AUDIENŢE. iUmor a marcat o premieră, sâmbătă seara. A depăşit în bătălie directă SuperStar, show-ul cu Smiley, Raluka, Moga şi Carla's Dreams. Pe de altă parte, Pro TV a reuşit să treacă peste Antena 1 când emisiunea de umor a ajuns la final.
Aşa se explică şi diferenţa dintre cele două posturi pe întreg intervalul SuperStar. Practic, dinamica serii a fost următoare:
- iUmor a învins SuperStar în bătălie directă pe toate segmentele de public, inclusiv pe noul comercial al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
- Diferenţa între cele două nu a fost foarte mare, lucru ce a permis Pro TV să recupereze după finalul show-ului cu Delia, Cheloo şi Bendeac. Practic, SuperStar s-a terminat cu o oră mai târziu, timp suficient ca Pro TV să bată Antena 1 (lucru ce a contat la media generală a show-ului care a ţinut trei ore jumătate, comparativ cu două ore şi jumătate cât a ţinut iUmor).
- Dacă sâmbăta trecută România TV a produs „minunea” şi a depăşit Pro TV în ţară, acum postul de ştiri a fost doar pe locurile trei şi patru, în funţie de segmentul de public despre care vorbim.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul show-ului iUmor (20:00-22:25):
Naţional. Antena 1 a fost peste Pro TV, sâmbătă seara, când iUmor şi SuperStar s-au duelat direct pentru două ore şi jumătate. Peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit show-ul postului Intact.
Locul secund pe intervalul iUmor a fost ocupat de Pro TV, post care a adunat puţin peste un milion de telespectatori pe minut.
Kanal D a completat topul primelor trei, la distanţă ceva mai mare faţă de primele două locuri. Peste 860.000 de oameni se uitau pe Kanal D, când la televizor iUmor se duela cu SuperStar.
Urban. Diferenţa a fost ceva mai mică la oraşe, dar avantajul a fost de partea Antenei 1. iUmor a pus Intact pe primul loc în top, cu 590.000 de persoane. În ceafa i-a suflat Pro TV, cu o parte a show-ului SuperStar pe interval, care număra 587.000 de telespectatori pe minut.
Pe acest segement de public Kanal D a fost surclasat de România TV, post de ştiri care ocupa locul trei şi aduna o medie de 350.000 de oameni. Postul Dogan, în schimb, avea o audienţă medie de 288.000 de persoane din mediul urban pe minut.
Comercial 18-49. iUmor a adunat şi public tânăr. Peste 260.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-au uitat, în fiecare minut la show-ul Antenei 1, sâmbătă seara.
Locul doi pe interval era ocupat de Pro TV, post care înregistra peste 200.000 de persoane minut.
Pe acelaşi interval, aproximativ 86.000 de oameni se uitau la programele Kanal D.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului iUmor (20:00-22:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.119.000 | 6.3 | 14.1 |
2 | Pro TV | 1.027.000 | 5.8 | 12.9 |
3 | Kanal D | 863.000 | 4.9 | 10.9 |
4 | Romania TV | 672.000 | 3.8 | 8.5 |
5 | Antena 3 | 451.000 | 2.6 | 5.7 |
6 | Prima TV | 335.000 | 1.9 | 4.2 |
7 | TVR 1 | 206.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | TVR 2 | 188.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Pro Cinema | 159.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | Realitatea Plus | 141.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului iUmor (20:00-22:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 590.000 | 6.2 | 14.7 |
2 | Pro TV | 587.000 | 6.1 | 14.7 |
3 | Romania TV | 354.000 | 3.7 | 8.9 |
4 | Kanal D | 288.000 | 3.0 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 269.000 | 2.8 | 6.7 |
6 | Prima TV | 128.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | Realitatea Plus | 90.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | TVR 2 | 89.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Diva | 85.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | AXN | 83.000 | 0.9 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului iUmor (20:00-22:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 260.000 | 6.3 | 22.1 |
2 | Pro TV | 207.000 | 5.0 | 17.5 |
3 | Kanal D | 86.000 | 2.1 | 7.3 |
4 | Romania TV | 51.000 | 1.2 | 4.3 |
5 | AXN | 38.000 | 0.9 | 3.3 |
6 | Diva | 29.000 | 0.7 | 2.5 |
7 | Prima TV | 29.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | DigiSport 1 | 27.000 | 0.6 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Antena Stars | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. SuperStar: Pro TV, mai sus ca Antena 1 doar după ce s-a terminat iUmor
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului SuperStar (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 999.000 | 5.7 | 13.8 |
2 | Antena 1 | 953.000 | 5.4 | 13.1 |
3 | Kanal D | 691.000 | 3.9 | 9.5 |
4 | Romania TV | 642.000 | 3.6 | 8.8 |
5 | Antena 3 | 408.000 | 2.3 | 5.6 |
6 | Prima TV | 290.000 | 1.6 | 4.0 |
7 | TVR 2 | 197.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 189.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Pro Cinema | 146.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | National TV | 145.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului SuperStar (20:00-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 590.000 | 6.2 | 15.8 |
2 | Antena 1 | 487.000 | 5.1 | 13.1 |
3 | Romania TV | 331.000 | 3.5 | 8.9 |
4 | Kanal D | 257.000 | 2.7 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 247.000 | 2.6 | 6.6 |
6 | Prima TV | 102.000 | 1.1 | 2.7 |
7 | TVR 2 | 99.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | Diva | 94.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | TVR 1 | 78.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Realitatea Plus | 77.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului SuperStar (20:00-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 223.000 | 5.4 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 213.000 | 5.1 | 18.8 |
3 | Kanal D | 83.000 | 2.0 | 7.3 |
4 | Romania TV | 49.000 | 1.2 | 4.3 |
5 | AXN | 35.000 | 0.8 | 3.1 |
6 | Diva | 34.000 | 0.8 | 3.0 |
7 | DigiSport 1 | 31.000 | 0.7 | 2.7 |
8 | Pro Cinema | 28.000 | 0.7 | 2.5 |
9 | Prima TV | 26.000 | 0.6 | 2.3 |
10 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Nici nu e nevoie postacule. 10 ani de Fierbinti si mereu cu 10-11-12 comercial. Antenuta cand ?