Competiţia tot mai strânsă din Survivor continuă să atragă, ediţie de ediţie, peste un milion şi jumătate de telespectatori. Totuşi, cifrele sunt mai mici faţă de ediţiile din primele săptămâni.
Postul Digi Sport 1 a avut şi el audienţe peste medie cu meciul de fotbal de Liga Campionilor dintre Manchester City şi Real Madrid, clasându-se pe locul patru în topul primelor zece televiziuni la nivel naţional.
Aproape jumătate de milion de suporteri din întreaga ţară au urmărit la televizor înfrângerea echipei Real Madrid. Partida s-a încheiat cu scorul de 4-3 pentru Man City.
Mai mult decât atât, postul Digi Sport 1 a depăşit Kanal D şi Antena 1 pe publicul comercial, pe intervalul meciului fiind pe locul doi. Astfel, 174.000 de tineri de la oraşe au urmărit meciul, în timp ce la Antena 1 s-au uitat 167.000, iar la Kanal D -92.000.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de marţi, 26 aprilie, pe intervalele Survivor (Pro TV, 20.30-23.30) şi meciul Man City - Real Madrid (Digi Sport 1, 22.00-24.00):
Naţional. Survivor a dominat marţi seară audienţele pe toate segmentele de public. Ediţia în care Alexandra Duli a fost eliminată a avut mai bine de 1,6 milioane de români.
"Vreau să vă mulţumesc pentru o experienţă de viaţă! Îmi pare foarte rău că mi s-a terminat experienţa, chiar dacă mă aşteptam. Nu am niciun regret. Am fost eu... 100%. Guralivă, nebună... Vă iubesc pe tot”, a declarat fosta concurentă care s-a aflat în joc încă de la început, pentru protv.ro.
Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care s-a aflat la distanţă de aproape 600.000 de telespectatori faţă de Pro TV. Serialul turcesc Fiica Ambasadorului a fost urmărit, în medie, de mai bine de un milion de fani.
Pe trei s-a clasat Antena 1, cu o nouă ediţie Chefi fără limite, cooking show-ul filmat în Grecia cu Chef Sorin Bontea, Chef Florin Dumitrescu şi Chef Cătălin Scărlătescu. Mai bine de 600.000 de români au urmărit aventurile bucătarilor.
Pe patru a urcat Digi Sport 1 care a transmis un meci de fotbal din Liga Campionilor. Partida dintre Manchester City şi Real Madrid a fost urmărită, pe intervalul ei orar (22.00-24.00), de 465.000 de români. Totodată, pe intervalul show-ului Survivor de la Pro TV, Digi Sport 1 a fost urmărit, în medie, de 325.000 de români din întreaga ţară.
Cea mai urmărită televiziune de ştiri a fost România TV, care s-a clasat pe locul cinci, cu 318.000 de privitori, la mică distanţă de Digi Sport 1.
Iar Antena 3 a ocupat locul şapte, având cu aproape 70.000 de telespectatori mai puţini decât rivala România TV.
Între cele două posturi de ştiri s-a strecurat Prima TV care a difuzat în prime-time un film de acţiune cu Van Damme din 2013 - Duşmani apropiaţi, apoi Starea Naţiei şi jurnalul de ştiri de seară. Programele sale au fost vizionate de 313.000 de români.
Urban. Primele două poziţii în clasamentul audienţelor la oraşe au fost ocupate tot de Pro TV şi Kanal D. Astfel, competiţia din Republica Dominicană a fost urmărită de 776.000 de români, în timp ce serialul turcesc Fiica Ambasadorului a avut cifre aproape la jumate (465.000 de privitori).
Pe locul trei s-au clasat Chefii de la Antena 1, show-ul culinar fiind urmărit de 351.000 de români.
Iar Digi Sport 1 şi-a menţinut poziţia a patra, fiind urmărit în medie, pe intervalul Survivor, de 214.000 de microbişti.
Antena 3 şi-a luat revanşa la oraşe, clasându-se înaintea postului România TV. Televiziunea Intact a ocupat locul cinci, cu 181.000 de telespectatori, iar România TV pe şapte, cu 166.000.
Prima TV a ocupat acelaşi loc şase, între cele două posturi de ştiri, fiind urmărită de 179.000 de români de la oraşe.
Urban 21-54 de ani. Survivor s-a menţinut lider şi pe publicul comercial, însă nu putem spune la fel şi despre serialul turcesc de la Kanal D.
Astfel, competiţia de supravieţuire a fost urmărită de 359.000 de tineri de la oraşe, ducând postul Pro TV pe primul loc în top, în timp ce Fiica Ambasadorului a avut o audienţă de 116.000 de persoane pe publicul comercial, ceea ce a coborât Kanal D tocmai pe patru.
Postul turcesc a fost întrecut de Antena 1 şi Digi Sport 1, care au avut cifre mai bune. La show-ul culinar Chefi fără limite s-au uitat 171.000 de români de la oraşe cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Iar la meciul dintre spanioli şi englezi transmis pe Digi Sport 1 s-au uitat 118.000 de tineri orăşeni, cu 2.000 mai mulţi decât cei care au stat pe Kanal D.
Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au coborât mult în clasament pe publicul comercial, fiind întrecute de Digi 24 care a ocupat locul şase, cu o audienţă de 59.000 de persoane. Astfel, televiziunea Intact a ajuns pe opt, cu 39.000 de privitori, iar România TV pe locul nouă, cu 35.000.
Prima TV a urcat şi ea cinci pe acest target de audienţă, având puţin peste o sută de mii de telespectatori.
Audienţa posturilor TV de marţi, 27 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.622.000 | 9.2 | 22.7 |
2 | Kanal D | 1.063.000 | 6.0 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 619.000 | 3.5 | 8.7 |
4 | DigiSport 1 | 325.000 | 1.8 | 4.5 |
5 | Romania TV | 318.000 | 1.8 | 4.4 |
6 | Prima TV | 313.000 | 1.8 | 4.4 |
7 | Antena 3 | 256.000 | 1.5 | 3.6 |
8 | National TV | 254.000 | 1.4 | 3.6 |
9 | Happy Channel | 198.000 | 1.1 | 2.8 |
10 | Antena Stars | 171.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 27 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 776.000 | 8.2 | 20.3 |
2 | Kanal D | 465.000 | 4.9 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 351.000 | 3.7 | 9.2 |
4 | DigiSport 1 | 214.000 | 2.3 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 181.000 | 1.9 | 4.7 |
6 | Prima TV | 179.000 | 1.9 | 4.7 |
7 | Romania TV | 166.000 | 1.8 | 4.4 |
8 | Happy Channel | 104.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Digi 24 | 101.000 | 1.1 | 2.7 |
10 | Pro Cinema | 91.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 27 aprilie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 359.000 | 7.6 | 22.8 |
2 | Antena 1 | 171.000 | 3.6 | 10.8 |
3 | DigiSport 1 | 118.000 | 2.5 | 7.5 |
4 | Kanal D | 116.000 | 2.4 | 7.3 |
5 | Prima TV | 101.000 | 2.1 | 6.4 |
6 | Digi 24 | 59.000 | 1.2 | 3.8 |
7 | Pro Cinema | 56.000 | 1.2 | 3.6 |
8 | Antena 3 | 39.000 | 0.8 | 2.5 |
9 | Romania TV | 35.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Warner TV | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul meciului Man City - Real Madrid (22:00-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.368.000 | 7.8 | 22.1 |
2 | Kanal D | 830.000 | 4.7 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 608.000 | 3.5 | 9.8 |
4 | DigiSport 1 | 465.000 | 2.6 | 7.5 |
5 | National TV | 288.000 | 1.6 | 4.6 |
6 | Prima TV | 257.000 | 1.5 | 4.1 |
7 | Romania TV | 249.000 | 1.4 | 4.0 |
8 | Antena 3 | 221.000 | 1.3 | 3.6 |
9 | Digi 24 | 145.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | TVR 1 | 126.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul meciului Man City - Real Madrid (22:00-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 701 | 7.4 | 20.6 |
2 | Kanal D | 359.000 | 3.8 | 10.6 |
3 | Antena 1 | 358.000 | 3.8 | 10.5 |
4 | DigiSport 1 | 313.000 | 3.3 | 9.2 |
5 | Prima TV | 169.000 | 1.8 | 5.0 |
6 | Antena 3 | 156.000 | 1.6 | 4.6 |
7 | Romania TV | 156.000 | 1.6 | 4.6 |
8 | Digi 24 | 87.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | National TV | 77.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 65.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul meciului Man City - Real Madrid (22:00-24:00), pe publicul COMERCIAL:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 334.000 | 7.0 | 22.6 |
2 | DigiSport 1 | 174.000 | 3.7 | 11.8 |
3 | Antena 1 | 167.000 | 3.5 | 11.3 |
4 | Prima TV | 96.000 | 2.0 | 6.5 |
5 | Kanal D | 92.000 | 1.9 | 6.2 |
6 | Digi 24 | 49.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | Antena 3 | 38.000 | 0.8 | 2.6 |
8 | Pro Cinema | 36.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Warner TV | 35.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | National TV | 33.000 | 0.7 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
PROASTĂ decizie !!! La ce audiențe fantastice a avut acest sezon, chiar ar fi fost FAIN să se întoarcă la vechiul sistem cu MAI MULTE semifinale!!!!!
(Dacă ați putut "scăpa" ordinea eliminărilor de la Asia Express, puteți spune și detaliile acestei decizii INEPTE!!!!!)
P.S.
Întrebarea de la 3) o pun pentru că cei de la montaj au scăpat câteva imagini de la preselecții, iar concurenții tot vorbesc de preselecții (de ce au gătit, cum s-au simțit, etc)!!!
Se pare că ȘEFII Antenei 1 au distrus această emisiune, NU Mona Segall!!! Difuzarea preselecțiilor (DEJA FILMATE) ar fi putut salva această emisiune și să-i dea o șansă REALĂ la un sezon nou, cu numărul 2!!!!!
Fără Prelipceanu, Digi 24 face și audiență mai mare! Prelipceanu este în concediu și revine de luni, 2 mai, la Digi 24!