AUDIENŢE. Cum s-a împărţit audienţa vineri seară între Vocea României şi meciul Finlanda - România? Câţi români s-au uitat la cele două programe?
Atât Vocea României, de pe Pro TV, cât şi Finlanda - România (1-1), de pe Antena 1, au fost pe primul loc fiecare pe intervalul lor de difuzare. Asta pentru că Vocea României a început mai devreme, iar meciul a continuat mult după finalul emisiunii de pe Pro TV.
Cum a stat fiecare program pe interval? Cine a câştigat pe intersecţie? Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV atât pe intervalul Vocea României (de pe Pro TV), cât şi pe segmentul meciului Finlanda - România (transmis de Antena 1):
1. Intervalul Vocea României - 20.30-23.00:
Vocea României a început la 20.30 şi s-a terminat la ora 23.00. Pe intervalul showului, Pro TV a avut aproape un milion şi jumătate de români pe post, prima poziţie la distanţă de câteva sute de mii de români de restul, pe tot intervalul.
2. Intervalul de intersecţie Vocea României - Finlanda-România (21.45-23.00):
Antena 1 a crescut când a început fotbalul. Meciul Finlanda - România a intrat la 21.45, iar pe intersecţia cu Vocea României a fost pe locul al doilea, dar foarte aproape de Pro TV.
Pe lupta directă Vocea României - Finlanda - România: erau 1,33 milioane de români la Pro TV şi 1,31 milioane la meci. La oraşe, se uitau 698.000 de telespectatori pe Pro TV şi 691.000 la meciul României. Şi pe publicul comercial (21-54 de ani urban), meciul a fost strâns: 351.000 Pro TV - 337.000 Antena 1.
3. Intervalul Finlanda - România (21.45-23.40):
După ce s-a terminat Vocea României, românii s-au dus către meciul de pe Antena 1. Cifrele mari de după ora 23.00 au făcut ca audienţa medie pe tot intervalul meciului să plaseze partida pe primul loc pe intervalul ei.
Adică: aproape 1,4 milioane de români la meciul Finlanda - România, faţă de 1,1 milioane la Pro TV. La oraşe, meciul a avut o medie pe interval de 720.000 de telespectatori, Pro TV - 584.000. Şi pe comercial, audienţa recuperată de Antena 1 după ora 23.00 au echilibrat ratingul plasând postul Intact pe prima poziţie.
Audienţa posturilor TV vineri, 23 septembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.467.000 | 8,3 | 20,9 |
2 | Kanal D | 1.139.000 | 6,4 | 16,3 |
3 | Antena 1 | 1.119.000 | 6,3 | 16 |
4 | Romania TV | 348.000 | 2 | 5 |
5 | Antena 3 | 223.000 | 1,3 | 3,2 |
6 | Happy Channel | 212.000 | 1,2 | 3 |
7 | National TV | 147.000 | 0,8 | 2,1 |
8 | Antena Stars | 141.000 | 0,8 | 2 |
9 | TVR 2 | 136.000 | 0,8 | 1,9 |
10 | Film Cafe | 126.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 23 septembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 732.000 | 7,7 | 20,6 |
2 | Antena 1 | 559.000 | 5,9 | 15,7 |
3 | Kanal D | 518.000 | 5,5 | 14,6 |
4 | Romania TV | 186.000 | 2 | 5,2 |
5 | Happy Channel | 121.000 | 1,3 | 3,4 |
6 | Antena 3 | 117.000 | 1,2 | 3,3 |
7 | DigiSport 1 | 70.000 | 0,7 | 2 |
8 | Antena Stars | 70.000 | 0,7 | 2 |
9 | National TV | 63.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | TVR 2 | 60.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 23 septembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 371.000 | 7,9 | 25,9 |
2 | Antena 1 | 278.000 | 5,9 | 19,4 |
3 | Kanal D | 135.000 | 2,9 | 9,4 |
4 | Happy Channel | 37.000 | 0,8 | 2,6 |
5 | Romania TV | 36.000 | 0,8 | 2,5 |
6 | DigiSport 1 | 34.000 | 0,7 | 2,4 |
7 | National TV | 32.000 | 0,7 | 2,2 |
8 | Pro Cinema | 29.000 | 0,6 | 2 |
9 | Antena 3 | 27.000 | 0,6 | 1,8 |
10 | Prima TV | 27.000 | 0,6 | 1,9 |
Românii au migrat spre meciul de fotbal după ora 23.00
Meciul de pe Antena 1 a început la 21.45. Până la startul partidei Finlanda - România, Antena 1 nu a avut nicio şansă în fata talent-show-ului Vocea României, de pe Pro TV.
După 21.45, românii au început să treacă pe meciul de fotbal. Când Vocea României s-a terminat, balanţa s-a înclinat în favoarea Antenei 1. Meciul a trecut pe primul loc, iar audienţele obţinute au dus la echilibrarea ratingului pe întregul interval al partidei.
Audienţa posturilor TV vineri, 23 septembrie, pe intervalul meciului Finlanda - România (21:45-23:40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.368.000 | 7,7 | 22,6 |
2 | Pro TV | 1.111.000 | 6,3 | 18,3 |
3 | Kanal D | 868.000 | 4,9 | 14,3 |
4 | Romania TV | 271.000 | 1,5 | 4,5 |
5 | Happy Channel | 193.000 | 1,1 | 3,2 |
6 | Antena 3 | 183.000 | 1 | 3 |
7 | National TV | 178.000 | 1 | 2,9 |
8 | Antena Stars | 118.000 | 0,7 | 2 |
9 | Film Cafe | 111.000 | 0,6 | 1,8 |
10 | Pro Cinema | 88.000 | 0,5 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 23 septembrie, pe intervalul meciului Finlanda - România (21:45-23:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 722.000 | 7,6 | 22,7 |
2 | Pro TV | 584.000 | 6,1 | 18,4 |
3 | Kanal D | 402.000 | 4,2 | 12,7 |
4 | Romania TV | 158.000 | 1,7 | 5 |
5 | Happy Channel | 110.000 | 1,2 | 3,5 |
6 | Antena 3 | 93.000 | 1 | 2,9 |
7 | National TV | 68.000 | 0,7 | 2,1 |
8 | Pro Cinema | 51.000 | 0,5 | 1,6 |
9 | TVR 1 | 49.000 | 0,5 | 1,5 |
10 | Antena Stars | 48.000 | 0,5 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 23 septembrie, pe intervalul meciului Finlanda - România (21:45-23:40), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 356.000 | 7,5 | 26,5 |
2 | Pro TV | 297.000 | 6,3 | 22,1 |
3 | Kanal D | 110.000 | 2,3 | 8,2 |
4 | Happy Channel | 43.000 | 0,9 | 3,2 |
5 | National TV | 37.000 | 0,8 | 2,7 |
6 | Romania TV | 26.000 | 0,6 | 1,9 |
7 | Pro Cinema | 25.000 | 0,5 | 1,9 |
8 | Prima TV | 25.000 | 0,5 | 1,9 |
9 | Film Cafe | 22.000 | 0,5 | 1,6 |
10 | Antena 3 | 21.000 | 0,5 | 1,6 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro