Skip to main content

PREMIERĂ. iUmor a depăşit SuperStar în duel direct. Pro TV a trecut peste Antena 1 doar după finalul show-ului cu Bendeac, Delia şi Cheloo

 
PREMIERĂ. iUmor a depăşit SuperStar în duel direct. Pro TV a trecut peste Antena 1 doar după finalul show-ului cu Bendeac, Delia şi Cheloo

AUDIENŢE. iUmor a marcat o premieră, sâmbătă seara. A depăşit în bătălie directă SuperStar, show-ul cu Smiley, Raluka, Moga şi Carla's Dreams. Pe de altă parte, Pro TV a reuşit să treacă peste Antena 1 când emisiunea de umor a ajuns la final. 

Publicitate

Aşa se explică şi diferenţa dintre cele două posturi pe întreg intervalul SuperStar. Practic, dinamica serii a fost următoare:

- iUmor a învins SuperStar în bătălie directă pe toate segmentele de public, inclusiv pe noul comercial al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. 

- Diferenţa între cele două nu a fost foarte mare, lucru ce a permis Pro TV să recupereze după finalul show-ului cu Delia, Cheloo şi Bendeac. Practic, SuperStar s-a terminat cu o oră mai târziu, timp suficient ca Pro TV să bată Antena 1 (lucru ce a contat la media generală a show-ului care a ţinut trei ore jumătate, comparativ cu două ore şi jumătate cât a ţinut iUmor). 

- Dacă sâmbăta trecută România TV a produs „minunea” şi a depăşit Pro TV în ţară, acum postul de ştiri a fost doar pe locurile trei şi patru, în funţie de segmentul de public despre care vorbim. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul show-ului iUmor (20:00-22:25):

Naţional. Antena 1 a fost peste Pro TV, sâmbătă seara, când iUmor şi SuperStar s-au duelat direct pentru două ore şi jumătate. Peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit show-ul postului Intact. 

Locul secund pe intervalul iUmor a fost ocupat de Pro TV, post care a adunat puţin peste un milion de telespectatori pe minut. 

Kanal D a completat topul primelor trei, la distanţă ceva mai mare faţă de primele două locuri. Peste 860.000 de oameni se uitau pe Kanal D, când la televizor iUmor se duela cu SuperStar. 

Urban. Diferenţa a fost ceva mai mică la oraşe, dar avantajul a fost de partea Antenei 1. iUmor a pus Intact pe primul loc în top, cu 590.000 de persoane. În ceafa i-a suflat Pro TV, cu o parte a show-ului SuperStar pe interval, care număra 587.000 de telespectatori pe minut. 

Pe acest segement de public Kanal D a fost surclasat de România TV, post de ştiri care ocupa locul trei şi aduna o medie de 350.000 de oameni. Postul Dogan, în schimb, avea o audienţă medie de 288.000 de persoane din mediul urban pe minut. 

Comercial 18-49. iUmor a adunat şi public tânăr. Peste 260.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-au uitat, în fiecare minut la show-ul Antenei 1, sâmbătă seara. 

Locul doi pe interval era ocupat de Pro TV, post care înregistra peste 200.000 de persoane minut. 

Pe acelaşi interval, aproximativ 86.000 de oameni se uitau la programele Kanal D.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului iUmor (20:00-22:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.119.000 6.3 14.1
2 Pro TV 1.027.000 5.8 12.9
3 Kanal D 863.000 4.9 10.9
4 Romania TV 672.000 3.8 8.5
5 Antena 3 451.000 2.6 5.7
6 Prima TV 335.000 1.9 4.2
7 TVR 1 206.000 1.2 2.6
8 TVR 2 188.000 1.1 2.4
9 Pro Cinema 159.000 0.9 2.0
10 Realitatea Plus 141.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului iUmor (20:00-22:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 590.000 6.2 14.7
2 Pro TV 587.000 6.1 14.7
3 Romania TV 354.000 3.7 8.9
4 Kanal D 288.000 3.0 7.2
5 Antena 3 269.000 2.8 6.7
6 Prima TV 128.000 1.3 3.2
7 Realitatea Plus 90.000 0.9 2.3
8 TVR 2 89.000 0.9 2.2
9 Diva 85.000 0.9 2.1
10 AXN 83.000 0.9 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului iUmor (20:00-22:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 260.000 6.3 22.1
2 Pro TV 207.000 5.0 17.5
3 Kanal D 86.000 2.1 7.3
4 Romania TV 51.000 1.2 4.3
5 AXN 38.000 0.9 3.3
6 Diva 29.000 0.7 2.5
7 Prima TV 29.000 0.7 2.4
8 DigiSport 1 27.000 0.6 2.3
9 Pro Cinema 24.000 0.6 2.0
10 Antena Stars 24.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. SuperStar: Pro TV, mai sus ca Antena 1 doar după ce s-a terminat iUmor

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului SuperStar (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 999.000 5.7 13.8
2 Antena 1 953.000 5.4 13.1
3 Kanal D 691.000 3.9 9.5
4 Romania TV 642.000 3.6 8.8
5 Antena 3 408.000 2.3 5.6
6 Prima TV 290.000 1.6 4.0
7 TVR 2 197.000 1.1 2.7
8 TVR 1 189.000 1.1 2.6
9 Pro Cinema 146.000 0.8 2.0
10 National TV 145.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului SuperStar (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 590.000 6.2 15.8
2 Antena 1 487.000 5.1 13.1
3 Romania TV 331.000 3.5 8.9
4 Kanal D 257.000 2.7 6.9
5 Antena 3 247.000 2.6 6.6
6 Prima TV 102.000 1.1 2.7
7 TVR 2 99.000 1.0 2.7
8 Diva 94.000 1.0 2.5
9 TVR 1 78.000 0.8 2.1
10 Realitatea Plus 77.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 13 noiembrie, pe intervalul show-ului SuperStar (20:00-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 223.000 5.4 19.7
2 Antena 1 213.000 5.1 18.8
3 Kanal D 83.000 2.0 7.3
4 Romania TV 49.000 1.2 4.3
5 AXN 35.000 0.8 3.1
6 Diva 34.000 0.8 3.0
7 DigiSport 1 31.000 0.7 2.7
8 Pro Cinema 28.000 0.7 2.5
9 Prima TV 26.000 0.6 2.3
10 Antena 3 22.000 0.5 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Borboti Borboti
    Exact dar nici nu pot crea ceva nou

    Nici nu e nevoie postacule. 10 ani de Fierbinti si mereu cu 10-11-12 comercial. Antenuta cand ?
  • Borbonete Borbonete
    Poataca mica unde este pro 2 ha

    Si Happy ? Nu e in top 10 comercial postacule. Pro Cinema este.
  • Mile Mile
    Exact dar nici nu pot crea ceva nou
  • Roby Roby
    Daca flagship-ul PRO TV ramane productia subculturala si subintelectuala Las Fierbinti, asta spune multe despre stadiul in care sunt televiziunile din Romania si ceea ce doresc ele, cum culturalizarea publicului este exact opusul dorintelor lor.
  • Mile Mile
    Poataca mica unde este pro 2 ha
  • Leo Leo
    Marius, de acord cu tine. Dar acum doua luni si ceva, pro tv avea alte planuri si mizau pe RAT.
  • Marius Marius
    Leo, Pro TV isi spune sperantele pentru noul an in Survivor. Nu Romanii au talent.
  • Răzvan Răzvan
    Trebuia sa dați și pe noul segment comercial 21-54 național Esomar ABCD
  • Marian Marian
    Expertule mai era o emisiune buna Romania Jos palaria cam asa ceva cu Busu pacat ca nu sa mai facut
  • Sabina Sabina
    Marian ,Pro TV va difuza pe 28 noiembrie filmul Un hoț cinstit din 2020.
  • Marian Marian
    Sabina ,parerea mea este ca ar trebui ca aceste catastrofe care conduc pro sa gandeasca bine ce va da pe Decembrie ca altfel nu-i vad bine emisiunile se termina nu poti sa stai doar in Las Fierbinti , au promis filme noi in premiera pentru toamna ciuciu nimic doar vreo doua noaptea si acelea de mana a treia a si unul duminica cat de cat , duminica viitoare sunt doua filme in rereluare ,
  • Expertul Expertul
    @Ionut, Las Fierbinti va avea noi episoade si in decembrie, iar Superstar va avea editiile live tot in decembrie. visuri la cheie ajunge la final pe 15 decembrie, iar Vlad se incheie pe 6 decembrie. @ Charlos Ce intelegi tu prin emisiuni de succes? Managementul de dupa plecarea lui Sarbu a facut multe greseli, dar a reusit sa impuna pe piata romaneasca de televiziune noi formate. Managementul a reusit sa curete accesul ProTV prin inlocuirea emisiunii lui maruta cu Ce spun romanii. Visuri la cheie, Sunt Celebru, Imperiul leilor, Vlad, Sef sub acoperire, Ce spun romanii sunt productii de succes.
  • Marian Marian
    Sabina , tot slabut, poate semifinalele cu public la Arenele Romane si cu band vor urca un pic audientele nu stiu ce sa zic parca nu prind la public ori emisiunile de muzica numai prind , pro 2 cu serialele noi la fel nu ridica postul deloc ceva nu merge acolo cred ca ar trebui cel putin un serial sa tina doua ore cat este la ei , timp de o ora nu merge prea multa publicitate si putin film parerea mea , la ora 19 00 ar merge o telenovela clasica din epoca de aur si pe urma unul turcesc de doua ore
  • Soby Soby
    RGT = Românii au Talent?
    Nu cred că va rezista mult și emisiunea asta.
  • Sabina Sabina
    Ionuț Căsătoriți pe nevăzute se termină pe 16 noiembrie, Vlad pe 6 decembrie, Superstar pe 24 decembrie.

Trimite un comentariu

sus