Skip to main content

Survivor nu cedează primul loc în audienţe. Câţi români au urmărit meciul FCSB

 
Survivor s-a clasat pe primul loc în audienţe, pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial. Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Survivor s-a clasat pe primul loc în audienţe, pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial. Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

Show-ul Survivor s-a obişnuit să fie lider de audienţă şi nu renunţă la primul loc în clasament. La fel de previzibili au fost şi Chefii de la Antena 1 care au fost „executaţi“ de Fiica Ambasadorului de pe Kanal D.

Publicitate

Peste un milion şi jumătate de români au urmărit luni seara o nouă ediţie a show-ului Survivor de la Pro TV.

Pe locul doi, la distanţă de 400.000 de telespectatori, s-a clasat Fiica Ambasadorului, serialul turcesc difuzat în prime-time la Kanal D.

Iar aventura culinară Chefi fără limite de la Antena 1 „s-a limitat“ la poziţia a treia, la nivel naţional şi la oraşe, nereuşind să depăşească pragul de 700.000 de privitori.

Digi Sport 1 a avut audienţe bune cu meciul echipei FCSB din Liga 1.

Aproape jumătate de milion de români au urmărit victoria steliştilor împotriva echipei Voluntari, partidă care a început la ora 21.00 şi s-a încheiat, după aproape două ore, cu scorul de 4-0 pentru FCSB.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei Survivor din 11 aprilie (20.30-23.30):

Naţional. Competiţia de supravieţuire de la Pro TV aduce, ediţie de ediţie, peste un milion şi jumătate de telespectatori în faţa televizoarelor.

În schimb, show-ul culinar de la Antena 1, cu Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu, nu reuşeşte să treacă peste serialul turcesc difuzat la Kanal D.

Astfel, Chefi fără limite a fost urmărit de 678.000 de români, în timp ce la Fiica Ambasadorului s-au uitat peste 1,1 milioane de români, cifre aproape duble.

Meciul FCSB a adus audienţe bune postului Digi Sport 1 care s-a clasat pe locul cinci în topul general, cu 373.000 de suporteri cu ochii pe fotbal, în medie, pe intervalul Survivor.

Iar Antena 3 a fost, din nou, cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu 448.000 de telespectatori care au ales programele sale informative. Rivala sa, România TV, s-a clasat pe şase, având în minus aproximativ 80.000 de privitori.

Totodată, celelalte posturi de ştiri, Realitatea Plus şi Digi 24 nu au intrat în primele zece televiziuni la nivel naţional.

Urban. Primul loc la oraşe a fost adjudecat, cum ne-am obişnuit, de show-ul Survivor de la Pro TV care a fost urmărit de 846.000 de români.

Fiica Ambasadorul nu a cedat nici ea locul doi, având o audienţă de 488.000 de persoane care au stat pe Kanal D.

Antena 1 a ocupat acelaşi loc trei, cu 348.000 de fani ai Chefilor.

Locurile patru şi cinci au fost câştigate de două posturi de ştiri: Antena 3 (255.000) şi România TV (223.000), iar pe şase s-a clasat Digi Sport 1, care a transmis partida de fotbal dintre FCSB şi Voluntari, cu o audienţă de 211.000 de suporteri, pe intervalul Survivor.

Digi 24 a intrat şi ea în top 10, ocupând locul nouă, cu puţin peste suta de mii de privitori.

Comercial Urban 21-54 de ani. Primul loc a fost tot al show-ului Survivor, însă emisiunea Chefi fără limite a reuşit să treacă de serialul turcesc pe publicul comercial.

Astfel, Pro TV a avut 417.000 de telespectatori de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Antena 1 a avut cifre la jumătate faţă de lider, însă a reuşit să depăşească postul turcesc Kanal D, cu o audienţă de 195.000 de tineri de la oraşe.

Serialul turcesc Fiica Ambasadorului a fost urmărit de 124.000 de fani, cu 70.000 mai puţini faţă de cei care s-au uitat la show-ul culinar al Antenei 1.

Pe publicul comercial, şi postul Digi Sport 1 a reuşit să treacă peste Antena 3, clasându-se pe patru, cu 116.000 de suporteri.

Următoarele trei locuri pe acest segment de audienţă au fost ocupate de televiziuni de ştiri: Antena 3 (locul cinci, 58.000 de privitori), Digi 24 (locul şase, 57.000) şi România TV (locul şapte, 53.000).

Audienţa posturilor TV luni, 11 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.525.000 8.7 20.7
2 Kanal D 1.106.000 6.3 15.0
3 Antena 1 678.000 3.9 9.2
4 Antena 3 448.000 2.5 6.1
5 DigiSport 1 373.000 2.1 5.1
6 Romania TV 370.000 2.1 5.0
7 Happy Channel 214.000 1.2 2.9
8 National TV 197.000 1.1 2.7
9 Antena Stars 192.000 1.1 2.6
10 Pro Cinema 149.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 11 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 846.000 8.9 21.6
2 Kanal D 488.000 5.1 12.5
3 Antena 1 348.000 3.7 8.9
4 Antena 3 255.000 2.7 6.5
5 Romania TV 223.000 2.3 5.7
6 DigiSport 1 211.000 2.2 5.4
7 Happy Channel 117.000 1.2 3.0
8 Antena Stars 112.000 1.2 2.9
9 Digi 24 109.000 1.2 2.8
10 National TV 94.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 11 aprilie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 417.000 8.8 25.7
2 Antena 1 195.000 4.1 12.1
3 Kanal D 124.000 2.6 7.7
4 DigiSport 1 116.000 2.4 7.2
5 Antena 3 58.000 1.2 3.6
6 Digi 24 57.000 1.2 3.5
7 Romania TV 53.000 1.1 3.3
8 National TV 48.000 1.0 3.0
9 Antena Stars 43.000 0.9 2.7
10 Pro Cinema 42.000 0.9 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • B.A.M B.A.M
    WOW! Au amuțit postacii când mi-am expus scenariul! Unde însemn asta?! În calendar sau piatră?
  • Ciprian Ciprian
    Ar fi interesant să postați și voi ce rating are Acasă Tv la o săptămână de la redenumire. Să vedem diferența dintre Pro 2 și Acasă Tv.
  • claudiuu claudiuu
    Sunt fan Pro TV dar sa bagi in ajun de Paste un film de doua lele trei surcele ca Zeii Egiptului iasta inseamna ca aia de la programing sunt niste *** mai bine ar bga un film religios Patimiile lui Hristos de Mel Gibson decat aberatia aia de Zeii Egiptului
  • R R
    Degeaba mi-am bătut gura ,nu m-a băgat nimeni în seamă,de la acest site.De ce dați audiente pe targetul comercial 21-54 urban și nu pe 21-54 național? Sau dacă tot dați pe targetul comercial urban ,cel bun este 18-54 urban nu 21-54 urban
  • abc+ abc+
    Ce cifre scoate Acasă tv la o săptămână de la redenumire?
  • Expertul Expertul
    Program ProTV luni 25 aprilie: 08:00 Film Bringing Down The House – Casa întoarsă pe dos 2003, 10:15 Film Hotel Transylvania – Hotel Transilvania 2012, 12:00 Film Peter Rabbit reluare , 14:00 Film Playing With Fire – Se-ncinge treaba! 2019, 16:00 Film Just Like Heaven – Ca în rai 2005, 18:00 Ce spun romanii, 19:00 Stirile ProTV, 20:30 Survivor Romania, 00:00 Film Gods of Egypt reluare.
  • Sabina Sabina
    Vlad, de Paște pe Pro TV vor fi difuzate filme ,România te iubesc ,Știrile PRO TV și Survivor. A două zi de Paște vor fi ediții speciale La Măruță și Ce spun Românii și seara Survivor .
  • Expertul Expertul
    Sunt unii repetenti la capitolul industrie de televiziune care spun ca este ultimul sezon Survivor Romania! Cu toate greselele managementului ProTV din ultimii ani,, nu vor lasa din mana un Show care a distrus concurenta , fiind lider detasat la fiecare editie. Amestecarea si schimbarea numelor celor doua echipe este o mare greseala, dar puse in comparatie Survivor sezonul 3 sta mai bine la capitolele pozitive fata de cele negative. Dupa finalul sezonului se va trage linie si se va invata din lucrurile care au mers prost in acest sezon, dar e o mare prostie sa afirmi ca se anuleaza un show, in conditiile in care a fost lider detasat la fiecare editie.
  • Vlad Vlad
    Care sunt celelalte programe din prima și a doua zi de Paște de pe PRO TV?
  • B.A.M B.A.M
    Eu sunt curios dacă Antena 1 își falsifică aceste cifre pentru a putea scăpa din contractele "grase" (financiar vorbind) cu Mona Segall sau cu cei 3 chefi! Știți dacă aceste cifre sunt aproximativ aceleași la celelalte televiziuni??? (Aici întreb angajații ce se dau postaci pe acest site.)
    Nu de alta dar povestea asta cu "Chefi la cuțite+Asia Express=Chefi făra limite" care face mai puțin ca X Factor mi se pare cusută cu ață albă...
  • Vlad Vlad
    A mai aflat cineva titluri de se vor da la pro tv/antena 1 de Paște gen în prima și a doua zi? Ca acum prea puține promo-uri se dau!
  • Sabina Sabina
    Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:29. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.1 puncte de rating și 23.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.5 puncte de audiență și 13.1% share. De-a lungul difuzării, peste 1.5 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură primul Joc de Imunitate cu noile echipe, iar în minutul de aur, la ora 21:41, peste 2 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe Survivor România!

Trimite un comentariu

sus