Skip to main content

Audienţe Vocea României. Emisiunea de pe Pro TV, vârfuri de un milion şi jumătate de români la televizor

 
Audienţe Vocea României. Emisiunea de pe Pro TV, vârfuri de un milion şi jumătate de români la televizor

AUDIENŢE VOCEA ROMÂNIEI. Câţi români s-au uitat la ultima ediţie Vocea României? Cât de mare a fost distanţa dintre Pro TV şi Antena 1?

Publicitate

Potrivit datelor de audienţă, Vocea României, în faza audiţiilor pe nevăzute, a ţinut în faţa televizoarelor peste un milion de români în fiecare minut. A ajuns şi la un milion şi jumătate.

Pro TV: ​Peste 1.2 milioane de telespectatori din întreaga ţară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audienţă, de la 20:49, peste 1.5 milioane de români se uitau la Vocea României.

La nivel naţional, Antena 1, pe poziţia a doua, a fost la 160.000 de telespectatori în urmă.

Vocea a fost prima şi pe celelalte segmente de audienţă.

Ce spune Pro TV despre publicul comercial?

Pro TV: Vocea României a fost lider absolut de audienţă aseară, în intervalul 20:28 – 23:33, în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 23% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 5.2 puncte de rating şi 17.8% share.

Asta înseamnă, în cifre absolute, că la Pro TV se uitau aproape 450.000 de telespectatori din acest segment, iar la Antena 1 erau cu 100.000 mai puţini.

De notat pe publicul comercial trei posturi bine plasate: DigiSport, cu un meci de fotbal, dar şi canalele de filme AMC şi Pro Cinema.​

Ce au avut celelalte posturi TV pe intervalul Românii au talent?

  • Antena 1 - Lia - soţia soţului meu şi, de la 23.00, Asia Express
  • Kanal D - serial turcesc Inimă rebelă şi, de la 23.00, filmul Versailles
  • DigiSport - meci Farul Constanţa - Dinamo
  • Happy Channel - serialele Capcana iubirii, Dragoste şi ură şi Dragostea pluteşte în aer
  • Pro Cinema - filmele 10 lucruri pe care ar trebui să le facem înainte să ne despărţim şi Justiţie urbană
  • AMC - filmele S.W.A.T - Trupe de elită şi Misiune de recuperare

Audienţele posturilor TV vineri, 5 octombrie, pe intervalul Românii au talent (20:30 – 23:30), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 1.215.000 telespectatori (7 rtg, 19 share)

2. Antena 1 - 1.051.000 (6 rating, 16,5 share)

3. Kanal D - 717.000

4. DigiSport - 365.000

5. România TV - 360.000

6. Happy Channel - 255.000

Audienţele posturilor TV vineri, 5 octombrie, pe intervalul Românii au talent (20:30 – 23:30), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 695.000 de telespectatori (7,1 rtg, 20,5 share)

2. Antena 1 - 485.000 (4,9 rtg, 14,3 share)

3. Kanal D - 325.000

4. DigiSport - 215.000

5. România TV - 200.000

6. Happy Channel - 133.000 

Audienţele posturilor TV vineri, 5 octombrie, pe intervalul Românii au talent (20:30 – 23:30), pe segmentul COMERCIAL 21-54 de ani Naţional ABCD:

1. Pro TV - 440.000 de telespectatori (6,8 rtg, 23 share)

2. Antena 1 - 340.000 (5,2 rtg, 17,8 share)

3. Kanal D - 195.000

4. DigiSport - 125.000

5. AMC - 55.000

6. Pro Cinema - 53.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus