AUDIENŢE. Visuri la cheie şi Pe bune s-au întors cu audienţă din vacanţă. Cele două show-uri au clasat Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite televiziuni, aseară.
Postul s-a clasat la o distanţă confortabilă de principalele rivale, Antena 1 şi Kanal D. Postul Intact, cu un film din 2017 (Kingsman: Cercul de Aur), a fost destul de jos în audienţe, în anumite momente fiind sub posturile de ştiri Antena 3 şi România TV.
Pe de altă parte, cu serial turcesc şi Bravo, ai stil!, Kanal D a fost sus în top, fiind pe locul doi în audienţe o mare parte a serii.
Pro TV dat cele mai urmărite programe ale serii. A început cu ştirile de la ora 19:00, apoi a continuat cu Visuri la cheie (unde a atins o medie de peste 1,4 milioane de persoane) şi a încheiat seara tot pe primul loc, cu show-ul lui Andi Moisescu.
VIDEO. Reacţia Simonei Pătraş când şi-a văzut noua locuinţă
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30):
NAŢIONAL. Visuri la cheie, emisiunea prezentată de Dragoş Bucur, a ocupat primul loc în topul audienţelor miercuri seara. Cu debutul sezonului opt, producţia a strâns peste 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Locul secund, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, care adunat o medie de 1,2 milioane de persoane pe minut.
Pe intervalul Visuri la cheie, postul de pe locul trei a fost România TV. Staţia de ştiri s-a clasat peste Antena 1, cu o medie de 468.000 de privitori. Antena 1 s-a poziţionat pe patru, de unde a adunat o medie de 447.000 de persoane.
URBAN. Povestea emoţionanţă a Simonei Pătraş a fost urmărită şi în mediul urban, unde Pro TV a ocupat primul loc. Postul a scos un rating mediu de 750.000 de telespectatori pe minut.
Kanal D a fost următorul post clasat, cu 635.000 de urmăritori pe acelaşi interval.
Antena 1 stat mai bine la oraşe, unde a completat podiumul. Televiziunea a fost urmărită, pe intervalul Visuri la cheie, de 243.000 de persoane.
COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc show-ul Pro TV, cu Dragoş Bucur prezentator. Aproape 350.000 de persoane de pe segmetul comercial s-au uitat, în fiecare minut, la Visuri la cheie miercuri seară.
În acelaşi timp, aproape 200.000 de tineri se uitau la serialul de pe Kanal D. Antena 1 s-a clasat după Kanal D, pe locul trei, cu o medie de audienţă de 126.000 de persoane.
Audienta posturilor TV miercuri, 15 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.430.000 | 8.1 | 20.3 |
2 | Kanal D | 1.227.000 | 7.0 | 17.4 |
3 | Romania TV | 468.000 | 2.7 | 6.6 |
4 | Antena 1 | 447.000 | 2.5 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 355.000 | 2.0 | 5.0 |
6 | National TV | 280.000 | 1.6 | 4.0 |
7 | Happy Channel | 240.000 | 1.4 | 3.4 |
8 | DigiSport 1 | 171.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 165.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Antena Stars | 160.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 15 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 750.000 | 7.8 | 20.5 |
2 | Kanal D | 635.000 | 6.6 | 17.3 |
3 | Antena 1 | 243.000 | 2.5 | 6.6 |
4 | Antena 3 | 233.000 | 2.4 | 6.4 |
5 | Romania TV | 226.000 | 2.4 | 6.2 |
6 | Happy Channel | 140.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | DigiSport 1 | 118.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | Realitatea Plus | 87.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | National TV | 83.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | DigiSport 2 | 75.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV mmiercuri, 15 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 348.000 | 8.3 | 30.3 |
2 | Kanal D | 193.000 | 4.6 | 16.8 |
3 | Antena 1 | 126.000 | 3.0 | 10.9 |
4 | DigiSport 1 | 42.000 | 1.0 | 3.7 |
5 | Antena 3 | 32.000 | 0.8 | 2.8 |
6 | National TV | 26.000 | 0.6 | 2.3 |
7 | Comedy Central | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
8 | DigiSport 2 | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Happy Channel | 24.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 2.1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
2. „Pe bune” s-a văzut bine la debutul noului sezon. Antena 1, sub RTV şi Antena 3
NAŢIONAL. Andi Moisescu a revenit cu audienţă la „Pe bune”, emisiunea de la Pro TV din care a lipsit sezonul trecut. Emisiunea a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, cu 760.000 de persoane pe minut.
Următorul post din top a fost Kanal D, cu 405.000 de persoane. Pe locurile trei şi patru, cu cifre apropiate, s-au clasat România TV şi Antena 1, cu 339.000 de persoane, respectiv 337.000.
URBAN. Pro TV a ocupat primul loc şi la oraşe, cu Pe bune. A adunat o audienţă medie de 430.000 de telespectatori pe minut.
Kanal D a ocupat locul secund, cu 220.000 de privitori pe interval. Antena 3, cu o medie de 212.000 de persoane, a depăşit Antena 1 la oraşe, post care număra 184.000 de privitori.
COMERCIAL. Aproape 200.000 de tineri au urmărit, în fiecare minut, Pro TV şi Pe bune. Postul s-a clasat pe primul loc.
Antena 1 a stat bine la tineri. A ocupat locul doi, pe interval Pe bune, cu o medie de 113.000 de oameni. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 75.000 de tineri.
Audienta posturilor TV miercuri, 15 septembrie, pe intervalul Pe bune?! (22:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 760.000 | 4.3 | 15.7 |
2 | Kanal D | 405.000 | 2.3 | 8.4 |
3 | Romania TV | 339.000 | 1.9 | 7.0 |
4 | Antena 1 | 337.000 | 1.9 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 337.000 | 1.9 | 7.0 |
6 | Prima TV | 192.000 | 1.1 | 4.0 |
7 | National TV | 168.000 | 1.0 | 3.5 |
8 | Antena Stars | 167.000 | 0.9 | 3.4 |
9 | DigiSport 1 | 164.000 | 0.9 | 3.4 |
10 | Realitatea Plus | 139.000 | 0.8 | 2.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 15 septembrie, pe intervalul Pe bune?! (22:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 429.000 | 4.5 | 15.6 |
2 | Kanal D | 221.000 | 2.3 | 8.0 |
3 | Antena 3 | 212.000 | 2.2 | 7.7 |
4 | Antena 1 | 184.000 | 1.9 | 6.7 |
5 | Romania TV | 178.000 | 1.9 | 6.5 |
6 | DigiSport 1 | 133.000 | 1.4 | 4.8 |
7 | Prima TV | 112.000 | 1.2 | 4.1 |
8 | Realitatea Plus | 90.000 | 0.9 | 3.3 |
9 | DigiSport 2 | 84.000 | 0.9 | 3.0 |
10 | Antena Stars | 81.000 | 0.8 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 15 septembrie, pe intervalul Pe bune?! (22:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 199.000 | 4.8 | 21.3 |
2 | Antena 1 | 113.000 | 2.7 | 12.0 |
3 | Kanal D | 75.000 | 1.8 | 8.0 |
4 | DigiSport 1 | 53.000 | 1.3 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 4.0 |
6 | DigiSport 2 | 36.000 | 0.9 | 3.9 |
7 | Antena Stars | 32.000 | 0.8 | 3.4 |
8 | Comedy Central | 31.000 | 0.8 | 3.3 |
9 | DigiSport 3 | 31.000 | 0.7 | 3.3 |
10 | Prima TV | 23.000 | 0.6 | 2.5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Apropo, sa ne zici ca are audiente mult mai mici fata de sezonul trecut.