Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României, din nou lider de audienţă după ce săptămâna trecută a fost bătută de Antena 1

 
AUDIENŢE. Vocea României, din nou lider de audienţă după ce săptămâna trecută a fost bătută de Antena 1

Pro TV preia din nou primul loc pe podiumul audienţelor cu Vocea României, după ce săptămâna trecută serialele produse de Ruxandra Ion, Lia şi Iubire cu parfum de lavandăau bătut Pro TV

Publicitate

Show-ul de talente al Pro TV a fost ales de peste 1,1 milioane de români din întreaga ţară. Antena 1 a avut poziţia a doua dar cu cifre bune de audienţă. 

Detalii despre audienţe, în continuare: 

La nivel naţional, Pro TV a fost lider vineri seară, cu o medie de peste 1,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. În minutul de maximă audienţă, la 21.15, pe Pro TV erau 1,5 milioane de persoane, anunţă postul. 

Antena 1, de pe poziţia a doua s-a apropiat de 900.000 de persoane, cifre în media postului. 

Kanal D s-a apropiat de Antena 1, înregistrând pe interval 825.000 de telespectatori. 

În mediul urban, Vocea României a atras o medie de 670.000 de persoane (6,8 rating), în timp ce pe Antena 1 erau 415.000 de orăşeni. 

Pe publicul comercial de la oraşe, cu vârste între 21 şi 54 de ani, Vocea României a fost cel mai urmărit program, cu o medie de 260.000 de telespectatori. 

Antena 1, de pe locul secund, a avut o medie de 210.000 de persoane, în timp ce Kanal D a avut cifre la jumătate. 

Audienţa posturilor TV de vineri, 8 noimebrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.45), la nivel NAŢIONAL

  1. Pro TV - 1.119.000 (6,4 rtg, 18,5 share)
     
  2. Antena 1 - 887.000 (5,1 rtg, 14,6 share)
     
  3. Kanal D - 825.000 
     
  4. Digi Sport 1 - 404.000
     
  5. Romania TV - 365.000
     
  6. Happy Channel - 257.000

Audienţa posturilor TV de vineri, 8 noimebrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.45),în mediul URBAN

  1. Pro TV - 671.000 (6,8 rtg, 19,6  share)
     
  2. Antena 1 - 414.000 (4,2 rtg, 12,1 share)
     
  3. Kanal D - 372.000
     
  4. Digi Sport 1 - 259.000
     
  5. Romania TV - 250.000
     
  6. Happy Channel - 139.000 

Audienţa posturilor TV de vineri, 8 noimebrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.45), pe publicul comercial URBAN 21-54 ANI

  1. Pro TV - 262.000 (5,7 rtg, 20,8 share)
     
  2. Antena 1 - 4,5 rtg, 16,5 share)
     
  3. Kanal D - 101.000
     
  4. DigiSport 1 - 96.000
     
  5. Romania TV - 56.000
     
  6. Happy Channel - 33.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Razvan
    Dati audiențele de aseară a emisiunii Asia Express,lider de audienta pe toate targeturile,peste Pro tv cu Masterchef
  • Zic si eu Zic si eu
    Ca sa fim obiectivi, pe 01 noiembrie a fost o intamplarea datorata unei conjucturi. In primul rand a fost o jumatate de voce cu auditii, intinsa si lalaita, restul reclame, promouri si eliminările celor in plus. Nu prea ai avut ce vedea+ fiind si ultimul episod pe antena , publicul a schimbat canalul.
    Editia de vinerea trecuta a fost mult mai bine montata, mai putine discutii sterile si mai multa muzica.
  • R R
    Dati și audiențele iumor ,nu le-ați prezentat deloc în acest sezon . Chiar sunt curios sa vad ce audiențe mai face
  • Mile Mile
    Pana acum nu era nimic interesant vineri , de aia performa , a ajuns sa fie sub antena vinerea trecuta , ha ha ha
  • Mile Mile
    Foarte slaba vocea bravo serialului
  • Razvan Razvan
    Va rog sa publicați audiențe tv zilnic cum făceați înainte. O mica greșeală în acest articol ,pe segmentul comercial cifrele de audiență nu sunt postate la Antena 1 numai punctele de rating și market share-ul,adăugați și Nr de telespectatori.Multumesc
  • MileCelRau MileCelRau
    Iar iti inceput sa prezentati doar comercialul Antenei. Poftim:
    Emisiunea a fost lider absolut de audiență aseară, în intervalul 20:28 – 23:46, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Vocea României a înregistrat 6.4 puncte de rating și 21.8% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.4 puncte de rating și 18.4% share.

Trimite un comentariu

sus