Skip to main content

AUDIENŢE TV. Pro TV, o comedie şi o dramă: primul cu Las Fierbinţi, al doilea cu Vlad. Asia Express a dominat seara

 
AUDIENŢE TV. Pro TV, o comedie şi o dramă: primul cu Las Fierbinţi, al doilea cu Vlad. Asia Express a dominat seara

AUDIENŢE. A fost seara Asia Express. Antena 1 a fost lider de audienţă cu emisiunea Asia Express, produsă de Mona Segall, care a condus la oraşe şi pe publicul comercial. 

Publicitate

Pro TV a avut prima poziţie în audienţă doar pe intervalul serialului de comedie Las Fierbinţi. Aproximativ 2,2 milioane de telespectatori s-au uitat, în medie, la serialul de comedie. Pro TV a condus în prima parte a serii şi cu Ştirile. 

Pe intervalul Vlad (21.25 - 23,30), Pro TV a fost primul doar la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial a fost depăşit de Antena 1, cu Asia Express. 

Cu Asia Express aproape de final (pe 28 noiembrie aflăm marele câştigător), în ediţia de luni seara s-au decis echipele finaliste. Este vorba despre Emi şi Cuza, Mihai şi Elwira, Eliza şi Cosmin, Lidia şi Estera. Echipa formată din Adriana Trandafir şi Maria Speranţa a părăsit competiţia.  

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:30):

NAŢIONAL. Antena 1 l-a dominat pe Vlad. Televiziunea Intact, cu Asia Express pe interval a avut o medie de 1,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări.

A fost la peste 100.000 de persoane distanţă de locul al doilea, ocupat de Pro TV, cu serialul Vlad. Kanal D, de pe poziţia a treia, era urmărit de puţin peste un milion de români. Iar clasamentul este completat de Romania TV şi Antena 3.

URBAN. Antena 1 a fost peste Pro TV şi la oraşe, cu o medie de 800.000 de telespectatori, pe intervalul Vlad. Pe acelaşi interval, la Pro TV se uitau 590.000 de persoane, iar la Kanal D cu 100.000 mai puţine. Şi aici, top cinci este completat de Antena 3 şi Romania TV.

COMERCIAL. Pro TV a fost al doilea în audienţe, după Antena 1, şi pe publicul comercial (18 – 49 de ani). Asia Express a avut, pe intervalul Vlad, o medie de 375.000 de persoane şi o cotă de piaţă de aproape 29%. Vlad a fost ales de puţin peste 300.000 de persoane, media pe minut.

Kanal D, de pe poziţia a treia, a fost la distanţă de primele două locuri, cu o medie de 130.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Nr persoane RTG% Share
1 Antena 1 1.300.000 7.4 18.3
2 Pro TV 1.190.000 6.8 16.7
3 Kanal D 1.069.000 6.1 15.0
4 Romania TV 449.000 2.5 6.3
5 Antena 3 433.000 2.5 6.1
6 Prima TV 219.000 1.2 3.1
7 National TV 180.000 1.0 2.5
8 Realitatea Plus 174.000 1.0 2.4
9 DigiSport 1 154.000 0.9 2.2
10 Happy Channel 126.000 0.7 1.8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane RTG% Share
1 Antena 1 800.000 8.4 20.7
2 Pro TV 589.000 6.1 15.3
3 Kanal D 490.000 5.1 12.7
4 Antena 3 247.000 2.6 6.4
5 Romania TV 234.000 2.4 6.1
6 Realitatea Plus 116.000 1.2 3.0
7 DigiSport 1 106.000 1.1 2.8
8 Prima TV 83.000 0.9 2.2
9 National TV 81.000 0.8 2.1
10 Happy Channel 73.000 0.8 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL Nr persoane RTG% Share
1 Antena 1 375.000 9.0 28.8
2 Pro TV 303.000 7.3 23.3
3 Kanal D 134.000 3.2 10.3
4 Antena 3 33.000 0.8 2.5
5 Comedy Central 29.000 0.7 2.2
6 DigiSport 1 27.000 0.6 2.0
7 Romania TV 25.000 0.6 1.9
8 National TV 21.000 0.5 1.6
9 Diva 20.000 0.5 1.6
10 Realitatea Plus 17.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Pe intervalul Asia Express. Pro TV a avut naţionalul, iar Antena a dominat la oraşe şi pe publicul comercial

NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul serii pe intervalul Asia Express (20.25 – 00.10), cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Cu aproape patru ore de emisie, Asia Express a avut o medie de 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară, iar Kanal D, care a fost al treilea, a obţinut puţin peste un milion de persoane.

URBAN. Dacă la nivel naţional Pro TV a fost primul, la oraşe rolurile s-au schimbat. Antena 1 a fost prima în mediul urban, cu o medie de 750.000 de telespectatori, în fiecare minut. Pe poziţia secundă a fost Pro TV, cu 660.000 de orăşeni media pe minut. În timp ce pe Kanal D erau 470.000 de orăşeni.

COMERCIAL. Asia Express a avut şi publicul tânăr. Antena 1 a avut în cele aproape patru ore de emisiune o medie de 350.000 de telespectatori tineri şi o cotă de piaţă de 27,5%. Pe poziţia a doua a fost Pro TV, cu 310.000 de privitori şi o cot de piaţă de 24,6%.  

Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.386.000 7.9 19.4
2 Antena 1 1.235.000 7.0 17.3
3 Kanal D 1.030.000 5.8 14.4
4 Romania TV 433.000 2.5 6.1
5 Antena 3 416.000 2.4 5.8
6 Prima TV 184.000 1.0 2.6
7 Realitatea Plus 170.000 1.0 2.4
8 National TV 142.000 0.8 2.0
9 Happy Channel 141.000 0.8 2.0
10 Antena Stars 132.000 0.7 1.8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Antena 1 753.000 7.9 19.7
2 Pro TV 662.000 6.9 17.3
3 Kanal D 467.000 4.9 12.2
4 Antena 3 247.000 2.6 6.4
5 Romania TV 228.000 2.4 6.0
6 Realitatea Plus 113.000 1.2 3.0
7 DigiSport 1 89.000 0.9 2.3
8 Happy Channel 78.000 0.8 2.0
9 Prima TV 71.000 0.7 1.9
10 Antena Stars 65.000 0.7 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 15 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share
1 Antena 1 349.000 8.4 27.5
2 Pro TV 312.000 7.5 24.6
3 Kanal D 124.000 3.0 9.8
4 Antena 3 34.000 0.8 2.7
5 Comedy Central 27.000 0.6 2.1
6 Romania TV 26.000 0.6 2.1
7 DigiSport 1 23.000 0.5 1.8
8 Diva 21.000 0.5 1.7
9 Pro Cinema 19.000 0.4 1.5
10 Realitatea Plus 16.000 0.4 1.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    iumor anunta sezonul urmator incep preselectii
  • Soby Soby
    @B.A.M Te referi la Digi 24?
  • Mile Mile
    Exact se și uita aceștia la fierbinteni ha
  • Vasile Vasile
    In continuare productia subculturala in care se promoveaza prostia si alcolismul ("Las Fierbinti") ramane cea mai urmarita productie seara de seara. Asta spune multe atat despre cei care se uita la TV si mai ales aleg aceasta noua "Vacanta Mare" in loc sa se uite pe National Geographic sau Discovery, cat si despre televiziunile din Romania si ce aleg ele sa difuzeze si sa promoveze.
  • D D
    Cifre* mult mai mari, ma scuzati :)))
  • Mile Mile
    Vlad scos din grila ca e pe doi mereu ha
  • D D
    Iar Survivor, probabil Pro va avea mult mai mari decat le avea Kanal D cand il difuza, dar sper sa nu fie asa ca nu merita
  • D D
    B.A.M, nu ca ar fi prima oară. Flashback Chefi La Cuțite ultimul sezon când s-a aflat câștigătoarea cu mult timp înaintea finalei
  • Mile Mile
    Ce o sa facă postacii ii lasă la singur acasă, o sa ceara voie , vorbiți de pensionari , lideri la ei nu
  • Borbote Borbote
    Abia aștept survivor slab și plictisitor

    Si Survivor peste Antenuta oare ? Ha ha ! Ca Survivor la Kanal peste Bucatarii Zero in fiecare duminica. Hi hi !
  • Mile Mile
    Abia aștept survivor slab și plictisitor
  • B.A.M B.A.M
    Se pare că zvonurile de pe net cu privire la ordinea plecării rămân necontrazise...
    Păcat de emisiune! Să fi distrus de proprii colegi (care te toarnă pe te miri unde) e chiar rușinos pentru o televiziune...
    P.S.
    Se pare că Realitatea învie din morți! Nu am văzut de mult așa cifre bune! Au avut pe cineva important aseară? Dacă da, pe cine?
  • Borbote Borbote
    Mersi Expertul. Deci Fierbinti aproape 10 comercial urban. Asiaticii 7. Dezastru !
  • Orobi Orobi
    Rating foarte mare la asia express , chiar dacă postacii ne zic cine castiga , romanii oricum apreciază, educația face diferent

    8,5 e foarte mare postacule ? Mare e la Talentosi (chiar si 12-13 anul asta). Asiaticii Zero cand ?
    Si iar sub Fierbinti. Ha ha !
  • Sabina Sabina
    Mulțumesc,Marian.

Trimite un comentariu

sus