Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor se ţine bine. Pro TV, lider şi cu ediţia a treia. O „faimoasă” a plecat acasă, iar un „războinic” a fost descalificat

 
AUDIENŢE. Survivor se ţine bine. Pro TV, lider şi cu ediţia a treia. O „faimoasă” a plecat acasă, iar un „războinic” a fost descalificat

AUDIENŢE. Trei din trei. Pro TV a fost lider detaşat în audienţe şi cu a treia ediţie Survivor din acest sezon. O „faimoasă” a părăsit competiţia, iar un „războinic” a fost descalificat. 

Publicitate

Peste 2,1 milioane de români au urmărit, aseară, momentul în care cântăreaţa Xonia a fost eliminată din concurs. Ea a obţinut cele mai puţine voturi din partea publicului. Vezi cine este Xonia, AICI

Totodată, un concurent din echipa Războinicilor a fost descalificat. Liviu Mihalca (dansator profesionist) s-a retras din competiţie. El a spus, în timpul emisiunii, că nu s-a adaptat „regimului” din Dominicană. 


AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat


AUDIENŢE. Ediţia doi: Show-ul Survivor rămâne lider de audienţă, dar cu cifre mai mici faţă de prima ediţie


Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa principalelor posturi de marţi, 18 ianuarie, când a fost difuzată a treia ediţie Survivor (20:30-23:25):

Naţional. Survivor a scos cifre bune şi la ediţia cu numărul trei, din noul sezon dat de Pro TV. Peste 2,1 milioane de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, duelurile dintre Faimoşi şi Războinici, marţi seară. 

Locul secund în top, dar la mare distaţă, a fost ocupat de Kanal D. Postul Dogan, care a avut pe interval serialul Fiica ambasadorului, a adunat aproape 1,3 milioane de privitori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, cu o nou ediţie Poftiţi pe la noi. Pe interval, a atras aproximativ 1,1 milioane de români în medie. 

Urban. Cu aproape 1,1 milioane de persoane în faţa micilor ecrane, Pro TV s-a impus şi la oraşe cu Survivor. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a scos cifre duble faţă de concurenţă. 

Antena 1 a trecut peste Kanal D în mediul urban, cu 540.000 de oameni în medie. La mică distanţă de locul doi, pe trei, se clasa şi Kanal D. Postul Dogan înregistra o medie de 512.000 de telespectatori pe minut. 

Comercial 21-54 Urban. Tinerii au pus, de asemenea, Survivor pe primul loc în top. Show-ul filmat în Republica Dominicană a adunat peste 550.000 de persoane cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. 

Pe acelaşi interval, Antena 1 ocupa locul doi în top. A numărat o medie de 300.000 de oameni în fiecare minut. 

Locul trei a fost a aparţinut Kanal D, care înregistra o medie de audienţă aproape 120.000 de români. 


Citeşte şi: Cine este Andreea Tonciu, din echipa Faimoşilor, în show-ul Survivor


Citeşte şi: Cine este Laura Giurcanu, din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Otilia Bilionera, din echipa Faimoşilor, la Survivor 2022


Citeşte şi: Cine este CRBL, din echipa Faimoşilor de la Survivor


Citeşte şi: Cine este TJ Miles, concurent la Survivor în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Emil Rengle din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Elena Chiriac, concurentă la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Cătălin Zmărăndescu, concurent Survivor România, în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Robert Niţă, concurent la Survivor România în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Xonia, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Roxana Ciuhulescu, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Radu Itu de la Survivor România, din echipa Faimoşii


Audienţa posturilor TV de marţi, 18 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:25), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.105.000 12.0 26.6
2 Kanal D 1.297.000 7.4 16.4
3 Antena 1 1.108.000 6.3 14.0
4 Romania TV 447.000 2.5 5.6
5 Antena 3 350.000 2.0 4.4
6 Happy Channel 219.000 1.2 2.8
7 Pro Cinema 175.000 1.0 2.2
8 Realitatea Plus 170.000 1.0 2.2
9 TVR 1 143.000 0.8 1.8
10 Prima TV 134.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 18 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.093.000 11.5 26.8
2 Antena 1 541.000 5.7 13.3
3 Kanal D 512.000 5.4 12.6
4 Romania TV 254.000 2.7 6.2
5 Antena 3 223.000 2.3 5.5
6 Happy Channel 102.000 1.1 2.5
7 Realitatea Plus 92.000 1.0 2.3
8 Prima TV 84.000 0.9 2.1
9 Pro Cinema 68.000 0.7 1.7
10 AXN 64.000 0.7 1.6

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de marţi, 18 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:25), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 553.000 11.6 33.3
2 Antena 1 304.000 6.4 18.3
3 Kanal D 119.000 2.5 7.1
4 Romania TV 61.000 1.3 3.7
5 Antena 3 52.000 1.1 3.2
6 Pro Cinema 42.000 0.9 2.6
7 National TV 30.000 0.6 1.8
8 Prima TV 30.000 0.6 1.8
9 Comedy Central 25.000 0.5 1.5
10 Realitatea Plus 24.000 0.5 1.5

Totul despre SURVIVOR. Cine sunt Faimoşii şi Războinicii


 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ddd ddd
    Pro TV într-adevăr are două licențe pe două seriale de origini turcești unul se vorbește că ar fi Bahar Viață furată nu știu În schimb Care este cel istoric acolo Chiar e interesant să vedem ce e
  • Sergiu Sergiu
    Pro Tv are în pregătire 2 proiecte mari de seriale. Unul dramă-romantică după o licență turcească de succes; și un serial istoric. Se negociază cu foarte mulți actori, iar o parte ar fi si semnat deja.
  • Soby Soby
    @Unu Nu mai prinde TVR 1 Top 10 după ce Sărmăluța Cristache s-a mutat la ora 17.

    Văd că România 9 nu se mai filmează la platoul unde se filmează Telejurnal, ci se filmează în vechile platouri Telejurnal.
  • Unu Unu
    Știrea e ca TVR nu prinde top10 decât f rar;) poate ar merita o analiza a grilei și a formatului in prime time. Clar nu trebuie sa facă ce fac tv urile comerciale, dar nici sa fie o televiziune pt familiile angajaților ca astfel își pierde misiunea publica. Toată lumea se bate pt TVR, dar TVR nu mai e o miza pt privitori
  • Expertul Expertul
    @Suvaivăr Cum n-a avut Survivor concurenta puternica? Survivor a concurat in aceasta saptamana cu un serial turcesc de pe Kanal d care a avut aprox 1,6 milioane de telespectatori pana Sa inceapa Survivor, iar Pe Antena 1 a fost Poftiti pe la noi, emisiune care a avut si 1,7 milioane de telespectatori in acest sezon, fiind cea mai urmarita emisiune de la Antena 1. In conditiile in care consumul TV a scazut in ultimii ani, doar Romanii au talent si Las Fierbinti au audiente asemanatoare cu cele obtinute de Survivor in prima saptamana. Varianta originala de Survivor nu se va face pentru ca s-a incercat ceva in 2016, dar a fost un mare esec.
  • Sabina Sabina
    Survivor Extra Show vineri, sâmbătă si duminica la 00.00 pe Pro2 din 21 Ianuarie .
  • Sabina Sabina
    Radu ,eu am aflat că va juca și Andrei Aradits în serial .Este adevărat?
  • Soby Soby
    @Varanu' Sunt mulțumită. Acum sunt fericită că nu mai spun aberații despre Digi 24 cu B1 TV, dar momentan tot PNL a rămas, dar simțirile mele simt că sunt PSD, dar de fapt, sunt tot în PNL :-)
  • Radu Radu
    Știu de la surse din zona producției serialului. Nu pot da detalii. Dar se vor anunța oficial lucruri în perioada următoare. Cert este că serialul va avea o distribuție uluitoare. Numai nume si nume.
  • Anonim Anonim
    @Radu, de unde stii?
    Ar fi super daca e adevarat
  • Suvaivăr Suvaivăr
    2 mil nu mi se pare nu stiu ce, atata avea si kanal d cu prima editie de exatlon unde au avut oameni mult mai bine alesi si care au generat o constanta de audiente pe parcursul primului sezon, sa nu povestim de avalansa de comentarii si reactii pe feisbuc a primului sezon exatlon. apoi si-au dat-o singuri in basca cu restul sezoanelor, lumea s-a asteptat de la urmatoarul lineup sa fie la fel de carismatic ca si primul si acolo au pierdut toata audienta. protv a facut ce a facut initial kanal d, a furat startul, neavand ceva cu ce sa concureze i-a prins pe restul off guard, dar la un sezon urmator asta nu se va mai intampla. degeaba comparam audientele la noul comercial vs vechiul ca nu bat. in principiu lunile astea de iarna consumul de tv e ceva mai mare dar pe la sf lui februarie daca se incalzeste afara vor scadea bine sub 2mil. cand au facut castingul s-au bazat doar pe notorietatea concurentilor, intrebarea era: cat esti de cunoscut/cunoscuta in online, cati followeri ai etc. asa a fost facut castingul si la razboinici doar ca acolo putini sint cunoscuti. o schimbare mare fata de supravietuitorul unde au ales pe alte criterii. sint curios daca vor adopta vreodata formatul original al lui jeff probst sau va ramane balcanismul asta care pare sa se potriveasca mai bine cu publicul român.
  • Ioana Ioana
    Știre de ultimă oră!!!
    Alexandra Dinu continuă colaborarea cu ProTV. Nu va mai fi la Românii au talent, dar va juca într-un serial pe Pro
  • Sabina Sabina
    Pro TV a început înscrierile pentru un nou sezon Visuri la cheie. Expertul, și eu cred că Survivor va fi și miercurea.
  • Varanu' Varanu'
    Digi24 nu apare in Top 10. :)
    De cand s-a transformat in televiziune de partid (PNL) si s-a abonat la bani publici, Digi a pierdut o parte din spectatori.
    Ieri, in ziua cu plagiatul lui Ciuca, Prelipceanu o mermelea cu depresiile romanilor in pandemie...
  • Expertul Expertul
    @ABC+ Targetul 18 - 54 este noul target comercial Antena 1. Targetul 21 - 54 Urban este targetul comercial pentru Pagina de media, dar eu cred ca targetul comercial trebuie sa fie la nivel National, avand in vedere ca INS ne spune ca populatia din mediul Rural a crescut in 2020, in timp ce populatia din orase a scazut foarte mult. Targetul 18 - 49 Urban nu mai este vazut ca relevant de catre marii jucatori.

Trimite un comentariu

sus