AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul România - Slovenia (scor 1-2)? Dat de Pro Arena, meciul a propulsat postul din grupul Pro TV între primele staţii pe intervalul partidei: a fost pe locul patru, pe toate segmentele de public! În mod normal, Pro Arena e în preajma locurilor 15-20, în funcţie de segmentul de public.
Detalii, în continuare:
NAŢIONAL. Partida a fost transmisă între orele 18.30 şi 20.30. S-au uitat la meci aproape 550.000 de români, astfel că Pro Arena a fost pe locul patru.
În mod normal, Pro Arena are cifre mult mai mici: 80.000 media în octombrie, adică locul 18.
Pe intervalul meciului, cel mai urmărit a fost Pro TV (cu parte din Ce spun românii şi cu Ştirile Pro TV).
URBAN. S-au uitat la meci aproape 300.000 de telespectatori de la oraşe, ceea ce a plasat Pro Arena tot pe locul patru, după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.
În luna octombrie, media Pro Arena era la oraşe de 45.000 de telespectatori, adică locul 16.
COMERCIAL. Şi pe publicul comercial 21-54 de ani de la oraşe, meciul Naţionalei a stat bine. În cifre: 100.000 de telespectatori la meci, tot locul patru, foarte aproape de poziţia a treia, ocupată de Kanal D.
Pe publicul comercial, Pro Arena era, în octombrie, pe locul 13, cu 20.000 de telespectatori tineri pe post.
Audienţa posturilor TV joi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului de fotbal România - Slovenia (18:30-20:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.456.000 | 8.2 | 19.4 |
2 | Antena 1 | 1.100.000 | 6.2 | 14.6 |
3 | Kanal D | 680.000 | 3.8 | 9 |
4 | Pro Arena | 538.000 | 3 | 7.2 |
5 | Romania TV | 377.000 | 2.1 | 5 |
6 | Happy Channel | 266.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | Antena 3 CNN | 266.000 | 1.5 | 3.5 |
8 | National TV | 246.000 | 1.4 | 3.3 |
9 | Antena Stars | 227.000 | 1.3 | 3 |
10 | Realitatea Plus | 143.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului de fotbal România - Slovenia (18:30-20:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 711.000 | 7.5 | 19 |
2 | Antena 1 | 502.000 | 5.3 | 13.4 |
3 | Kanal D | 330.000 | 3.5 | 8.8 |
4 | Pro Arena | 282.000 | 3 | 7.5 |
5 | Romania TV | 212.000 | 2.2 | 5.7 |
6 | Happy Channel | 154.000 | 1.6 | 4.1 |
7 | Antena 3 CNN | 140.000 | 1.5 | 3.7 |
8 | National TV | 107.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | Antena Stars | 99.000 | 1 | 2.6 |
10 | Realitatea Plus | 79.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 17 noiembrie, pe intervalul meciului de fotbal România - Slovenia (18:30-20:30), la nivel URBAN COMERCIAL (18-54):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 345.000 | 7.3 | 25.6 |
2 | Antena 1 | 199.000 | 4.2 | 14.8 |
3 | Kanal D | 103.000 | 2.2 | 7.7 |
4 | Pro Arena | 98.000 | 2.1 | 7.2 |
5 | Happy Channel | 37.000 | 0.8 | 2.8 |
6 | Romania TV | 34.000 | 0.7 | 2.6 |
7 | Digi 24 | 33.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | Antena Stars | 32.000 | 0.7 | 2.4 |
9 | Antena 3 CNN | 28.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | National TV | 28.000 | 0.6 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii