Pro TV preia din nou primul loc pe podiumul audienţelor cu Vocea României, după ce săptămâna trecută serialele produse de Ruxandra Ion, Lia şi Iubire cu parfum de lavandă, au bătut Pro TV.
Show-ul de talente al Pro TV a fost ales de peste 1,1 milioane de români din întreaga ţară. Antena 1 a avut poziţia a doua dar cu cifre bune de audienţă.
Detalii despre audienţe, în continuare:
La nivel naţional, Pro TV a fost lider vineri seară, cu o medie de peste 1,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. În minutul de maximă audienţă, la 21.15, pe Pro TV erau 1,5 milioane de persoane, anunţă postul.
Antena 1, de pe poziţia a doua s-a apropiat de 900.000 de persoane, cifre în media postului.
Kanal D s-a apropiat de Antena 1, înregistrând pe interval 825.000 de telespectatori.
În mediul urban, Vocea României a atras o medie de 670.000 de persoane (6,8 rating), în timp ce pe Antena 1 erau 415.000 de orăşeni.
Pe publicul comercial de la oraşe, cu vârste între 21 şi 54 de ani, Vocea României a fost cel mai urmărit program, cu o medie de 260.000 de telespectatori.
Antena 1, de pe locul secund, a avut o medie de 210.000 de persoane, în timp ce Kanal D a avut cifre la jumătate.
Audienţa posturilor TV de vineri, 8 noimebrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.45), la nivel NAŢIONAL:
-
Pro TV - 1.119.000 (6,4 rtg, 18,5 share)
-
Antena 1 - 887.000 (5,1 rtg, 14,6 share)
-
Kanal D - 825.000
-
Digi Sport 1 - 404.000
-
Romania TV - 365.000
- Happy Channel - 257.000
Audienţa posturilor TV de vineri, 8 noimebrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.45),în mediul URBAN:
-
Pro TV - 671.000 (6,8 rtg, 19,6 share)
-
Antena 1 - 414.000 (4,2 rtg, 12,1 share)
-
Kanal D - 372.000
-
Digi Sport 1 - 259.000
-
Romania TV - 250.000
- Happy Channel - 139.000
Audienţa posturilor TV de vineri, 8 noimebrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 23.45), pe publicul comercial URBAN 21-54 ANI:
-
Pro TV - 262.000 (5,7 rtg, 20,8 share)
-
Antena 1 - 4,5 rtg, 16,5 share)
-
Kanal D - 101.000
-
DigiSport 1 - 96.000
-
Romania TV - 56.000
- Happy Channel - 33.000
Comentarii
Editia de vinerea trecuta a fost mult mai bine montata, mai putine discutii sterile si mai multa muzica.
Emisiunea a fost lider absolut de audiență aseară, în intervalul 20:28 – 23:46, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Vocea României a înregistrat 6.4 puncte de rating și 21.8% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.4 puncte de rating și 18.4% share.