Skip to main content

AUDIENŢE. Titanicul s-a izbit de Splash şi a intrat la apă. Emisiunea Antenei 1, mai urmărită decât filmul de pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Titanicul s-a izbit de Splash şi a intrat la apă. Emisiunea Antenei 1, mai urmărită decât filmul de pe Pro TV

AUDIENŢE. Titanicul s-a izbit de Splash şi a intrat la apă. Emisiunea de  pe Antena 1 a avut rating mai bun decât filmul din 1997 cu Leonardo di Caprio difuzat pe Pro TV.

Publicitate

Titanic versus Splash în seara de sâmbătă. Românii au ales să urmărească ediţia a treia a emisiunii prezentată de Răzvan Fodor, Ramona Olaru şi Anna Lesko. Peste 1 milion de telespectatori s-au uitat pe Antena 1, pe intervalul celor trei ore şi jumătate de difuzare.

Antena 1 era lider pe toate segmentele de public, iar Pro TV s-a clasat pe locul secund cu filmul din 1997, cu Di Caprio şi Kate Winslet.

În urma ediţiei de aseară, Sonny Medini s-a calificat în finala competiţiei. Este al treilea finalist după Cristi Pulhac şi Natalia Duminică.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Splash! Vedete la apă (20:00-23:30):

Naţional. Splash! Vedete la apă a pus Antena 1 pe primul loc în ţară. Show-ul cu Iulia Albu, Nea Marin şi Jean de la Craiova în juriu era urmărit de 1.055.000 de telespectatori pe minut.

La filmul Titanic s-au uitat 853.000 de români şi Pro TV se clasa pe locul doi. A treia televiziune din top era România TV - 539.000 de privitori.

Urban. Şi la oraşe a prins Splash. Antena 1 se clasa pe primul loc cu o nouă ediţie a emisiunii care este filmată în Oradea - 567.000 de telespectatori.

Titanic şi Di Caprio i-au adus locul doi Pro TV-ului şi pe acest segment de public - 397.000 de privitori. Podiumul televiziunilor era completat de România TV - 272.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au urmărit şi ei Splash, dar cifrele sunt mai mici decât săptămâna trecută. Aproximativ 192.000 de telespectatori tineri urmăreau emisiunea prezentată de Fodor, Lesko şi Ramona Olaru pe Antena 1.

Şi de această dată s-a clasat pe doi Pro TV cu filmul Titanic - 141.000 de privitori.

Digi Sport 1 completa podiumul cu 61.000 de telespectatori. Postul RCS-RDS difuza partida din Liga 1 dintre Rapid şi Universitatea Craiova.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.055.000 6 16,8
2 Pro TV 853.000 4,8 13,6
3 Romania TV 539.000 3,1 8,6
4 Kanal D 470.000 2,7 7,5
5 DigiSport 1 416.000 2,4 6,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 567.000 5,9 17,5
2 Pro TV 397.000 4,2 12,3
3 Romania TV 272.000 2,8 8,4
4 DigiSport 1 260.000 2,7 8
5 Antena 3 205.000 2,1 6,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 192.000 4,6 21,7
2 Pro TV 141.000 3,4 15,9
3 DigiSport 1 61.000 1,5 6,9
4 Kanal D 51.000 1,2 5,8
5 Romania TV 24.000 0,6 2,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

GALERIE FOTO. Concurenţii Splash! Vedete la apă

 

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Asia Express, cea mai urmărită emisiune în ziua de Paşte. Românii s-au uitat în număr mare şi la Ştirile Pro TV, dar şi la Titanic

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Scufundarea Titanicului a avut aproape 2,5 milioane de spectatori

CITEŞTE ŞI: BĂTĂLIA BLOCKBUSTERELOR. Titanicul de pe Pro TV se izbeşte de Eroii de la Termopile de pe Antena 1

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Titanic, de şase ori în şase ani la Pro TV. Câţi români s-au uitat la fiecare difuzare

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    Postacii pro teveului sunt suparati pe mile ca spameaza. Da' voi cu cine spamati? Ups.....e pro teveu pe locu 2 si e suparare mare.
  • Mmx Mmx
    @Iuli
    Eu am renuntat de mult sa mai intru pe site tot din cauza spam-uli.
    Daca te uiti cu atentie la comentariile de pe pagina de facebook a site-uli,o sa iti dai seama cine e mile si r putina
    eu m-am lamurit
  • Nu-s fan Mile Nu-s fan Mile
    Am auzit ca in ultimele 2 zile, Observator a fost peste StirileProtv, inclusiv la 19… asta de ce nu dati?
  • Allex Allex
    Felicitări Antenei 1 pentru emisiunea Medicool ! Unul din cele mai coerente și informative produse de day time create vreodată de Intact. Am urmărit cu interes, mi-au plăcut atât informațiile, cât și structura formatului.
  • Razvan Razvan
    Dati si audientele premierei sezonului 4 Mireasa de ieri, de ce nu ati dat cum au început noile sezoane ale emisiunilor din timpul zilei, cum ar fi Teo Show.
  • Marian Marian
    Se aude ca in curand pro tv va trece la targhetul 25-54 comercial national atunci sa vedem cu va fi cu afisarea audientelor
  • Mile Mile
    Ce supărați e postacii , bravo pagina de media ca ii umiliti , toți sa își pună cenușă în cap , cei care greșesc preziceri
  • Șerban Șerban
    @Mile poate ai înțeles greșit comentariul precedent. Titanic e un film prost. Este viziunea unor fetițe amărâte despre cum ar trebuie să arate filmul romantic ideal. Eu l-am văzut odată și mi-a ajuns. Faptul că ProTV îl folosesc drept un wild-card la care apelează când sunt disperați nu ajută cu nimic.
  • An An
    Pro sa nu mai vina cu chestii redifuzate la nesfarsit...din pacate si grila anuntata pentru toamna pare ca nu va surprinde, emisiuni de forta precum Masker Singer puse de la 21.30... pe mine ma intereseaza ca publicul sa castige, iar publicul a vazut Titanicul de prea multe ori...daca Antena a luat Singur acasa sper sa aibe aceasta soarta ca Titanic, ieri... s-a plictisit lumea...
  • B.A.M B.A.M
    E filmat la bazinul olimpic de la Bacău! Nu știu ce știți voi cu Oradea, dar ei declară, ca în fiecare sezon, că au filmat la Bacău.
    Dar chiar... E bazin olimpic la Oradea???
    Eu știam doar de Bacău și Brașov...
  • Iuli Iuli
    @paginademedia.ro mai aprobați mult comentariile lui “mile”? Deja face spam prea mult, cred că voi renunța la acest site cu așa “comentatori”
  • Șerban Șerban
    Asta se întâmplă când pui un film despre o babă care chiar și pe patul de moarte să gândește la o aventură avută cu un amărât pe un vapor, să se bată cu o emisiune cu cocalari și siliconate în costum de baie (preferatele românilor).
  • Dragos Dragos
    Vad ca unii se bucura la nici 200.000 de telespectatori pe aici. Antenuta s-a invatat sa culeaga doar firimituri. Pentru un film de acum 23 de ani, Pro-ul a scos audienta foarte buna. Lumea e inca plecata in concedii, audientele sunt foarte mici, iar cei din industria publicitatii nu prea baga bani in publicitate, dar ce sa stie Slagean Martinovici Mile?
  • Marian Marian
    Mile stai linisti nu suntem umiliti si nici nu ne doare stomacul se stie cand e meci pro pierde mult din audienta nu trebuia dat filmul aveau filme cu Jason S, sa dea si scotea mai mult au gresit suporta consecintele sau nu-i intereseaza , dar sa stai sa te uiti la o asemenea emisiune atat de josnica sa vezi posterioarele unor asa zise vedete de rangul doi iti trebuie multa minte , ABC ,nu cred pro isi permite sa piarda Singur acasa , dar orice e posibil ,de la un timp vad ca antenuta da filmele ce le rereredifuza pro
  • Afi Afi
    Titlul m-a ucis.

Trimite un comentariu

sus