum, nu prostiile manelistice de la Kanal de anul trecut.
  • Ana Ana
    Că ăia de anul trecut si-au arătat "farmecul" din prima :))))
    E de abia a doua săptămână!
  • Iulian Iulian
    Nu are farmecul sezonului de la Kanal D.
    Pacat...concurentii nu au deloc farmecul celor din sezonul trecut.
  • Andrei Andrei
    Nu știu dacă a observat cineva, dar văd că Pro Tv e pe cale să renunțe și la cea de-a doua voce emblematică, cea a lui Valentin Teodosiu. De câteva săptămâni, vocea lui Valentin se aude din ce in ce mai rar pe promouri, iar pe materialele care indică genul programului, se aude vocea lui Vintilă, lucru care în trecut nu s-a mai întâmplat. Are cineva mai multe informații?
  • ABC+ ABC+
    Dial, tu compari televiziunile Americane cu televiziunile românești?:)))
    Și normal că este de 45min la ei având în vedere că acolo sunt cele mai puternice formate din lume, la ei și o pauză publicitară are audiența cât toate tv românești la un loc.
  • MucCelMic MucCelMic
    Militica, iar ti-au taiat astia abonamentul de net pentru neplata? A, s-a facut de ras Antenuta si azi nu postam, nu-i asa? Roaga-l pe Varan sa-ti mai dea cativa leuti, postac, mai faci si tu ceva atmosfera pe aici. De cine mai radem noi acum?
  • dial dial
    Survivor la americani e 45 de minute pe saptamana. Cum s-a ajuns la 3 editii de 3 ore fiecare, nu stiu.
    Felicitari, dar in alea 9 ore pe saptamana eu unul aleg sa termnin un sezon intreg de orice altceva..
  • Ana Ana
    Ce ne pasă că nu vrei tu să fie 6 luni? Uita te 4, dacă nu vrei. Emisiunea asta are nevoie de cât mai multe ore/zile de difuzare. Ce vedem noi la tv este foarte puțin. Pauza a fost mai deasa, dar nu incredibil de lunga.
    Ar trebui să lase Survivor pana la 00. Că știrile sunt oricum aceleași. Poate așteaptă să se stabilizeze audienta. Nu știu ce sa zic.. și eu sper sa profite de voyo.. și sa ne bage mai mult, celor care au abonament. Sper să citească cineva din producție comentariile astea.
  • jk jk
    @ABC+ Daca crezi ca Pro a depasit timpul regulamentar de publicitate/ora cerut de CNA,poti face sesizare.Sau sa asteptam cand va face CNA monitorizarea de publicitate pe ianuarie in prime time(ca da,din cand in cand se mai ocupa si de asa ceva) si vedem,au depasit sau doar a fost aparente.Si sanctiuni daca vor fi depasiri,asta e deja cu totul si cu totul altceva
    @Milescu cu tot respectul,dar je are dreptate.Ma rog,ai si tu,cand spui ca il citezi pe "clasicul" Mile postacul,insa...de multe ori s-a dovedit ca e o competitie intre postaci,intre el si ceilalti al pro ului
  • Mila Mila
    Postacul Mile iar e bagat in barlog ? Trezirea ***
  • Jadorashul Jadorashul
    Comentatorul, ce ? 6 luni ? NU VREAU ! Sa fie mai scurt ca anul trecut. 4 luni sunt suficiente.

Trimite un comentariu

sus