AUDIENTE. Show-ul Survivor menţine, în continuare, Pro Tv în fruntea clasamentului posturilor de televiziune, pe toate targeturile de audienţă.
Emisiunea a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 1,8 milioane de telespectatori în fiecare minut, fiind liderul serii. Cifre similare a înregistrat şi în ediţia trecută, difuzată luni seara pe Pro TV.
Pe poziţie secundă s-a clasat Kanal D, cu serialul Fiica Ambasadorului, la distanţă de cel puţin jumătate de milion de telespectatori.
Emisiunea Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin, de pe Antena 1 ocupă locul trei în topul audienţelor, la nivel naţional, cu cifre la jumătate faţă de Survivor. Doar în segmentul urban, în rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 ani, show-ul umoristic a reuşit să câştige poziţia secundă.
Locurile 4 şi 5 în clasamentul audienţelor, pe intervalul Survivor, au fost disputate de televiziunile de ştiri România Tv şi Antena 3.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul Ştirilor Pro Tv:
Naţional. Noua ediţie Survivor, difuzată marţi seară, a adus în faţa televizoarelor aproape 1,8 milioane de români, mai exact 1.819.000. La distanţă de cel puţin jumătate de milion de telespectatori s-a clasat Kanal D, care a difuzat un nou episod din Fiica Ambasadorului (1.375.000 de persoane).
Nea Mărin a avut cifre la jumătate faţă de Survivor, astfel că Antena 1 a ocupat locul trei, cu o audienţă de 970.000 de persoane la nivel naţional.
Urban. Survivor şi-a menţinut poziţia de lider şi la oraşe. Aici, aproape un milion de telespectatori au urmărit competiţia din republica Dominicană, mai precis 990.000 de persoane.
Şi-a păstrat poziţia a doua în clasament şi Kanal D, cu puţin peste jumătate de milion de fani ai serialului, la nivel urban - 543.000.
Comercial Urban 21-54. Survivor a fost liderul absolut al serii, având şi cei mai mulţi telespectatori pe segmentul comercial, în rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Astfel, show-ul de pe Pro Tv a reuşit să atragă aproape jumătate de milion de români, mai exact 496.000.
Pe acest target de audienţă, locul doi a fost câştigat de emisiunea iUmor, dar cu cifre la jumătate faţă de lider - 267.000 de români.
Kanal D s-a clasat pe ultimul loc al podiumului, cu 171.000 de telespectatori pe acest segment.
Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.819.000 | 10.3 | 23.6 |
2 | Kanal D | 1.375.000 | 7.8 | 17.8 |
3 | Antena 1 | 970.000 | 5.5 | 12.6 |
4 | Romania TV | 474.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 383.000 | 2.2 | 5.0 |
6 | Prima TV | 189.000 | 1.1 | 2.5 |
7 | Pro Cinema | 167.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Realitatea Plus | 151.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Happy Channel | 148.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 142.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 990.000 | 10.4 | 24.6 |
2 | Kanal D | 543.000 | 5.7 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 482.000 | 5.1 | 12.0 |
4 | Romania TV | 284.000 | 3.0 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 227.000 | 2.4 | 5.6 |
6 | Prima TV | 97.000 | 1.0 | 2.4 |
7 | Happy Channel | 83.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | TVR 1 | 74.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Pro Cinema | 69.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV de marţi, 25 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 496.000 | 10.4 | 29.9 |
2 | Antena 1 | 267.000 | 5.6 | 16.1 |
3 | Kanal D | 171.000 | 3.6 | 10.3 |
4 | Romania TV | 61.000 | 1.3 | 3.7 |
5 | Antena 3 | 50.000 | 1.1 | 3.0 |
6 | Prima TV | 44.000 | 0.9 | 2.7 |
7 | National TV | 35.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Digi 24 | 35.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Pro Cinema | 32.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Realitatea Plus | 30.000 | 0.6 | 1.8 |
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Sa vina cine o fi. Dar nu MANELISTI. Fara MANELISTI. Anul trecut a fost Jador Culita Costi Fortzosul.
Anul asta, fara MANELISTI.
Postacule. Te referi la Exatlon cu Danut Negrut ?
Pro Tv va avea în grila de toamnă 2022 : Las Fierbinți, Furtună pe bosfor(varianta locală), Visuri la cheie, Lego Masters România și Vocea României. Sunt celebru nu mai figurează în schema de interes a Pro.
Ar fi interesant sa stim exact cati au votat cu fiecare concurent in parte.
De exemplu putem sa ne dam seama cati au dat 48 de eurocenti pe cea care a plecat acasa.
Daca votul ar fi fost si online free cred ca statea putin diferit situatia.
Robert Nita poate nu e asa cunoscut dar avut un speech demn, se vedea pe fata ui ca ii pare rau dar nu a incercat nicio secunda sa dea vina pe altceva decat pe starea lui fizica ceea ce cred ca a contat. Omul a fost fairplay.
Posturile TV comerciale au voie 12 minute de publicitate pe ora.
Adica 36 minute la 3 ore. Pana la 43, 45 sau 37 minute cat zic unii pe aici cred ca a fost promo ca altfel contravine CNA.
Mai bine difuzau a doua zi reluarea de la ora 18:00 sau vineri-duminică, dar de la ora 18:00! Era mai interesant așa, vedeai reluarea apoi direct mutai pe ProTV să vezi episodul nou.
@Howard, dacă nu ai aflat încă, îți zic eu(să nu te superi) în TV voturile sunt doar un câștig pentru televiziune, ele nu sunt luate în considerare decât 50%.
Celălalt 50% este luat după cât de bine prinde o persoană pe social media.
Fosta nas mare a vrut să plece după câteva zile de competiție(dar deja plecase cineva și nu putea părăsi emisiunea), ea credea că în Dominicană stă la soare și nu face nimic.
Ps: Nu vă mai dați cu părerea despre cine ar veni/vreti să vină pentru că nu depinde de voi, nu contează dacă următorii concurenți sunt celebri sau nu, formatul deja este celebru! A avut grijă Kanal D să îl ridice sus în sezonul 2. Cel mai bune exemplu este Zanni pe care nu îl știa nimeni, dar totuși a avut priză la public și a câștigat.