Dan Negru a revenit miercuri seară la Kanal D cu un nou sezon din quiz show-ul său, Jocul cuvintelor. Ce cifre de audienţă a avut premiera, mai ales că pe interval a fost şi un meci FCSB?
La ediţiile Jocul cuvintelor de la începutul verii, Dan Negru reuşise să atragă aproape un milion de telespectatori, însă debutul celui de-al doilea sezon a avut cifre la jumate.
Peste 570.000 de români s-au uitat miercuri seară la quiz-ul lui Negru pe Kanal D, clasându-se pe locul trei în topul audienţelor naţionale, după Pro TV şi Antena 1.
De notat totuşi faptul că audienţa Kanal D era la jumătate pe interval, cu o zi înainte, când pe post nu era Negru.
Adică marţi seară, 30 august, s-au uitat la programele Kanal D 279.000 de persoane din întreaga ţară, din care 155.000 erau de la oraşe, iar tineri doar 74.000. În seara premierei emisiunii lui Negru, aceste cifre s-au dublat.
Dar, cu cine „s-a bătut“ Dan Negru pe telespectatori?
Pro TV a fost lider pe linie pe intervalul Jocul cuvintelor, când a difuzat filmul „Peppermint: Gustul răzbunării“ cu Jennifer Garner şi apoi ştirile nopţii.
Poziţia secundă, pe toate segmentele de public, a fost ocupată de Antena 1, care a difuzat o nouă ediţie a emisiunii Splash.
Iar Digi Sport 1, care a transmis meciul de Liga I dintre Farul Constanţa şi FCSB, a depăşit Kanal D pe publicul comercial, unde a avut cu 30.000 mai mulţi privitori orăşeni tineri faţă de Negru.
De notat că meciul a fost transmis şi de alte două televiziuni de specialitate: Prima Sport 1 şi Orange Sport 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de miercuri, 31 august, pe intervalul premierei quiz-ului Jocul cuvintelor de la Kanal D:
NAŢIONAL. Premiera emisiunii lui Dan Negru a strâns în faţa televizoarelor 573.000 de telespectatori, Kanal D ocupând locul trei în clasamentul audienţelor pe ţară.
Pro TV, care a dat un film recent cu Jennifer Garner, „Peppermint: Gustul răzbunării“ (2018) şi apoi ştirile nopţii, a avut cu 300.000 de privitori mai mulţi şi a fost lider de audienţă.
Iar Antena 1, care a difuzat o nouă ediţie Splash, a ocupat poziţia secundă cu 690.000 de telespectatori.
Audienţe peste medie a avut şi Digi Sport 1 cu meciul cu FCSB, la care s-au uitat 481.000 de suporteri, postul de televiziune clasându-se pe locul patru în topul naţional.
De altfel, FCSB a mai avut, pe intervalul lui Dan Negru, alţi 123.000 de privitori care au văzut meciul pe Prima Sport 1, şi acest post prinzând un loc în top 10 televiziuni, clasându-se pe şapte.
URBAN. Jocul cuvintelor „a jucat“ tot pe locul trei şi la oraşe, Dan Negru fiind depăşit de filmul de la Pro şi emisiunea de la Antena 1.
Puţin peste 300.000 de telespectatori de la oraşe s-au uitat la quiz-ul lui Dan Negru, în timp ce pe Pro TV au fost 427.000, iar pe Antena 1 - 333.000.
Digi Sport 1 a fost şi el aproape, cu 269.000 de suporteri care s-au uitat la meciul FCSB, ocupând astfel locul patru în clasmentul televiziunilor.
Iar Prima Sport 1 a avut, din nou, audienţe chiar mai mari decât Prima TV, ocupând locul nouă în topul urban, cu 55.000 de privitori orăşeni.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial, Dan Negru a mai pierdut o poziţie în clasament, fiind „învins“ de FCSB.
Jocul cuvintelor a fost pe locul patru, cu 119.000 de tineri orăşeni, după Pro TV care a fost lider cu o audienţă de 248.000 de persoane, Antena 1 - 154.000 şi Digi Sport 1 - 150.000.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 31 august, pe intervalul premierei Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 866.000 | 4.9 | 17.3 |
2 | Antena 1 | 690.000 | 3.9 | 13.8 |
3 | Kanal D | 573.000 | 3.2 | 11.5 |
4 | DigiSport 1 | 481.000 | 2.7 | 9.6 |
5 | Romania TV | 297.000 | 1.7 | 5.9 |
6 | Antena 3 | 233.000 | 1.3 | 4.7 |
7 | Prima Sport 1 | 123.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | National TV | 116.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Happy Channel | 107.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 80.000 | 0.4 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 31 august, pe intervalul premierei Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 427.000 | 4.5 | 15.6 |
2 | Antena 1 | 333.000 | 3.5 | 12.2 |
3 | Kanal D | 312.000 | 3.3 | 11.4 |
4 | DigiSport 1 | 269.000 | 2.8 | 9.9 |
5 | Romania TV | 177.000 | 1.9 | 6.5 |
6 | Antena 3 | 124.000 | 1.3 | 4.6 |
7 | Happy Channel | 72.000 | 0.8 | 2.6 |
8 | National TV | 58.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Prima Sport 1 | 55.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Prima TV | 45.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 31 august, pe intervalul premierei Jocul cuvintelor (22:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 248.000 | 5.3 | 20.7 |
2 | Antena 1 | 154.000 | 3.3 | 12.8 |
3 | DigiSport 1 | 150.000 | 3.2 | 12.5 |
4 | Kanal D | 119.000 | 2.5 | 9.9 |
5 | Antena 3 | 34.000 | 0.7 | 2.8 |
6 | Romania TV | 30.000 | 0.6 | 2.5 |
7 | Prima Sport 1 | 29.000 | 0.6 | 2.5 |
8 | Happy Channel | 28.000 | 0.6 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 22.000 | 0.5 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 19.000 | 0.4 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro