AUDIENŢE. Meciul zilei de ieri a ţinut şi publicul în faţa televizoarelor, pe Pro TV. Peste 1,2 milioane de români s-au uitat la partida în care Belgia a învins Danemarca (2-1) şi astfel s-a calificat în optimile de finală de la Euro 2020.
Pro TV a fost lider în audienţe, cu meciul de fotbal, peste principalele rivale Antena 1 şi Kanal D.
Tot ieri s-a disputat, pe Arena Naţională, meciul Ucraina - Macedonia de Nord (2-1), care a atras peste 700.000 de telespectatori din toată ţara în faţa micilor ecrane. Audienţele partidelor, inclusiv Ţările de Jos - Austria, AICI.
CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Danemarca - Belgia (19:00-20:55):
Naţional. Peste 1,2 milioane de persoane au fost pe Pro TV, ieri, când a fost difuzată partida Danemarca-Belgia. Următorul post clasat, după Pro TV, a fost Antena 1, care număra puţin peste un milion de telespectatori pe interval.
Locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 700.000 de persoane pe interval.
Urban. Pro TV a fost cel mai urmărit post şi în mediul urban. Partida, care a adus calificarea Belgiei în optimile Euro 2020, a adunat peste 700.000 de telespectatori de la oraşe în fiecare minut.
De pe locul doi, Antena 1 a înregistrat o medie de 576.000 de privitori pe minut.
Când la Pro TV era meciul de fotbal de la Euro, Kanal D strângea aproape 350.000 de oameni din mediul urban.
Comercial. Peste 210.000 de tineri au fost pe Pro TV, când postul din Pache a difuzat duelul din Grupa B. Pro TV a fost lider, însă la mică distanţă pe interval s-a clasat Antena 1, cu 200.000 de persoane.
De pe trei, Kanal D a numărat aproximativ 125.000 de privitori pe minut, pe acelaşi interval.
Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul meciului Danemarca - Belgia (19:00-20:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.225.000 | 6.9 | 21.2 |
2 | Antena 1 | 1.055.000 | 6.0 | 18.2 |
3 | Kanal D | 699.000 | 4.0 | 12.1 |
4 | Romania TV | 314.000 | 1.8 | 5.4 |
5 | Antena 3 | 222.000 | 1.3 | 3.8 |
6 | National TV | 210.000 | 1.2 | 3.6 |
7 | Happy Channel | 201.000 | 1.1 | 3.5 |
8 | Prima TV | 139.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Pro Cinema | 123.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 121.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul meciului Danemarca - Belgia (19:00-20:55), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 729.000 | 7.6 | 22.7 |
2 | Antena 1 | 576.000 | 6.0 | 17.9 |
3 | Kanal D | 345.000 | 3.6 | 10.7 |
4 | Romania TV | 167.000 | 1.7 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 128.000 | 1.3 | 4.0 |
6 | Happy Channel | 121.000 | 1.3 | 3.8 |
7 | National TV | 102.000 | 1.1 | 3.2 |
8 | Antena Stars | 71.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Prima TV | 53.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 53.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul meciului Danemarca - Belgia (19:00-20:55), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 210.000 | 5.0 | 23.1 |
2 | Antena 1 | 201.000 | 4.8 | 22.1 |
3 | Kanal D | 125.000 | 3.0 | 13.8 |
4 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 2.9 |
5 | National TV | 24.000 | 0.6 | 2.6 |
6 | Pro Cinema | 22.000 | 0.5 | 2.4 |
7 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 2.3 |
8 | Romania TV | 18.000 | 0.4 | 2.0 |
9 | Kiss TV | 18.000 | 0.4 | 2.0 |
10 | Diva | 16.000 | 0.4 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Caută pe pagina de media audientele ProTV cu EURO 2016, vei vedea cât de ridicate au fost și asta și din cauză că lumea nu “trăia fiecare clipă”.
Eu decât să stau în față la TV pe vreme frumoasă ca să văd seriale, filme, meciuri, mai bine mă duc #haihui.
Sa nu uitam sa mentionam ca joi, Pro TV lider detasat pe toata ziua cu 22.7% share comercial. Antenuta locul 2 cu doar 20.0%.
Dar meciul de marti peste Bucatarii tai. Plangi ! Ha ha ha !