Meciul Spania - Costa Rica, încheiat cu un scor dramatic de 7 la 0, a fost partida care a adus cea mai bună audienţă postul public. TVR 1 a atras peste 680.000 de telespectatori din întreaga ţară.
Cifre bune şi pentru Belgia - Canda, difuzat în prime-time. Partida a fost urmărită de peste 675.000 de persoane din întreaga ţară.
Pe larg despre meciuri zilei de miercuri, 23 noiembrie, la TVR:
1. Maroc - Croaţia a adus locul al doilea pentru TVR 1, la oraşe şi pe comercial
TVR 1 a fost a patra televiziune, la nivel naţional, cu meciul dintre Maroc şi Croaţia. Partida, difuzată de la ora 12.00, a fost urmărită de peste 320.000 de persoane.
La oraşe, postul public a fost pe locul secund, cu aproape 200.000 de persoane, media, după Kanal D. Aceeaşi situaţie şi pe publicul comercial, unde meciul Maroc - Croaţia a fost urmărit de 86.000 de persoane.
2. Germania - Japonia. TVR 1 a fost lider la oraşe şi pe comercial
Partida dintre Germania şi Japonia a fost urmărită de peste 530.000 de persoane. Postul public a fost pe doi, la nivel naţional, şi lider la oraşe şi pe publicul comercial.
TVR 1 fost urmărit de peste 336.000 de persoane de la oraşe, iar pe publicul tânăr, de la oraşe (21-54 de ani), a avut o medie de 130.000 de persoane.
3. Spania - Costa Rica, meciul zilei
La fel ca pe 22 noiembrie, cel mai urmărit meci al zilei pe TVR a fost cel de la ora 18.00. Partida dintre Spania şi Costa Rica, încheiată cu scorul de 7-0, a fost urmărită de 686.000 de persoane. Postul public a fost pe patru, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.
La oraşe şi pe comercial, TVR 1 a fost pe locul al doilea, cupă Pro TV. 460.000 a fost mecia TVR 1, la oraşe, iar pe publicul comercial a avut aproape 220.000 de persoane.
4. Belgia - Canada, locurile trei şi patru pentru TVR 1
Meciul dintre Belgia şi Canada, difuzat în prime-time, a pus TVR 1 pe locul patru în audienţe. Partida a fost urmărită de 675.000 de persoane din întreaga ţară. Postul public s-a situat după Antena 1, Pro TV şi Kanal D.
La oraşe, unde TVR 1 a fost tot pe patru, partida a fost urmărită de 440.000 de persoane, media.
Postul public a fost pe trei pe publicul comercial, după Antena 1 şi Pro TV, cu o medie de 217.000 de persoane.
Trimite un comentariu