Show-ul Survivor continuă să fie lider de audienţă şi să-şi păstreze un public de peste 1,5 milioane de români. Pe de altă parte, show-ul culinar cu Chefii de la Antena 1 se poziţionează pe trei, cu cifre la jumătate.
Totuşi, pe publicul comercial Antena 1 a avut cifre duble faţă de rivala Kanal D. Serialul turcesc a ocupat locul doi doar la nivel naţional şi la oraşe.
Iar Antena 3 şi-a reluat poziţia a patra în clasament, fiind cea mai urmărită televiziune de ştiri, cu peste 400.000 de privitori la nivel naţional.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de marţi, 19 aprilie, pe intervalul show-ului Survivor:
Naţional. Survivor a fost prima alegere a românilor într-o seară de marţi în faţa televizoarelor. Peste un milion şi jumătate de români au urmărit ediţia în care Relu Penescu a fost eliminat din joc.
Ce a spus Relu Penescu, fost Războinic şi Tigru, pentru protv.ro:
„Prin prezenţa mea aici, am ajuns să apreciez cel mai mult mâncarea, am ajuns să apreciez faptul că sunt enorm de multe persoane care în viaţa de zi cu zi trăiesc cum trăim noi, în aceste condiţii.
Sunt o grămadă de lecţii pe care mi le-am însuşit şi cu care plec acasă. Este ceva wow ce am putut să trăiesc în aceste peste trei luni de când sunt aici prezent“.
Locul doi a fost ocupat de Kanal D care a difuzat noi episoade din serialul turcesc Fiica Ambasadorului. Acesta a fost urmărit, în medie, de peste 1,1 milioane de fani.
Iar Chefi fără limite s-a mulţumit cu locul trei, la distanţă de 300.000 de telespectatori faţă de Kanal D şi cu cifre la jumătate faţă de Pro TV. Astfel, aventurile bucătarilor din show-ul culinar al Antenei 1 a fost urmărit de puţin peste 800.000 de români.
Antena 3, colega de trust, a ţinut aproape şi s-a clasat pe locul patru, cu o audienţă de peste 400.000 de telespectatori. A avut cu 30.000 mai mulţi faţă de rivala România TV care a ocupat locul cinci în clasament.
Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de 823.000 de români, la distanţă de 300.000 de privitori faţă de următorul clasat: Kanal D.
Astfel, Fiica Ambasadorului a avut o audienţă de 528.000 de fani ai serialului, asigurând postului turcesc locul doi la oraşe.
Iar Chefi fără limite s-au limitat, din nou, la locul trei. Show-ul Antenei 1 a fost urmărit de aproape jumătate de milion de români.
Antena 3 şi România TV şi-au păstrat poziţiile, ocupând locurile patru şi cinci în clasament, cu audienţe de 233.000 de privitori şi de respectiv 186.000.
Urban 21-54 de ani. Survivor, lider fără drept de apel şi pe publicul comercial. Show-ul despre supravieţuire a fost urmărit, în medie, de 391.000 de tineri de la oraşe.
Însă Antena 1 şi-a luat revanşa şi a ocupat locul doi pe acest target de audienţă, depăşind Kanal D.
Astfel, s-au uitat la Chefi fără limite 292.000 de români de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
Kanal D a avut cifre la jumate faţă de Antena 1 pe publicul comercial. Serialul Fiica Ambasadorului a avut 156.000 de privitori.
Antena 3 şi-a menţinut poziţia a patra în clasament, cu o audienţă de 65.000 de tineri de la oraşe.
Audienţa posturilor TV marţi, 19 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.586.000 | 9.0 | 21.4 |
2 | Kanal D | 1.111.000 | 6.3 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 809.000 | 4.6 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 404.000 | 2.3 | 5.4 |
5 | Romania TV | 371.000 | 2.1 | 5.0 |
6 | Prima TV | 243.000 | 1.4 | 3.3 |
7 | Antena Stars | 243.000 | 1.4 | 3.3 |
8 | Happy Channel | 224.000 | 1.3 | 3.0 |
9 | National TV | 158.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 147.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 19 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 823.000 | 8.6 | 21.3 |
2 | Kanal D | 528.000 | 5.6 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 495.000 | 5.2 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 233.000 | 2.5 | 6.0 |
5 | Romania TV | 186.000 | 2.0 | 4.8 |
6 | Prima TV | 126.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | Happy Channel | 115.000 | 1.2 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 111.000 | 1.2 | 2.9 |
9 | Digi 24 | 98.000 | 1.0 | 2.5 |
10 | DigiSport 1 | 81.000 | 0.9 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 19 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 391.000 | 8.2 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 292.000 | 6.1 | 18.1 |
3 | Kanal D | 156.000 | 3.3 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 65.000 | 1.4 | 4.0 |
5 | Prima TV | 63.000 | 1.3 | 3.9 |
6 | Digi 24 | 55.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | Antena Stars | 42.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | Romania TV | 39.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | DigiSport 1 | 30.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Diva | 30.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Si sub Pro TV totusi.