AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul Spania-Suedia, ieri? Partida care s-a încheiat la egalitate, scor 0-0, a pus Pro TV pe locul doi în audienţe, lider pe interval fiind Antena 1 cu ultima parte a emisiunii Chefi la cuţite (show ajuns în faza semifinalei).
Confruntarea Spania-Suedia, meci din grupele Euro 2020, a atras în faţa micilor ecrane aproape 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara.
Pe acelaşi interval, Pro TV a fost sub Antena 1, dar peste Kanal D (care avea pe interval finalul Hercai şi prima parte a emisiunii Trairi alaturi de Andreea Mantea). Detalii, mai jos.
Chefi la cuţite a fost show-ul serii, luni. Antena 1 a fost lider timp de patru ore, numărând aproximativ 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara în fiecare minut (pe intervalul 20:25-00:00).
Tot luni au mai avut loc două meciuri: Scoţia-Cehia (0-2) şi Polonia-Slovacia (1-2). Audienţele partidelor - AICI. Raportat la situaţia din clasament, cele două dueluri au plasat Pro TV tot pe locul secund în audienţe.
CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Spania-Suedia (22:00-23:55):
Naţional. Duelul dintre Spania şi Suedia a clasat Pro TV pe locul doi în topul audienţelor. Aproape 1,2 milioane de oameni s-au uitat în fiecare minut la partida încheiată la egalitate (0-0).
Lider pe acelaşi interval era Antena 1, care s-a clasat la o distanţă confortabilă de locul doi. Cu ultima parte a emisiunii Chefi la cuţite, postul Intact a înregistrat o medie de 1,9 milioane de persoane.
Pe locul trei, când la TV era meciul Spania-Suedia, s-a clasat Kanal D, cu 900.000 de privitori pe minut.
Urban. Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe. Pro TV a fost al doilea post din clasament, cu o audienţă de peste 600.000 de persoane în fiecare minut.
Primul loc, pe interval, era ocupat de Antena 1, care număra 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Podiumul a fost completat, pe intervalul meciului, de Kanal D, care a înregistrat aproape 420.000 de urmăritori pe minut.
Comercial. Cu o medie de peste 240.000 de tineri pe minut, Pro TV s-a clasat pe locul doi când vorbim de segmentul de public comercial.
Cu o audienţă aproape dublă, Antena 1 a fost pe primul loc. Cu Chefi la cuţite pe intervalul meciului Spania-Suedia, postul Intact a înregistrat o medie de aproape jumătate de milion de persoane pe minut. Antena 1 a avut o cotă de piaţă de 40%.
Kanal D a fost următorul post din top, cu o audienţă medie de 130.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV luni, 14 iunie, pe intervalul meciului Spania-Suedia (22:00-23:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.930.000 | 10.9 | 28.7 |
2 | Pro TV | 1.192.000 | 6.7 | 17.7 |
3 | Kanal D | 891.000 | 5.0 | 13.3 |
4 | Romania TV | 299.000 | 1.7 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 256.000 | 1.4 | 3.8 |
6 | National TV | 194.000 | 1.1 | 2.9 |
7 | Prima TV | 156.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Pro 2 | 146.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Antena Stars | 117.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 105.00 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 14 iunie, pe intervalul meciului Spania-Suedia (22:00-23:55), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.128.000 | 11.8 | 31.2 |
2 | Pro TV | 614.000 | 6.4 | 16.9 |
3 | Kanal D | 418.000 | 4.4 | 11.5 |
4 | Antena 3 | 167.000 | 1.7 | 4.6 |
5 | Romania TV | 158.000 | 1.6 | 4.4 |
6 | National TV | 93.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | Happy Channel | 77.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 70.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Pro 2 | 50.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 14 iunie, pe intervalul meciului Spania-Suedia (22:00-23:55), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 494.000 | 11.7 | 40.1 |
2 | Pro TV | 240.000 | 5.7 | 19.4 |
3 | Kanal D | 129.000 | 3.0 | 10.4 |
4 | National TV | 32.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | Antena Stars | 29.000 | 0.7 | 2.4 |
6 | Comedy Central | 23.000 | 0.5 | 1.9 |
7 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 1.8 |
8 | TV1000 | 19.000 | 0.4 | 1.5 |
9 | Digi 24 | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Romania TV | 16.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Lideri la pensionari da. Pro cu comercialul.