AUDIENŢE. Miercuri este una dintre cele mai dinamice seri ale săptămânii, în lupta Pro TV/Antena 1 pentru audienţă.
Pro TV a câştigat audienţele pe intervalul Visuri la Cheie, iar Antena 1 a recuperat rating-ul când a început Pe bune?! şi a dominat intervalul emisiunii prezentate de Andi Moisescu.
Detalii, în continuare:
- Pro TV a găsit „cheia” audienţelor în prima parte a serii de miercuri, 6 octombrie 2021. Postul din Pache Protopopescu avea 1.267.000 de telespectatori, pe intervalul Visuri la cheie. Pro TV a câştigat în ţară şi la oraşe şi pe noul publicul comercial naţional (21-54 de ani ABCD).
- Situaţia s-a schimbat când a început Pe bune?!, producţia prezentată de Andi Moisescu. Antena 1, care difuza Asia Express, a depăşit Pro TV pe toate segmentele de public.
- Pentru că a recuperat audienţă pe intervalul Pe bune, Asia Express, pe toate cele trei ore şi jumătate, a ieşit cu o medie peste Pro TV la oraşe şi pe publicul între 18 şi 49 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Pro TV, lider în ţară şi la oraşe cu Visuri la cheie
NAŢIONAL. O nouă ediţie Visuri la cheie a pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Cifrele, însă, au fost mai mici faţă de săptămână trecută. Pro TV avea 1.267.000 de telespectatori pe minut, pe intervalul emisiunii.
La mică distanţă se clasa Kanal D pe doi, cu 1.235.000 de privitori care se uitau la serialul turcesc Doctorul Minune.
Antena 1, cu Asia Express, era doar pe trei, cu 988.000 de urmăritori.
URBAN. Acelaşi lider şi la oraşe. Pro TV a câştigat şi pe acest segment de public, cu 678.000 de telespectatori.
Asia Express, emisiunea produsă de Mona Segall, a pus Antena 1 pe locul doi, cu 603.000 de privitori.
Podiumul era completat de Kanal D, cu 583.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Două targeturi comerciale, două prime locuri diferite. Pe targetul clasic (18-49 de ani, urban) Asia Express a ieşit pe primul loc, la mică distanţă. Pe targetul nou (21-54 de ani, naţional ABCD), Pro TV a fost primul.
TARGETUL NOU. O medie de 542.000 de telespectatori pe noul target pentru Pro TV şi de 500.000 pentru Asia.
TARGETUL CLASIC. Asia Expres a avut 316.000, iar Pro TV 309.
Audienta posturilor TV miercuri, 6 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.267.000 | 7,2 | 15,8 |
2 | Kanal D | 1.235.000 | 7,0 | 15,4 |
3 | Antena 1 | 988.000 | 5,6 | 12,3 |
4 | Romania TV | 591.000 | 3,4 | 7,4 |
5 | Antena 3 | 460.000 | 2,6 | 5,7 |
6 | National TV | 391.000 | 2,2 | 4,9 |
7 | Happy Channel | 248.000 | 1,4 | 3,1 |
8 | Realitatea Plus | 237.000 | 1,3 | 3,0 |
9 | Antena Stars | 188.000 | 1,1 | 2,3 |
10 | DigiSport 1 | 183.000 | 1,0 | 2,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 6 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 678.000 | 7,1 | 15,8 |
2 | Antena 1 | 603.000 | 6,3 | 14,1 |
3 | Kanal D | 583.000 | 6,1 | 13,6 |
4 | Romania TV | 298.000 | 3,1 | 7,0 |
5 | Antena 3 | 285.000 | 3,0 | 6,7 |
6 | National TV | 190.000 | 2,0 | 4,4 |
7 | Happy Channel | 140.000 | 1,5 | 3,3 |
8 | Realitatea Plus | 115.000 | 1,2 | 2,7 |
9 | DigiSport 1 | 103.000 | 1,1 | 2,4 |
10 | Digi 24 | 83.000 | 0,9 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 6 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 316.000 | 7,6 | 22,0 |
2 | Pro TV | 309.000 | 7,4 | 21,5 |
3 | Kanal D | 150.000 | 3,6 | 10,4 |
4 | National TV | 79.000 | 1,9 | 5,5 |
5 | Antena 3 | 45.000 | 1,1 | 3,1 |
6 | Romania TV | 39.000 | 0,9 | 2,7 |
7 | DigiSport 1 | 33.000 | 0,8 | 2,3 |
8 | Digi 24 | 32.000 | 0,8 | 2,3 |
9 | Prima TV | 31.000 | 0,7 | 2,2 |
10 | Happy Channel | 26.000 | 0,6 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Antena 1, lider detaşat pe intervalul Pe bune?!
NAŢIONAL. Lucrurile s-au schimbat când a început Pe bune?!, emisiunea prezentată de Andi Moisescu. Pro TV a fost a doua staţie TV, cu 756.000 de telespectatori.
Antena 1 a devenit liderul serii, cu 933.000 de privitori. Pe trei se clasa România TV - 423.000 de urmăritori.
URBAN. La oraşe a fost diferenţa şi mai mare între Antena 1 şi Pro TV. Aproximativ 596.000 de telespectatori se uitau la Asia Express, pe Antena 1.
Pro TV avea 357.000 de privitori pe minut, pe intervalul Pe bune?! şi se clasa pe locul secund.
România TV încheia seara pe locul trei şi la oraşe, cu 247.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Asia Express a fost pe primul loc pe ambele targeturi comerciale.
TARGETUL NOU (21-54 de ani ABCD): O medie de 450.000 de telespectatori la Antena 1, cu Asia Express, şi 320.000 la Pro TV, cu Pe bune.
TARGETUL CLASIC (18-49 de ani urban): 290.000 la Antena 1 şi 200.000 la Pro TV.
Audienta posturilor TV miercuri, 6 octombrie, pe intervalul emisiunii Pe bune?! (22:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 933.000 | 5,3 | 16,8 |
2 | Pro TV | 756.000 | 4,3 | 13,6 |
3 | Romania TV | 423.000 | 2,4 | 7,6 |
4 | Kanal D | 402.000 | 2,3 | 7,3 |
5 | Antena 3 | 336.000 | 1,9 | 6,0 |
6 | DigiSport 1 | 265.000 | 1,5 | 4,8 |
7 | Prima TV | 242.000 | 1,4 | 4,4 |
8 | National TV | 194.000 | 1,1 | 3,5 |
9 | Realitatea Plus | 162.000 | 0,9 | 2,9 |
10 | Pro Cinema | 154.000 | 0,9 | 2,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 6 octombrie, pe intervalul emisiunii Pe bune?! (22:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 596.000 | 6,2 | 18,3 |
2 | Pro TV | 357.000 | 3,7 | 10,9 |
3 | Romania TV | 247.000 | 2,6 | 7,6 |
4 | Antena 3 | 236.000 | 2,5 | 7,2 |
5 | Kanal D | 219.000 | 2,3 | 6,7 |
6 | DigiSport 1 | 183.000 | 1,9 | 5,6 |
7 | Prima TV | 138.000 | 1,4 | 4,2 |
8 | National TV | 110.000 | 1,2 | 3,4 |
9 | Pro Cinema | 102.000 | 1,1 | 3,1 |
10 | Realitatea Plus | 85.000 | 0,9 | 2,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 6 octombrie, pe intervalul emisiunii Pe bune?! (22:30-23:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 291.000 | 6,9 | 25,5 |
2 | Pro TV | 200.000 | 4,8 | 17,6 |
3 | Kanal D | 84.000 | 2,0 | 7,4 |
4 | DigiSport 1 | 62.000 | 1,5 | 5,4 |
5 | Romania TV | 54.000 | 1,3 | 4,7 |
6 | National TV | 39.000 | 0,9 | 3,4 |
7 | Antena 3 | 37.000 | 0,9 | 3,2 |
8 | Pro Cinema | 28.000 | 0,7 | 2,4 |
9 | Prima TV | 26.000 | 0,6 | 2,3 |
10 | Comedy Central | 23.000 | 0,6 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii