AUDIENŢE. Luptă strânsă pentru primul loc. Românii s-au împărţit luni seara, iar liderul s-a schimbat în funcţie de program. Pro TV a bătut tot cu Las Fierbinţi, dar a pierdut din avânt când a început Vlad.
Asia Express a pierdut în duelul direct cu fierbinţenii, însă a câştigat două segmente în faţa peliculei cu Adi Nartea. Raportat la media celor patru ore, Antena 1 a cucerit doar tinerii cu show-ul produs de Mona Segall.
Cel mai mare rating al serii a fost atins de Pro TV, peste 2,2 milioane de telespectatori, cu Las Fierbinţi.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30):
Naţional. Pro TV şi Antena 1 au mers bară la bără, când Vlad şi Asia Express s-au intersectat. Pro TV a avut un mic avantaj, astfel s-a clasat pe primul loc.
Fiercare dintre cele două staţii TV adunau, pe intervalul 21:30-23:30, o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespesctatori pe minut.
Locul trei era ocupat de Kanal D, cu aproape 1,1 milioane de persoane.
Urban. Liderul s-a schimbat în mediul urban, Pro TV fiind depăşit de Antena 1. De pe locul doi, postul din Pache a înregistrat o medie de 630.000 de persoane.
Antena 1, de pe primul loc, aduna o medie de 760.000 de oameni pe minut.
Peste jumătate de milion de telespectatori aveau televizoarele deschise pe Kanal D, postul de pe locul trei pe intervalul Vlad.
Comercial 18-49. Diferenţă a fost şi pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Vlad a pus Pro TV pe locul doi şi pe acest segment, fiind urmărit de aproximativ 300.000 de privitori.
Antena 1 era pe primul loc, cu o medie de aproape 400.000 de urmăritori în fiecare minut.
Kanal D, cu 150.000 de persoane, a fost următorul post din top.
O poziţie foarte bună în clasament a adjudecată de Comedy Central, care ocupa locul patru pe intervalul serialului Vlad.
Audienta posturilor TV luni, 25 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.226.000 | 7.0 | 16.7 |
2 | Antena 1 | 1.223.000 | 6.9 | 16.7 |
3 | Kanal D | 1.081.000 | 6.1 | 14.8 |
4 | Romania TV | 491.000 | 2.8 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 440.000 | 2.5 | 6.0 |
6 | Prima TV | 203.000 | 1.2 | 2.8 |
7 | DigiSport 1 | 196.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | Realitatea Plus | 186.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | National TV | 139.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Antena Stars | 139.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 25 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 761.000 | 7.9 | 19.3 |
2 | Pro TV | 629.000 | 6.6 | 15.9 |
3 | Kanal D | 523.000 | 5.5 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 279.000 | 2.9 | 7.1 |
5 | Romania TV | 249.000 | 2.6 | 6.3 |
6 | DigiSport 1 | 106.000 | 1.1 | 2.7 |
7 | Prima TV | 99.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Realitatea Plus | 88.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | National TV | 87.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Digi 24 | 72.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 25 octombrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 396.000 | 9.5 | 27.9 |
2 | Pro TV | 299.000 | 7.2 | 21.1 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3.7 | 10.9 |
4 | Comedy Central | 38.000 | 0.9 | 2.7 |
5 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.7 |
6 | Romania TV | 36.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Digi 24 | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
8 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | National TV | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Cu patru ore de emisiune, Antena 1 a câştigat doar tinerii
Naţional. Chiar dacă Asia Express a stat foarte bine în duelul direct cu Vlad şi emisiunea s-a întins până la miezul nopţii, nu a fost suficient ca Antena 1 să recupereze la media celor patru ore. Ratingul mare scos de Las Fierbinţi a ridicat mult Pro TV, implicit a pus postul TV la o distanţă confortabilă de Antena 1.
Cu Asia Express, Antena 1 a ocupat locul doi în topul audienţelor când vorbim despre media întregului interval (20:25-00:10). Număra o medie de 1,1 milioane de persoane.
Totul se leagă de audienţa foarte mare înregistrată de Pro TV cu Las Fierbinţi timp de o oră. Pro TV a scos un rating mediu, pe intervalul Asia Express, de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori pe minut.
În acelaşi timp, Kanal D era al treilea post clasat, cu puţin peste un milion de telespectatori pe minut.
Urban. Antena 1 a ocupat locul doi şi la oraşe, cu o medie de 702.000 de oameni pe minut, însă aici ţinut foarte aproape de Pro TV.
Din poziţia de lider, postul din Pache număra 711.000 de persoane.
Aproximativ jumătate de milion de telespectatori erau şi pe Kanal D, pe intervalul Asia Express.
Comercial. Tinerii au făcut diferenţa. Cei mai mulţi dintre aceştia, peste 350.000, se uitau la emisiunea prezentată de Irina Fodor. Antena 1 ocupat primul loc în acest fel.
Pro TV era pe doi, cu 320.000 de persoane, iar Kanal D pe trei, de un aduna o medie de aproape 150.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV luni, 25 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.429.000 | 8.1 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 1.142.000 | 6.5 | 15.7 |
3 | Kanal D | 1.031.000 | 5.8 | 14.2 |
4 | Romania TV | 479.000 | 2.7 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 409.000 | 2.3 | 5.6 |
6 | DigiSport 1 | 185.000 | 1.1 | 2.6 |
7 | Realitatea Plus | 179.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Prima TV | 163.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Happy Channel | 151.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 144.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 25 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 711.000 | 7.4 | 18.3 |
2 | Antena 1 | 702.000 | 7.3 | 18.1 |
3 | Kanal D | 506.000 | 5.3 | 13.0 |
4 | Antena 3 | 273.000 | 2.9 | 7.0 |
5 | Romania TV | 238.000 | 2.5 | 6.1 |
6 | DigiSport 1 | 101.000 | 1.1 | 2.6 |
7 | Prima TV | 84.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Realitatea Plus | 81.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Happy Channel | 81.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 73.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 25 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:10), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 353.000 | 8.4 | 26.1 |
2 | Pro TV | 320.000 | 7.7 | 23.7 |
3 | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 10.8 |
4 | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 2.7 |
5 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
7 | Digi 24 | 32.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | Comedy Central | 30.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | DigiSport 1 | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Si Survivor avea si 10-11-12 rating. Asiaticii cand postacule ? Apropo, nu ne zici audiente slabe sub anul trecut ?
Pana si Talentosii de anul asta peste Asiaticii Zero.
Si cand Asiaticii Zero erau zero acum cateva saptamani unde erai postacule ? Bagat in barlog ?
Si Asiaticii cand bat Fierbinti ? In visele tale poate. Ha ha !
Ma astept ca acest sezon sa aiba o prelungire de cateva episoade fata de normal, se apropie finalul serialului, deznodamantul de tot mai aproape si audienta o sa fie tot mai constanta si o mai pot prelungi cu 1-2 episoade.
Iar acum urmează sa fieceliminati Patrizia cu fiul ei urmați de Adriana Trandafir, Cosmin in următoarele ediții Ultimele 3 echipe rămase Lidia cu sora, Cuza și Emi și Mihai Petre cu Elwira iar finala se da între Mihai Petre, Elvira cu Cuza - Emi