Skip to main content

AUDIENŢE. Peste 1,2 milioane de români s-au uitat la Danemarca - Belgia, meciul zilei ieri. Cât a scos partida Ucraina - Macedonia, de la Bucureşti?

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Meciul zilei de ieri a ţinut şi publicul în faţa televizoarelor, pe Pro TV. Peste 1,2 milioane de români s-au uitat la partida în care Belgia a învins Danemarca (2-1) şi astfel s-a calificat în optimile de finală de la Euro 2020. 

Publicitate

Pro TV a fost lider în audienţe, cu meciul de fotbal, peste principalele rivale Antena 1 şi Kanal D. 

Tot ieri s-a disputat, pe Arena Naţională, meciul Ucraina - Macedonia de Nord (2-1), care a atras peste 700.000 de telespectatori din toată ţara în faţa micilor ecrane. Audienţele partidelor, inclusiv Ţările de Jos - Austria, AICI


CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Danemarca - Belgia (19:00-20:55):

Naţional. Peste 1,2 milioane de persoane au fost pe Pro TV, ieri, când a fost difuzată partida Danemarca-Belgia. Următorul post clasat, după Pro TV, a fost Antena 1, care număra puţin peste un milion de telespectatori pe interval. 

Locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 700.000 de persoane pe interval. 

Urban. Pro TV a fost cel mai urmărit post şi în mediul urban. Partida, care a adus calificarea Belgiei în optimile Euro 2020, a adunat peste 700.000 de telespectatori de la oraşe în fiecare minut. 

De pe locul doi, Antena 1 a înregistrat o medie de 576.000 de privitori pe minut. 

Când la Pro TV era meciul de fotbal de la Euro, Kanal D strângea aproape 350.000 de oameni din mediul urban. 

Comercial. Peste 210.000 de tineri au fost pe Pro TV, când postul din Pache a difuzat duelul din Grupa B. Pro TV a fost lider, însă la mică distanţă pe interval s-a clasat Antena 1, cu 200.000 de persoane.

De pe trei, Kanal D a numărat aproximativ 125.000 de privitori pe minut, pe acelaşi interval. 

Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul meciului Danemarca - Belgia (19:00-20:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.225.000 6.9 21.2
2 Antena 1 1.055.000 6.0 18.2
3 Kanal D 699.000 4.0 12.1
4 Romania TV 314.000 1.8 5.4
5 Antena 3 222.000 1.3 3.8
6 National TV 210.000 1.2 3.6
7 Happy Channel 201.000 1.1 3.5
8 Prima TV 139.000 0.8 2.4
9 Pro Cinema 123.000 0.7 2.1
10 Antena Stars 121.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul meciului Danemarca - Belgia (19:00-20:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 729.000 7.6 22.7
2 Antena 1 576.000 6.0 17.9
3 Kanal D 345.000 3.6 10.7
4 Romania TV 167.000 1.7 5.2
5 Antena 3 128.000 1.3 4.0
6 Happy Channel 121.000 1.3 3.8
7 National TV 102.000 1.1 3.2
8 Antena Stars 71.000 0.7 2.2
9 Prima TV 53.000 0.6 1.7
10 Digi 24 53.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 17 iunie, pe intervalul meciului Danemarca - Belgia (19:00-20:55), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 210.000 5.0 23.1
2 Antena 1 201.000 4.8 22.1
3 Kanal D 125.000 3.0 13.8
4 Digi 24 26.000 0.6 2.9
5 National TV 24.000 0.6 2.6
6 Pro Cinema 22.000 0.5 2.4
7 Happy Channel 21.000 0.5 2.3
8 Romania TV 18.000 0.4 2.0
9 Kiss TV 18.000 0.4 2.0
10 Diva 16.000 0.4 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Robert Robert
    @Iuli ba tata care vreme frumoasa ca ploua de o luna de zile =))) nici nu poti sa stai seara cu geamul rabatat ca ingheti de frig. Si mai termina cu cliseele astea de 2 lei gen " pandemia ne a invatat cat de mult conteaza fiecare clipa ".Daca chiar te invata nu mai erai aici
  • Sabina Sabina
    Andreas,Cove filmează pentru un lung-metraj ,de aceea lipsește.In rest ,ai dreptate .
  • Razvan Razvan
    @Iuli ,asta cu vremea nu e scuza,ploua zilnic de o luna si ceva ..ce vreme frumoasa visezi?
  • Iuli Iuli
    @Marian, audientele de la EURO 2020 sunt slabe din mai multe motive: nu a jucat România, comentatori de toată jena, fără burtieră la început de joc în primele meciuri și alt motiv poate este și din cauza pandemiei, oamenii au scăpat de restricții și vor să își trăiască viața mai intens, pandemia ne-a învățat cât de mult contează fiecare clipă.
    Caută pe pagina de media audientele ProTV cu EURO 2016, vei vedea cât de ridicate au fost și asta și din cauză că lumea nu “trăia fiecare clipă”.

    Eu decât să stau în față la TV pe vreme frumoasă ca să văd seriale, filme, meciuri, mai bine mă duc #haihui.
  • Nigerianul Nigerianul
    Serialul Adela a fost lider de audiente pe piblicul comercial cu 7 piuncte de rating si 23,9 cota de piata, Observator 19 lider de piata pe publicul comercial si national,pe comercial 4,5 puncte de rating si 23,8 cota de piata fata de meciul de pe Pro tv cu 3,9 puncte de rating si 20,7 cota de piata, Super Neatza cu Razvan si Dani ,Observator 12 si rubrica sport si ele lideri ieri, Neatza a avut pe comercial un share de 25,9

    Sa nu uitam sa mentionam ca joi, Pro TV lider detasat pe toata ziua cu 22.7% share comercial. Antenuta locul 2 cu doar 20.0%.
  • Nigerianul Nigerianul
    dezastru total mici maca fara rival nu vrea nimeni meciuri scumpe derby ha

    Dar meciul de marti peste Bucatarii tai. Plangi ! Ha ha ha !
  • Marian Marian
    Andreas , daca era o conducere cu *** in secunda doi era scoasa , de la un timp pro se cam prabuseste in audienta iar antenuta urca bine , au gresit si cu Euro , partidele de la 16 00 si 19 00 le bagam pe pro x ,doar cele importante le lasam pe pro asa pierd pe banda rulanta si stirile si tot , pana si serialul Adela i-a depasit , prosta organizare
  • Andreas Andreas
    Incredibilă prăbușirea din ultimele luni a emisiunii vorbește lumea!! Incredibil cum ieri au făcut numa 7.8 share, fiind pe 4 pe comercial!!! Ce face Caranda acolo?! I-a adus pe aia 5 si vad ca a disparut si cove!!
  • Razvan Razvan
    Serialul Adela a fost lider de audiente pe piblicul comercial cu 7 piuncte de rating si 23,9 cota de piata, Observator 19 lider de piata pe publicul comercial si national,pe comercial 4,5 puncte de rating si 23,8 cota de piata fata de meciul de pe Pro tv cu 3,9 puncte de rating si 20,7 cota de piata, Super Neatza cu Razvan si Dani ,Observator 12 si rubrica sport si ele lideri ieri, Neatza a avut pe comercial un share de 25,9
  • Ha Ha
    Poate cineva sa-mi traducă ceea ce a spus mile, va rog ?
  • geo geo
    Aui dreptate, bagatorule de seama, dar locul 1 pe toate categoriile de public. Si cu venituri din publicitate la care antenuța ta doar visează !
  • mile mile
    dezastru total mici maca fara rival nu vrea nimeni meciuri scumpe derby ha

Trimite un comentariu

sus